Materiaalkunde

Forum van 3de Bachelor Fysica.

Moderator: Praesidium

roeland
Posts: 5

Materiaalkunde

Post#1 » Tue Jun 15, 2010 12:48 pm

Hey jongens,

Welk deel moesten wij nuweer niet kennen? Ik dacht die van den Artjan. Die les was in het Engels, maar ik vind geen enkele engelstalige slide, dus ik denk dat ik die van de Artjan niet heb. Is da normaal?

Roeland

Mornië
Posts: 190

Post#2 » Tue Jun 15, 2010 1:04 pm

Zijn naam is Artem maar dat viel inderdaad weg
Die heeft toen inderdaad niets uitgedeeld, dat moest je zelf afdrukken. Ik zou checken met een van die eerste slides om te zien of je alle lessen hebt.
Dat van Stuart staat in uw BB mail :)

Mornië
Posts: 190

Post#3 » Wed Jun 16, 2010 2:07 pm

Seg voor die bundeltjes ge moest toch ni zo afleiding of Hamiltoniaan shit daaruit kennen hé ?

Want zo bvb in Ruben zijn bundeltje zou ik dan zo als 'samenvatting' zo de uitbreiding van BCS tov BS uitleggen en dan nog da einde over type I en type II en waar BCS tekort schiet.... want die inleiding is toch herhaling van algemene III (en formules vanbuiten leren heb ik geen zin in :p )

maar da lijkt dan zo precies van aha we skippen de helft van de bundeltje en lullen een paar puntjes??

User avatar
rubenvb
Posts: 96

Post#4 » Wed Jun 16, 2010 3:55 pm

Ja, skippen die handel :)

Nee, kweet t niet, zit hier ook zo alles maar half te leren... k ben echt niet zeker wat hij verwacht

Mornië
Posts: 190

Post#5 » Thu Jun 17, 2010 2:01 am

Omdat ik ze niet naar Julie gemaild kreeg zet ik het maar ineens op forum. Hierbij dus de notities van Julie bij de les van Stuart.

http://img180.imageshack.us/i/julie1.png/
http://img411.imageshack.us/i/julie2.png/
http://img99.imageshack.us/i/julie3.png/
http://img266.imageshack.us/i/julie4.png/

User avatar
Julie
WOZ
Posts: 527

Post#6 » Thu Jun 17, 2010 9:35 am

Merci Inge!

Pff, ik weet echt niet goed hoe ge dat allemaal moet leren. Bv. bij da stuk nu van de Stuart, weten jullie hoe dat da in zn werk gaat bv die mapping of surface plasmons? Of Zilvernanopartikels door LED belichting??
*La sagesse, c'est d'avoir des rêves suffisamment grand, pour ne pas les perdre de vue quand on les poursuit.* (Oscar Wilde)

User avatar
rubenvb
Posts: 96

Post#7 » Thu Jun 17, 2010 10:29 am

Julie:
"Wisdom means to have sufficiently big dreams so as not to lose sight of them while pursuing them."

Oscar Wilde is een Ier, die man kan geen Frans... vertalingen doen nooit eer aan een quote.
Julie wrote:Pff, ik weet echt niet goed hoe ge dat allemaal moet leren. Bv. bij da stuk nu van de Stuart, weten jullie hoe dat da in zn werk gaat bv die mapping of surface plasmons? Of Zilvernanopartikels door LED belichting??
Ik kan alles half uitleggen :), of dat dat genoeg is...?

Pieter Belmans
Posts: 593
Contact:

Post#8 » Thu Jun 17, 2010 11:30 am

Hij sprak het nochtans vloeiend. Neemt niet weg dat ik niet weet in welke taal hij het origineel verwoord heeft :).

User avatar
Julie
WOZ
Posts: 527

Post#9 » Thu Jun 17, 2010 11:32 am

Pff, ik vind het toch mooier in het Frans :P hehe, en mja Ruben, ik kan ook zo de meeste dingen half uitleggen... En ik hoop heel hard op het bundeltje van Inge, want als die dat van u en mij vraagt, heb ik een probleem (heb geen tijd meer om da van u helemaal te kennen)
*La sagesse, c'est d'avoir des rêves suffisamment grand, pour ne pas les perdre de vue quand on les poursuit.* (Oscar Wilde)

Mornië
Posts: 190

Post#10 » Thu Jun 17, 2010 2:09 pm

Dat van Ruben is echt ni moeilijk hoor :)
eerste twee blz skip
daarna één blz kennen
dan weer drie blz kennen
en dan besluit kennen :)
geen formules, alleen puntjeswerk :p

Julie haar bundeltje leer ik echter niet,
das pas te moeilijk :p

User avatar
rubenvb
Posts: 96

Post#11 » Thu Jun 17, 2010 2:11 pm

Mornië wrote:Dat van Ruben is echt ni moeilijk hoor :)
eerste twee blz skip
daarna één blz kennen
dan weer drie blz kennen
en dan besluit kennen :)
geen formules, alleen puntjeswerk :p
Ik heb dat weer goed uitgelegd he :D

PS: Inge, p3, onder "voorstelling van het verschil in ...", derde regel, eerste woord.... FOEI

Mornië
Posts: 190

Post#12 » Thu Jun 17, 2010 2:18 pm

ooooh nooooooooooooooooooooo
:( ik heb trouwens nog een fout gevonden :(

heb ergens twee keer hetzelfde werkwoord in één zin staan dat op niets trekt natuurlijk bij Bismut telluride in het laatste paragraafje...

en ik heb dat dan zoveel nagelezen om zot te worden!

Heb bij iedereen hun presentatie bekeken met de rode bik trouwens, was wel lollig :p Julie heeft ook fouten!

User avatar
rubenvb
Posts: 96

Post#13 » Thu Jun 17, 2010 2:32 pm

Mornië wrote:Heb bij iedereen hun presentatie bekeken met de rode bik trouwens, was wel lollig :p Julie heeft ook fouten!
Waaaah, schandalig! :)

Mornië
Posts: 190

Post#14 » Thu Jun 17, 2010 2:37 pm

jij hebt maar twee foutjes hoor :)
ne keer meen ipv men en ne keer va in plaats van van :(

User avatar
Julie
WOZ
Posts: 527

Post#15 » Thu Jun 17, 2010 4:38 pm

rubenvb wrote:
Mornië wrote:Heb bij iedereen hun presentatie bekeken met de rode bik trouwens, was wel lollig :p Julie heeft ook fouten!
Waaaah, schandalig! :)
Iedereen had wel wat foutjes ze :p gaande van kleine typfouten, naar foute zinsconstructies/meervouden/dt-fouten :p bewijs dat niemand perfect is se!
*La sagesse, c'est d'avoir des rêves suffisamment grand, pour ne pas les perdre de vue quand on les poursuit.* (Oscar Wilde)

Return to “3de Bachelor”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests