hij wil nog 1 keer van de grond gaanslimmy wrote:Hoe is het kunnen komen dat DeWiskundige tegen zijn eigen soort keert!
Moderator: Praesidium
Waarom zeg je dat nu pas ? en niet wanneer DeWiskundige mij wou vierendelen ? Of beschouw je me niet als wiskundig genoeg ?slimmy wrote:Hoe is het kunnen komen dat DeWiskundige tegen zijn eigen soort keert!
Mijn heerlijke nerd-achtige uitstraling heeft zoiezo succes bij vrouwen.Lesly wrote:hij wil nog 1 keer van de grond gaan
Sorry voor dat vierendelen. Ik beloof dat ik je niet meer zal bedreigen als jij geen te toegepaste dingen meer zegt. Voor mij ben je (meestal) wel wiskundig genoeg.Joke wrote:wanneer DeWiskundige mij wou vierendelen ? Of beschouw je me niet als wiskundig genoeg ?
Good luck with that...DeWiskundige wrote:Trouwens, als echte wiskundige heb ik aan een prachtige stelling die uit het niets bewezen wordt, voldoende voor een meervoudig orgasme. Dat is iets wat jullie als informatici nooit zullen begrijpen!
Altijd IK IK IK IK, gij zij zo ene datter op en erover ga zeker, you make me sick ...DeWiskundige wrote:Trouwens, als echte wiskundige heb ik aan een prachtige stelling die uit het niets bewezen wordt, voldoende voor een meervoudig orgasme. Dat is iets wat jullie als informatici nooit zullen begrijpen!
Aanvraag met plezier ingewilligd.Lesly wrote:mmm... kiezen tussen sex en een stelling bewijzen lijkt me toch een eenvoudige keuze... maar geen probleem hoor... dat betekent meer keus voor ons informaticiDeWiskundige wrote:Dat is iets wat jullie als informatici nooit zullen begrijpen!
@Math Wolf: maak er eens een polletje van
Yes! Al één informaticus ziek gemaakt, er is vooruitgang! Hoe ziek juist? Dookziek, stervend? (hoopt uiteraard op het laatste)Shinta wrote:Altijd IK IK IK IK, gij zij zo ene datter op en erover ga zeker, you make me sick ...DeWiskundige wrote:Trouwens, als echte wiskundige heb ik aan een prachtige stelling die uit het niets bewezen wordt, voldoende voor een meervoudig orgasme. Dat is iets wat jullie als informatici nooit zullen begrijpen!
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests