Examenstress: zaag er maar op los

Examenroosters, algemene discussies, ...

Moderator: Praesidium

Poll: Wie moet er verdwijnen?

DeWiskundige
10
12%
DeWiskundige
10
12%
MathWolf
1
1%
MathWolf
1
1%
Alle twee, aub!
16
19%
Alle twee, aub!
16
19%
Geen van beiden (What are you nuts?)
15
18%
Geen van beiden (What are you nuts?)
15
18%
Total votes: 84

Lesly

Post#121 » Sun Jun 10, 2007 5:20 pm

slimmy wrote:Hoe is het kunnen komen dat DeWiskundige tegen zijn eigen soort keert!
hij wil nog 1 keer van de grond gaan :twisted:

Joke
WOZ

Post#122 » Sun Jun 10, 2007 7:36 pm

slimmy wrote:Hoe is het kunnen komen dat DeWiskundige tegen zijn eigen soort keert!
Waarom zeg je dat nu pas ? en niet wanneer DeWiskundige mij wou vierendelen ? Of beschouw je me niet als wiskundig genoeg ? :?
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

DeWiskundige

Post#123 » Sun Jun 10, 2007 7:41 pm

Ik keer me niet tegen mijn eigen soort. Ik bescherm mijn soort tegen wildgroei, toegepasten en andere rommel die niet hoort bij het ware wiskunde geloof. De uitwassen van mijn soort keren zich tegen mij, niet andersom!
Lesly wrote:hij wil nog 1 keer van de grond gaan :twisted:
Mijn heerlijke nerd-achtige uitstraling heeft zoiezo succes bij vrouwen.

Trouwens, als echte wiskundige heb ik aan een prachtige stelling die uit het niets bewezen wordt, voldoende voor een meervoudig orgasme. Dat is iets wat jullie als informatici nooit zullen begrijpen!
Vrees mij want op een dag zal ik je heerser zijn.

DeWiskundige

Post#124 » Sun Jun 10, 2007 7:43 pm

Joke wrote:wanneer DeWiskundige mij wou vierendelen ? Of beschouw je me niet als wiskundig genoeg ?
Sorry voor dat vierendelen. :cry: Ik beloof dat ik je niet meer zal bedreigen als jij geen te toegepaste dingen meer zegt. :oops: Voor mij ben je (meestal) wel wiskundig genoeg. :|

Norfolk
WOZ

Post#125 » Sun Jun 10, 2007 7:57 pm

DeWiskundige wrote:Trouwens, als echte wiskundige heb ik aan een prachtige stelling die uit het niets bewezen wordt, voldoende voor een meervoudig orgasme. Dat is iets wat jullie als informatici nooit zullen begrijpen!
Good luck with that...
Ik kies toch liever voor mijn vriendin dan voor een stelling hoor. En ik denk dus dat niet enkel de informatici dat niet zullen begrijpen dat ge voor een stelling kiest, maar alle andere richtingen ed ook niet.

Lesly

Post#126 » Sun Jun 10, 2007 9:03 pm

DeWiskundige wrote:Dat is iets wat jullie als informatici nooit zullen begrijpen!
mmm... kiezen tussen sex en een stelling bewijzen lijkt me toch een eenvoudige keuze... maar geen probleem hoor... dat betekent meer keus voor ons informatici

@Math Wolf: maak er eens een polletje van :P

Shinta
WOZ

Post#127 » Sun Jun 10, 2007 11:15 pm

DeWiskundige wrote:Trouwens, als echte wiskundige heb ik aan een prachtige stelling die uit het niets bewezen wordt, voldoende voor een meervoudig orgasme. Dat is iets wat jullie als informatici nooit zullen begrijpen!
Altijd IK IK IK IK, gij zij zo ene datter op en erover ga zeker, you make me sick ... :P
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...

Math Wolf

Post#128 » Mon Jun 11, 2007 1:15 am

Lesly wrote:
DeWiskundige wrote:Dat is iets wat jullie als informatici nooit zullen begrijpen!
mmm... kiezen tussen sex en een stelling bewijzen lijkt me toch een eenvoudige keuze... maar geen probleem hoor... dat betekent meer keus voor ons informatici

@Math Wolf: maak er eens een polletje van :P
Aanvraag met plezier ingewilligd. :D
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

Joke
WOZ

Post#129 » Mon Jun 11, 2007 9:46 am

DeWiskundige wrote:Trouwens, als echte wiskundige heb ik aan een prachtige stelling die uit het niets bewezen wordt, voldoende voor een meervoudig orgasme.
T.M.I. : Too much information !!!
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

Lesly

Post#130 » Mon Jun 11, 2007 10:24 am

Poll-mening:

a. lijkt me duidelijk
b. voor die-hard wiskundige
c. euh... ik hoop dat Math Wolf niet op zichzelf heeft gestemd :P
d. als je dit kiest moet je het ook specifieren he... anders is het maar flauw

dus als ik het een beetje 'vertaal' dan is het als volgt:

a. voor (gezonde) informatici
b. voor wiskundige
c. voor toegepaste wiskundige
d. geen idee... als ik op d zou stemmmen dan zou dat zijn omdat a niet voldoet dus zoiets als: veel sex, heel veel sex, meer sex, sex met <één-of-ander-lekker-stuk-mét-karakter>, sex met <één-of-ander-lekker-stuk-mét-karakter> en <haar-tweelingszus>, sex met <één-of-ander-lekker-stuk-mét-karakter> en <een-ander-lekker-stuk-naar-keuze>, ...

Shinta
WOZ

Post#131 » Mon Jun 11, 2007 11:22 am

my god :s die poll
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...

DeWiskundige

Post#132 » Mon Jun 11, 2007 11:49 am

Shinta wrote:
Altijd IK IK IK IK, gij zij zo ene datter op en erover ga zeker, you make me sick ... :P
Yes! Al één informaticus ziek gemaakt, er is vooruitgang! Hoe ziek juist? Dookziek, stervend? (hoopt uiteraard op het laatste)

Lesly

Post#133 » Mon Jun 11, 2007 11:53 am

doe geen moeite... wij hebbe virusscanners :P

Lesly

Post#134 » Mon Jun 11, 2007 12:20 pm

*** SCHOKKEND NIEUWS OVER DEWISKUNDIGE ***

Na een intensief en diepgaand onderzoek ben ik tot de volgende conclusies over DeWiskundige gekomen:

1. Hij zet informatici en wiskundige tegen elkaar op in de hoop da deze elkaar zullen vierendelen.
2. Zijn doel is niet het alleen einde van de informatici MAAR ook dat van de andere wiskundige.
3. Deze egotripper wil de enige wiskundige zijn in een wereld zonder informatici.

Ik stel dan ook voor dat informatici en wiskundige samenwerken om dit probleem op te lossen. (De Ariane 5 raket staat er nog altijd ongebruikt bij ;).) De overwinning op DeWiskundige zullen we tijdens de BBQ+TD uitgebreid vieren en daarna kunnen we starten met de vredesgesprekken:

mogelijke toegevingen van informatici:

1. het erkennen van het belang van pi om zwembaden te vullen
2. statistiek is toegepaste wiskunde
3. wiskundigen zijn niet (altijd) irrationeel
4. ...

mogelijke toegevingen van wiskundige:

1. sex is belangrijker dan eender welke stelling
2. TD's zijn belangrijker dan eender welke stelling
3. informatici zijn geen nerds
4. vrouwen en informatici gaan goed samen
5. vrouwen en informatica gaan niet goed samen
6. ...

Waar blijft mijn Nobelprijs voor de vrede?

*** SCHOKKEND NIEUWS OVER DEWISKUNDIGE ***

zardof

Post#135 » Mon Jun 11, 2007 1:03 pm

schitterend, ik kan me er helemaal in vinden! :D
Alles heeft een einde, maar een worstje heeft er twee.

Return to “Algemeen”