[Levensbeschouwing]

Forum van 3de Bachelor Fysica.

Moderator: Praesidium

mario
Posts: 32

Post#31 » Mon May 31, 2010 11:10 pm

christophe wrote:
Nick wrote:christophe, ik zou het appreciëren dat ge u niet gedraagt gelijk een klein kind op ons forum

zo'n mensen hebben we hier ni nodig
ons forum? ik post enkel op het 3de bachelor fysica forum, dat toebehoort aan mensen van de 3de bachelor fysica, dus ik vind dat ik mijn gedrag niet moet verantwoordingen tegenover u, maar enkel tegenover mijn klasgenoten. voelen jullie ook niet aan dat als het niet over mijn studie gaat, ik constant aan het lullen ben. hoe kan je in godsnaam zulke conclusies trekken; op een forum, waar je allerlei subtiele gebaren mist die je in een echt gesprek hebt.

ik ben wie ik ben en als het u echt niet aanstaat doet u maar wat u niet laten kan. u zal van mij een martelaar maken en één van de meest hulpvaardige personen tijdens de examens voorgoed verliezen...

=3
volkomen gelijk;

heeft iemand trouwens enige studietips voor dees vak?
Want iets meer dan het te lezen is er bij mij echt niet in. En als ik hoor dat iedereen hier slechte punten op haalt heb ik er toch wel schrik voor :s

[edit]

ACTUA : Omdat ge op het nieuws alleen maar kankerjoden bezig ziet:

http://www.youtube.com/v/A5drXEXkf9s?f= ... tube_gdata

Pieter Taels
Posts: 135

Post#32 » Mon May 31, 2010 11:19 pm

christophe wrote:
Julie wrote: Als reactie op de uwe: ik vind dat ge er wel goed op lijkt :D
in uw dromen zeker..
scan liever wb 4 en 6 van statistische eens in

en terzijde
top 5 van saaiste momenten in mijn leven:

1. De presentatie van Julie haar bachelorproef
2. Wachten op het openbaar vervoer
3. Wachten op uw lief met veel goesting in uw broek
4. Latijn vertaling i/h middelbaar
5. Programmeren in Root
De top vijf van mijn saaiste momenten:

1. Naar gaten in kippeneieren kijken achter een SEM microscoop met christophe

2. zie 1.
3. zie 1.
4. zie 1.
5. zie 1.

Pieter Taels
Posts: 135

Post#33 » Mon May 31, 2010 11:20 pm

Norfolk wrote:
christophe wrote: in uw dromen zeker..
scan liever wb 4 en 6 van statistische eens in

en terzijde
top 5 van saaiste momenten in mijn leven:

1. De presentatie van Julie haar bachelorproef
2. Wachten op het openbaar vervoer
3. Wachten op uw lief met veel goesting in uw broek
4. Latijn vertaling i/h middelbaar
5. Programmeren in Root
Mai, na zo'n reactie begrijp ik wel waarom nog altijd niemand dat ingescand heeft voor u...

En uit bronnen heb ik gehoord dat uw presentatie niet veel soeps was, dus misschien moet je eens stoppen met te kankeren op jan en alleman ;)
Ik kan Christophe ook niet uitstaan, maar zijn presentatie was wel degelijk min of meer de beste van iedereen, dus misschien moet je je er gewoon maar over zetten dat hij je samenvatting niet goed vond...

User avatar
ben
Prosenior
Posts: 1356

Post#34 » Tue Jun 01, 2010 12:07 am

mario wrote: heeft iemand trouwens enige studietips voor dees vak?
Want iets meer dan het te lezen is er bij mij echt niet in. En als ik hoor dat iedereen hier slechte punten op haalt heb ik er toch wel schrik voor :s

[edit]

ACTUA : Omdat ge op het nieuws alleen maar kankerjoden bezig ziet:

http://www.youtube.com/v/A5drXEXkf9s?f= ... tube_gdata
Ik denk dat slechte punten nogal relatief zijn hoor. Ok, een 16 is hier uitzonderlijk, maar minder dan een 10 ook. Wat ik doe is lezen, lezen en lezen. Zonder al te veel samenvattingen eigenlijk.

En, damn, diee kreeg die zaal wel stil :P

amy
WOZ
Posts: 483

Post#35 » Tue Jun 01, 2010 9:15 am

ik vond het een zalig filmke!

en jeps, ik lees en lees en lees....
we zien wel wa het morgen geeft...

User avatar
rubenvb
Posts: 96

Post#36 » Tue Jun 01, 2010 9:53 am

idd zalig filmke :) "... SHUT UP! Let me speak!"... held

Ik ken de hele context niet, maar als een 20-jarig meiske begint te wenen om wat er meer dan 50 jaar gebeurd is alsof ze er zelf mee bij was, dan krijg ik het toch ook wel.

Wat achtergrondinfo: http://nl.wikipedia.org/wiki/Norman_Fin ... icoloog%29

En ja, vooral module A aandachtig lezen en proberen zoveel mogelijk te onthouden. Den B3 is iets meer gestructureerd en kunt ge echt leren, de C? weet ik nog niet :) Das voor deze namiddag

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Post#37 » Tue Jun 01, 2010 10:39 am

Levensbeschouwing was het eenvoudigste vak/examen in 3e bachelor wiskunde; rekening houdend dat fysica een gelijkaardig niveau is (shoot me for saying this), zou dat dus niet teveel moeite moeten kosten.

Een keertje doorlezen de dag voor het examen is ruim voldoende voor iedereen met een beetje voorkennis én een goed geheugen. Als je 1 van die 2 mist zou ik het toch minstens 2 keer doorlezen.

(P.S.: ik heb dat examen grotendeels de avond ervoor gestudeerd wegens de finale deadline van mijn vriendin en ik was er ruim door terwijl ik niet direct zo'n goede student ben.)
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

Mornië
Posts: 190

Post#38 » Tue Jun 01, 2010 11:26 am

diene C is echt leuk :) ik heb die gisteren op twee uur tijd doorgelezen ofzo ^^ ik verschoot er echt van :) heel veel uitleg over fysica en over Darwin... ik ben er alleen niet uit wat juist de drie elementaire deeltjes zijn volgens die cursus :( ik dacht toch dat er wel wat meer waren... misschien is dat de reden dat ik Algemene IV zo slecht heb gedaan ^^
Er stond wel een noemen-heten fout in! Wat een schandaal!

User avatar
ben
Prosenior
Posts: 1356

Post#39 » Tue Jun 01, 2010 11:36 am

Diee C is echt belachelijk!

Staat idd vol met fouten of toch op z'n minst onnauwkeurigheden. Dat van die elementaire deeltjes tot daartoe, maar dat stuk over het zoeken van het godsdeel in de hersenen :s WTF! "een wetenschappelijke studie uitgevoerd op twee personen, de ene met een defect in de hersenen, de andere heel religieus, heeft uitgewezen dat er misschien een bepaald deel in de hersenen zou kunnen instaan voor het godsbesef. En als het dat deel niet is, dan zeker het andere"

Pfff... quatch!

Mornië
Posts: 190

Post#40 » Tue Jun 01, 2010 11:39 am

kom kom Ben, ze doen toch hun best :p
Ik vind het nog wel leuk: wetenschap vanuit een levensbeschouwelijk oogpunten ^^
Ik had nooit verwacht dat ze het zo hard gingen toelichten als bij intelligent design enzo hoor :p
laat staan dat stuk over het zoeken naar God in de hersenen inderdaad :p

Mornië
Posts: 190

Post#41 » Tue Jun 01, 2010 3:30 pm

deel C2 pagina 23

' de werkelijkheid is het kader waarbinnen een levensbeschouwing (of religie) moet passen '

en dat staat dan in een kaderke ^^

User avatar
Fristi
WOZ
Posts: 4565

Post#42 » Tue Jun 01, 2010 4:19 pm

waar is de promotiezaal ergens btw? :P
Fristi Ad Infinitum

WINAK WOZ 2013 - ...
WINAK Magister Fristi 2012-2013
WINAK Feest 2011-2012
WINAK Schachtentemmer 2010-2011
WINAK Scriptor 2008-2009 | 2009-2010

Mornië
Posts: 190

Post#43 » Tue Jun 01, 2010 4:35 pm

Voor zij die zich nog afvragen waar de promotiezaal is: http://www.ua.ac.be/main.aspx?c=.LOKAAL ... IE&n=37919

CREDITS: Ruben

User avatar
Fristi
WOZ
Posts: 4565

Post#44 » Tue Jun 01, 2010 4:36 pm

yeah, had het al gevonden, maar toch bedankt ^^
Fristi Ad Infinitum

WINAK WOZ 2013 - ...
WINAK Magister Fristi 2012-2013
WINAK Feest 2011-2012
WINAK Schachtentemmer 2010-2011
WINAK Scriptor 2008-2009 | 2009-2010

Mornië
Posts: 190

Post#45 » Tue Jun 01, 2010 4:43 pm

doet ne mens al eens moeite...
ik geraak ni in gang vandaag!

Return to “3de Bachelor”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests

cron