[Experimentele technieken]

Forum van 3de Bachelor Fysica.

Moderator: Praesidium

Mornië
Posts: 190

[Experimentele technieken]

Post#1 » Wed Jan 06, 2010 12:44 pm

Humz omdat er precies toch wat onduidelijkheid is over het examen, heb ik volgende mail gestuurd.
Ik hou jullie op de hoogte!

Beste,

Graag hadden wij eens geïnformeerd in verband het examen experimentele technieken.
Een eerste vraag zou zijn of het extra bundeltje dat tijdens de les werd uitgedeeld bij de leerstof hoort,
want er zijn sommigen die dit toen niet hebben gehad.
Als we dit wel moeten kennen, zou u dan zo vriendelijk kunnen zijn om dit misschien op Blackboard te zetten?
Een tweede vraag zou zijn of het mogelijk is om door te geven welke resultaten gehaald werden op de presentaties.
Dat maakt het voor ons namelijk makkelijker om te zien waar we juist punten op gehaald/verloren hebben,
een totaal punt op het einde is daar niet echt duidelijk in.
Een derde vraag is over de exacte verdeling van het examen. Staan de groepen in voor- en namiddag vast?
Het is namelijk zo dat de leerlingen van minor wiskunde (wat toch 6 of 7 mensen zijn) maar twee dagen hebben voor uw vak,
terwijl de anderen een 7-tal dagen hebben. We zouden dus eventueel onderling wat kunnen wisselen
(waarbij we natuurlijk hetzelfde aantal per helft behouden) om iedereen evenveel kans te geven om dit vak te leren.
Is het ook de bedoeling dat we onze examens mondeling verdedigen?

Met vriendelijke groeten,
Inge van Hooydonk

Caro

Post#2 » Wed Jan 06, 2010 1:06 pm

ik weet niet hoe het voor iedereen zit, maar ik wel effe zeggen dat ik toch wel zeker in de voormiddag wil blijven staan. Ik vertrek 's avonds namelijk nog op skireis.

Mornië
Posts: 190

Post#3 » Wed Jan 06, 2010 1:16 pm

ja natuurlijk, das volledig vrijblijvend, maar ik kan mij inbeelden dat het voor Christophe en Julie bijvoorbeeld wel handig is om in de namiddag te gaan ofzo en ik heb daar dan geen problemen mee!

Caro

Post#4 » Wed Jan 06, 2010 3:54 pm

Oké, gewoon dat dat niet automatisch gebeurt :)

User avatar
ben
Prosenior
Posts: 1356

Post#5 » Wed Jan 06, 2010 5:53 pm

ik zou eigenlijk liever in de voormiddag gaan, om dezelfde reden als caro :) Wil er iemand wisselen?

Namiddag te koop!

Ben

amy
WOZ
Posts: 483

Post#6 » Thu Jan 07, 2010 3:38 am

Ik wil in de voormiddag, aangezien ik in de namiddag mijn tattoo ga laten bijwerken :P

User avatar
wout
Posts: 21

Post#7 » Thu Jan 07, 2010 5:38 pm

wtf Amy, een tattoo?
Hier komde nog eens iets te weten, leuk.
't is precies een grote, als ze daar een halve dag voor nodig hebben.. (waar staat die dan welniet?) :wink:

en Inge, weet je al wat meer?
(ik ben namelijk één van die ajuinen die geen hoofdstuk 2 vervangblad heeft, en die ander twee vragen roepen bij mij ook alleen maar een gedachtenwolk op met veel vraagtekens)
ik ben dus benieuwd!

*edit: oeps een u-toets-malfunction, even verbeteren (lang leven het on-screen keyboard..)*

amy
WOZ
Posts: 483

Post#8 » Fri Jan 08, 2010 3:13 am

wout wrote:wtf Amy, een tattoo?
Hier komde nog eens iets te weten, leuk.
't is precies een grote, als ze daar een halve dag voor nodig hebben.. (waar staat die dan welniet?) :wink:

en Inge, weet je al wat meer?
(ik ben namelijk één van die ajuinen die geen hoofdstuk 2 vervangblad heeft, en die ander twee vragen roepen bij mij ook alleen maar een gedachtenwolk op met veel vraagtekens)
ik ben dus benieuwd!

*edit: oeps een u-toets-malfunction, even verbeteren (lang leven het on-screen keyboard..)*
Tis een grote ja op mijn buik. En da duurt geen halve dag, maar ik heb afgesproken aan Stef haar school na haar examen. als ik in de namiddag mijn examen moet doen, dan ben ik ten vroegste om 18u in het stad en dan is tattoo shop dicht :(. Maar dit is wel beetje of topic van mij, sorry :P

Mornië
Posts: 190

Post#9 » Fri Jan 08, 2010 8:51 am

Neen sorry ik weet nog niets meer, maar die mens heeft naar het schijnt nogal de neiging om niet terug te mailen, dus ik hou mijn hart vast...

User avatar
christophe
Posts: 442

Post#10 » Fri Jan 08, 2010 1:23 pm

wout wrote:wtf Amy, een tattoo?
Hier komde nog eens iets te weten, leuk.
't is precies een grote, als ze daar een halve dag voor nodig hebben.. (waar staat die dan welniet?) :wink:

en Inge, weet je al wat meer?
(ik ben namelijk één van die ajuinen die geen hoofdstuk 2 vervangblad heeft, en die ander twee vragen roepen bij mij ook alleen maar een gedachtenwolk op met veel vraagtekens)
ik ben dus benieuwd!

*edit: oeps een u-toets-malfunction, even verbeteren (lang leven het on-screen keyboard..)*
Enkel het deel communicatie wordt semi vervangen door een bundeltje over GPIB vs USB, LAN , ge kunt dat wel op het net vinden denk ik

mja na 1 minuut zoeken
http://cp.literature.agilent.com/litweb ... 9818EN.pdf

sukkels

User avatar
wout
Posts: 21

Post#11 » Fri Jan 08, 2010 1:48 pm

ok, USB, LAN, GPIB, ...

ik zal daarover -voor de grap- ter plaatse wat verzinnen. kijken hoe hem reageert en of hem het doorheeft :lol:

User avatar
christophe
Posts: 442

Post#12 » Fri Jan 08, 2010 2:08 pm

wout wrote:ok, USB, LAN, GPIB, ...

ik zal daarover -voor de grap- ter plaatse wat verzinnen. kijken hoe hem reageert en of hem het doorheeft :lol:
????????? ik heb net een link geplaatst met het bundeltje dat hij uitgedeeld heeft

User avatar
wout
Posts: 21

Post#13 » Fri Jan 08, 2010 2:39 pm

ik weet het, en mercie, maar als ik het niet bekijk en hij vraagt er toch iets van, dan weet ik hoeveel ik ervan afweet zonder dat ik het gezien heb. kwestie van het spannend te houden (das pas een echte test van kennis), anders hoeft heel het concept 'examenperiode' niet voor mij...

En ik behoor dat eigenlijk allemaal al te kennen hé.
USB en LAN enzo. dus ik kan ermee spelen (en dat weet hij ook, kijken hoe het uitdraait..)

User avatar
Shiro
Posts: 40
Contact:

Post#14 » Sun Jan 10, 2010 1:47 pm

De prof heeft precies eindelijk teruggemaild. Ligt het aan mij of lees ik daar dat het examen voor de helft open boek is?? Dan wordt het wel helemaal gemakkelijk te studeren :P
Bounce a graviton particle beam off the main deflector dish~
Thats the way we do things, lad, we're making shit up as we wish~~

User avatar
Q
Prosenior
Posts: 663

Post#15 » Sun Jan 10, 2010 1:59 pm

Bwa, ge moet toch nog wel alles kennen voor het mondeling natuurlijk.

Ik heb een aantal lessen gemist, dus weet er iemand wat die zou kunnen bedoelen met 'praktisch gerichte vragen' waarbij ge uw cursus moogt gebruiken?
Mazzel

Return to “3de Bachelor”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron