subatomaire fysica

Forum van 3de Bachelor Fysica.

Moderator: Praesidium

User avatar
christophe
Posts: 442

Post#31 » Sat Jun 05, 2010 3:53 pm

Pieter Taels wrote:Zou iemand alsjeblieft pagina 33 tot (38? het einde van de cursus) willen inscannen? Ik heb dat nooit gehad - had examen wiskunde die les - en aangezien het niet op blackboard staat dacht ik dat er geen cursus van was...
Julie haar scanner werkt niet, help! help! help!
gast... stuur gewoon ne mail naar van mechelen

Caro

Post#32 » Sat Jun 05, 2010 4:11 pm

Ik heb dat stuk ook niet :(. Ik herinner me dat tijdens het kopieeren er tegen mij is gezegd dat de hele cursus online staat ...

Een mail sturen is nu te laat, het is zaterdag, dan heb je het stuk ten vroegste tegen maandagnamiddag, als het dat al is. Heeft er voor de rest niemand een scanner?

En merci voor de artikels, Christophe

Pieter Taels
Posts: 135

Post#33 » Sat Jun 05, 2010 4:24 pm

Caro wrote:Ik heb dat stuk ook niet :(. Ik herinner me dat tijdens het kopieeren er tegen mij is gezegd dat de hele cursus online staat ...

Een mail sturen is nu te laat, het is zaterdag, dan heb je het stuk ten vroegste tegen maandagnamiddag, als het dat al is. Heeft er voor de rest niemand een scanner?

En merci voor de artikels, Christophe
Ik heb juist ne mail naar de van mechelen gestuurd, hopelijk...Ik denk dat we niet de enigen zijn die dat stuk niet hebben. Er zijn gelukkig geen oefeningen over...
Bedankt hoor, Christophe! :-)

User avatar
christophe
Posts: 442

Post#34 » Sat Jun 05, 2010 4:58 pm

ey piet ik was van plan om vanavond dat op het gemak in te scannen. maar het is echt geen ramp, de notities van julie zijn vrij accuraat.

Pieter Taels
Posts: 135

Post#35 » Sat Jun 05, 2010 5:02 pm

christophe wrote:ey piet ik was van plan om vanavond dat op het gemak in te scannen. maar het is echt geen ramp, de notities van julie zijn vrij accuraat.
Wil je dat alstublieft doen? Als ik dat dit weekend heb is dat goed hoor, maar ik ben gewoon bang dat ik het dinsdagavond krijg en dan niks van snap...

User avatar
rubenvb
Posts: 96

Post#36 » Sat Jun 05, 2010 5:03 pm

p33-38 staan in uwen aller mailbox.

oefeningen zullen voor morgen zijn.

Caro

Post#37 » Sat Jun 05, 2010 5:10 pm

Merci Ruben! En ik moest gaan werken hoor! :D
Ik trakteer u der nog wel ene :wink:

Pieter Taels
Posts: 135

Post#38 » Sat Jun 05, 2010 5:11 pm

Je bent de allerbeste, Ruben!
Held!

hebben wij nu die neutrino oscillaties etc gezien, p. 25?

User avatar
rubenvb
Posts: 96

Post#39 » Sat Jun 05, 2010 5:59 pm

Pieter Taels wrote:Held!
Dat mag gezegd worden :D
Pieter Taels wrote: hebben wij nu die neutrino oscillaties etc gezien, p. 25?
ja en nee: het is volledig analoog aan de quark-"oscillaties", maar ietsje anders. Leert da gewoon, t is niet moeilijk.

simonkb
Posts: 4

Post#40 » Sat Jun 05, 2010 6:03 pm

rubenvb wrote:p33-38 staan in uwen aller mailbox.

oefeningen zullen voor morgen zijn.

Mmm, bummer. Blijkbaar mis ik ook een deel van de cursus.

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn deze pagina's te forwarden naar simon.kuitenbrouwer@gmail.com?

Pieter Taels
Posts: 135

Post#41 » Sat Jun 05, 2010 6:50 pm

Ik snap niet waarom er alleen maar linkshandige neutrinos interageren. Akkoord, neutrino interacties blijken V-A interacties te zijn dus moet de chiraliteit omgekeerd worden: rechtshandige fermionen -> enkel interacties met linkshandige fermionen. Maar linkshandige fermionen kunnen dan toch nog steeds rechtshandige neutrinos produceren?

mario
Posts: 32

Post#42 » Sat Jun 05, 2010 6:57 pm

rs link voor het artikel
in search of no neutrinos

http://rapidshare.com/files/395618426/2 ... _.rar.html

[edit] en men vorige post is weer weg :s
Last edited by mario on Sat Jun 05, 2010 7:13 pm, edited 2 times in total.

Pieter Taels
Posts: 135

Post#43 » Sat Jun 05, 2010 7:09 pm

vergeet mijn vorige post maar, die was dwaas, had 'interageren met rechtshandige fermionen' geïnterpreteerd als: een reactie vertrekkend van rechtshandige fermionen.

User avatar
christophe
Posts: 442

Post#44 » Sat Jun 05, 2010 8:01 pm

mario wrote:rs link voor het artikel
in search of no neutrinos

http://rapidshare.com/files/395618426/2 ... _.rar.html

[edit] en men vorige post is weer weg :s
chill

Julie welke theorielessen over kernfysica heb jij gemist? in welke mate moeten wij punten 5.5 tot het einde van hoofdstuk 5 kennen? en wat moet er juist van hoofdstuk 6 en 9 gekend zijn?

User avatar
rubenvb
Posts: 96

Post#45 » Sat Jun 05, 2010 8:29 pm

simonkb wrote:Mmm, bummer. Blijkbaar mis ik ook een deel van de cursus.

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn deze pagina's te forwarden naar simon.kuitenbrouwer@gmail.com?
Bij deze :)

Wees gelukkig dat ge niet in de spammail lijst staat :)

Return to “3de Bachelor”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests

cron