[Levensbeschouwing]

Forum van 3de Bachelor Fysica.

Moderator: Praesidium

User avatar
christophe
Posts: 442

Post#1 » Sat May 22, 2010 4:43 pm

uw avatar is echt mundo gay
fokin frodo

oh levensbeschouwing brengt mij helemaal terug naar het middelbaar, net godsdienst/geschiedenis poehoe

maar die van Ruben is ook best wel gay
ik wacht op reacties omtrent de mijne...

trouwens het hoofdstuk 4 van levensbeschouwing, excursus? moeten we dus niet expliciet kennen?

User avatar
ben
Prosenior
Posts: 1356

Post#2 » Sat May 22, 2010 6:05 pm

aandachtshoer!

Er is helemaal niks mis met mijn avatar!

User avatar
christophe
Posts: 442

Post#3 » Sat May 22, 2010 6:10 pm

antwoord nu eens op mijn vraag...

lol ik zit constant pacman te spelen als ik iets moet googlen

die cursus van levensbeschouwing is copy paste van wikipedia lol en die samenvattingen zijn precies gemaakt door iemand van farmacie? echt wth wat een fail samenvattingen mja ik heb natuurlijk niet te klagen hé

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Post#4 » Sat May 22, 2010 6:28 pm

christophe wrote: die cursus van levensbeschouwing is copy paste van wikipedia lol en die samenvattingen zijn precies gemaakt door iemand van farmacie? echt wth wat een fail samenvattingen mja ik heb natuurlijk niet te klagen hé
och, lees dat eens gewoon ne keer, dat is nog een beetje matig interessant! :P
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

User avatar
Q
Prosenior
Posts: 663

Post#5 » Sun May 23, 2010 4:35 am

Robbe wrote:och, lees dat eens gewoon ne keer, dat is nog een beetje matig interessant! :P
Van een eufemisme gesproken :-).

Zelf vond ik dat ook een welkome afwisseling van de eerder droge fysica cursussen (ben nu wel aan statistische bezig en den Tempère heeft het uitzonderlijk talent om dat nog allemaal luchtig te brengen maar soit). Maar aangezien iedereen dit jaar maar 1 dag hiervoor heeft denk ik dat de interesse snel verdwenen zal zijn..

Verder zijn al jullie avatars gay en is de mijne de beste! :-D
Mazzel

User avatar
ben
Prosenior
Posts: 1356

Post#6 » Sun May 23, 2010 5:03 am

christophe wrote:trouwens het hoofdstuk 4 van levensbeschouwing, excursus? moeten we dus niet expliciet kennen?
Ik had eigenlijk helemaal ni gemerkt da ge da nog vroeg.

Nu ja, aangezien ik geen 6 jaar latijn heb gedaan voor niks, wil excursus volgend mij nog altijd zeggen "dit valt buiten de cursus" ;-) Toevallig zat ik in die les en daar is toen niks over gezegd.

User avatar
rubenvb
Posts: 96

Post#7 » Sun May 23, 2010 8:12 am

ben wrote:Nu ja, aangezien ik geen 6 jaar latijn heb gedaan voor niks, wil excursus volgend mij nog altijd zeggen "dit valt buiten de cursus" ;-) Toevallig zat ik in die les en daar is toen niks over gezegd.
Over uzelf tegenspreken gesproken... Over pakweg 80% van al die tekst in die cursussen is niks gezegd geweest, dus nu weten we nog niks :) Ik peis dat ik dat maar ga laten... ik vertrouw op het oud latijn van Ben

User avatar
Norfolk
WOZ
Posts: 780
Contact:

Post#8 » Sun May 23, 2010 9:36 am

christophe wrote:die samenvattingen zijn precies gemaakt door iemand van farmacie? echt wth wat een fail samenvattingen
hangt af van welke samenvattingen ge hebt?

User avatar
rubenvb
Posts: 96

Post#9 » Sun May 23, 2010 10:09 am

christophe wrote: lol ik zit constant pacman te spelen als ik iets moet googlen
Thank god dat ik de Firefox Startpagina gebruik ipv google.be/com

amy
WOZ
Posts: 483

Post#10 » Sun May 23, 2010 10:20 am

Norfolk wrote:
christophe wrote:die samenvattingen zijn precies gemaakt door iemand van farmacie? echt wth wat een fail samenvattingen
hangt af van welke samenvattingen ge hebt?
Mja, ge moet u niks aantrekken van Christophe zijn mening, die is totaal niet representatief als mening van de klas want... :P het zijn uw samenvattingen :D (ik wou u daar nog voor bedanken maar op één of andere manier zag ik u nooit...)
Bij deze, norfie, merci voor u HEEL goede samenvattingen. Stel u voor da wij da OOK nog hadden moeten doen, dan had ik al helemaal geen tijd voor andere vakken...

User avatar
Norfolk
WOZ
Posts: 780
Contact:

Post#11 » Sun May 23, 2010 11:17 am

amy, sgraag gedaan :)

ben wel benieuwd waarom ik farmacie zou doen? :P dattem maar blij is da hij ze krijgt, en daarbij, als hij het beter kan, be my guest ^^

User avatar
christophe
Posts: 442

Post#12 » Sun May 23, 2010 3:12 pm

rubenvb wrote:
christophe wrote: lol ik zit constant pacman te spelen als ik iets moet googlen
Thank god dat ik de Firefox Startpagina gebruik ipv google.be/com
geen nood ruben, ik kan u altijd de code van mijn apple game geven! vertier, plezier en totale euforie gegarandeerd!! :B

--> http://www.youtube.com/watch?v=v-BZVju263Y XD

User avatar
Julie
WOZ
Posts: 527

Post#13 » Tue May 25, 2010 7:05 pm

amy wrote:
Norfolk wrote:
christophe wrote:die samenvattingen zijn precies gemaakt door iemand van farmacie? echt wth wat een fail samenvattingen
hangt af van welke samenvattingen ge hebt?
Mja, ge moet u niks aantrekken van Christophe zijn mening, die is totaal niet representatief als mening van de klas want... :P het zijn uw samenvattingen :D (ik wou u daar nog voor bedanken maar op één of andere manier zag ik u nooit...)
Bij deze, norfie, merci voor u HEEL goede samenvattingen. Stel u voor da wij da OOK nog hadden moeten doen, dan had ik al helemaal geen tijd voor andere vakken...
Het zijn inderdaad zalige samenvattingen Olivier! ^^ Mercikes nog eens!
*La sagesse, c'est d'avoir des rêves suffisamment grand, pour ne pas les perdre de vue quand on les poursuit.* (Oscar Wilde)

User avatar
Julie
WOZ
Posts: 527

Post#14 » Tue May 25, 2010 7:06 pm

christophe wrote:uw avatar is echt mundo gay
fokin frodo

oh levensbeschouwing brengt mij helemaal terug naar het middelbaar, net godsdienst/geschiedenis poehoe

maar die van Ruben is ook best wel gay
ik wacht op reacties omtrent de mijne...

trouwens het hoofdstuk 4 van levensbeschouwing, excursus? moeten we dus niet expliciet kennen?

Als reactie op de uwe: ik vind dat ge er wel goed op lijkt :D
*La sagesse, c'est d'avoir des rêves suffisamment grand, pour ne pas les perdre de vue quand on les poursuit.* (Oscar Wilde)

User avatar
christophe
Posts: 442

Post#15 » Tue May 25, 2010 7:22 pm

Julie wrote: Als reactie op de uwe: ik vind dat ge er wel goed op lijkt :D
in uw dromen zeker..
scan liever wb 4 en 6 van statistische eens in

en terzijde
top 5 van saaiste momenten in mijn leven:

1. De presentatie van Julie haar bachelorproef
2. Wachten op het openbaar vervoer
3. Wachten op uw lief met veel goesting in uw broek
4. Latijn vertaling i/h middelbaar
5. Programmeren in Root

Return to “3de Bachelor”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests

cron