[Experimentele Fysica II] RL keten

Forum van 2de Bachelor Fysica.

Moderator: Praesidium

Mornië
Posts: 190

Post#106 » Thu Jun 18, 2009 9:15 pm

Ge had het beter opgespaard voor morgen tegen de Schrijvers, Amy =( mss was hij dan zo verbouwereerd dat het examen wegviel!

amy
WOZ
Posts: 483

Post#107 » Thu Jun 18, 2009 9:27 pm

Mornië wrote:Ge had het beter opgespaard voor morgen tegen de Schrijvers, Amy =( mss was hij dan zo verbouwereerd dat het examen wegviel!
wie zegt dat het één het ander uitsluit :twisted: ?

Geert
Posts: 5

Post#108 » Thu Jun 18, 2009 9:32 pm

ewa,

@ben ge schrijft iet over faseverschil 90 graden
en tangens 1 en niemand zegt er iet op mss ben ik gwn ni mee dus verduidelijk aub oe gij daar op komt
wolfram alpha zegt mij da den tangens van 90graden $$tan(\frac{\pi}{2})=7.25+\frac{\pi}{e+8}$$[\tex] is en niet 1, I'm so confused :s

ik heb ook nog een paar vraagjes:
2) moge wij quantumeffecte verwaarlozen, want mijn onzekerheidsrelaties zijn ni meer zo'n parate kennis
3) wie wilt er naast christophe zitten tijdes het examen? persoonlijk stel ik pieter voor mr ik weet ni in welke groep christophe zit als ie in de voormiddag zit stem ik op julie.
5) kan christophe geband worden van dees forum?
7) Iemand een idee voor een inleiding en ofda golle daar diffvglen op gaat schrijve ofzo?
11) vinde golle het serieus da als ge speciaal naart school gaat om op ne fucking oscilloscoop te werke
dat de toegang ''ontzegd'' wordt?
13) vinde golle da de zin tijd genoeg om het voor te bereiden impliceert da ge da ook int experimentele lokaal moogt doen op eender welk normaal tijdstip?
17) vinde golle da deze frustraties ni bij RL ketens geschreven mogen worden?

Verder:
@ben de rest lijkt mij wel ok ze
@Julie last time I checked dee ik nog fysica(spijtig genoeg) en ik denk ni dakker door ben voor analyse vier dus uw stelling klopt ni emaal

if(5==true){christophe.ban();}

Caro

Post#109 » Thu Jun 18, 2009 9:34 pm

omg nerd

amy
WOZ
Posts: 483

Post#110 » Thu Jun 18, 2009 9:38 pm

Geert wrote:ewa,

ik heb ook nog een paar vraagjes:
2) moge wij quantumeffecte verwaarlozen, want mijn onzekerheidsrelaties zijn ni meer zo'n parate kennis
3) wie wilt er naast christophe zitten tijdes het examen? persoonlijk stel ik pieter voor mr ik weet ni in welke groep christophe zit als ie in de voormiddag zit stem ik op julie.
5) kan christophe geband worden van dees forum?
7) Iemand een idee voor een inleiding en ofda golle daar diffvglen op gaat schrijve ofzo?
11) vinde golle het serieus da als ge speciaal naart school gaat om op ne fucking oscilloscoop te werke
dat de toegang ''ontzegd'' wordt?
13) vinde golle da de zin tijd genoeg om het voor te bereiden impliceert da ge da ook int experimentele lokaal moogt doen op eender welk normaal tijdstip?
17) vinde golle da deze frustraties ni bij RL ketens geschreven mogen worden?

Verder:
@ben de rest lijkt mij wel ok ze
@Julie last time I checked dee ik nog fysica(spijtig genoeg) en ik denk ni dakker door ben voor analyse vier dus uw stelling klopt ni emaal

if(5==true){christophe.ban();}
2)ja
3)ok
5)nee
7)ja en nee
11)nee
13)ja
17)nee

Mornië
Posts: 190

Post#111 » Thu Jun 18, 2009 9:38 pm

mja Geert, mensen die ni meedoen aan het examen tellen ook ni mee hé :p

User avatar
rubenvb
Posts: 96

Post#112 » Thu Jun 18, 2009 9:43 pm

Geert wrote:ewa,

if(5==true){christophe.ban();}
Vindt ge het ni een beetje vreemd da christophe zichzelf bant??

t zou eerder zijn:

winakforum.ban( christophe );

Maar swat....
Caro wrote: omg nerd
sorry voor het bovenstaande :)

Caro

Post#113 » Thu Jun 18, 2009 9:46 pm

het verbaast me niets... :roll:

Pieter Taels
Posts: 135

Post#114 » Thu Jun 18, 2009 9:55 pm

nemen we in de formule V=Vmax*(1-exp(-Rt/L) als waarde voor R de weerstand over heel de boel, of alleen maar die van de regelbare weerstand?

Geert, mocht jij het expfys lokaal niet binnen?

Mornië
Posts: 190

Post#115 » Thu Jun 18, 2009 9:57 pm

Ik en Geert en Winny waren daarnaartoe geweest en er was niemand... ook de Schrijvers niet, dus hadden we dat gevraagd aan de Wim.. die wou direct helpen en die heeft dan gewacht tot de Schrijvers terug was (vergadering waarschijnlijk) en dan kregen we van Wim te horen dat het niet mocht van Schrijvers....

Vindet wel unfair voor diegene die geen elektronica gevolgd hebben, dat diene dan bij RLC experiment zegt van ziet dat ge met oscilloscoop leert werken enzo want dat moete ook kunnen voor het examen...

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Post#116 » Thu Jun 18, 2009 10:00 pm

amy wrote:
Geert wrote:5) kan christophe geband worden van dees forum?
5)nee
Jawel, da gaat zelfs heel gemakkelijk als ge moderator of admin zijt. Maar er is geen goeie reden om dat te doen ;)
Geert wrote:if(5==true){christophe.ban();}
In de meeste talen moogt ge de if weglaten, want 5 zal altijd als true aanzien worden (omdat het niet 0 is). Ook moet ge da ni met true vergelijken en gewoon als if(5) zetten.

excuses voor de off-topicheid.

on topic:
Ge moogt ni binnen in u labo ofwa? Wa voor klootzakken zijn da nu :P Hebben ze daar een uitleg aan gegeven buiten da ge ni binnen moogt?
Last edited by Robbe on Thu Jun 18, 2009 10:06 pm, edited 1 time in total.
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

User avatar
Julie
WOZ
Posts: 527

Post#117 » Thu Jun 18, 2009 10:06 pm

En waarom stemmen Geert en Amy dat ik naast Christophe moet zitten :o ? Is daar enige verklaarbare reden voor? (niet dat ik u haat eh Christophe, maar ik zie hun punt niet)
*La sagesse, c'est d'avoir des rêves suffisamment grand, pour ne pas les perdre de vue quand on les poursuit.* (Oscar Wilde)

Mornië
Posts: 190

Post#118 » Thu Jun 18, 2009 10:08 pm

omdat gij het meeste geduld hebt van heel de klas, duh

User avatar
Julie
WOZ
Posts: 527

Post#119 » Thu Jun 18, 2009 10:10 pm

Ah, allez dan, dan weten we dat ook weeral (kben het er nu niet helemaal mee eens denk ik ma kom, ik geloof dat de Ruben nog veel meer geduld heeft om maar een voorbeeld te noemen :) )
*La sagesse, c'est d'avoir des rêves suffisamment grand, pour ne pas les perdre de vue quand on les poursuit.* (Oscar Wilde)

Caro

Post#120 » Thu Jun 18, 2009 10:16 pm

Ruben zit in groep twee

Return to “2de Bachelor”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron