exaams

Forum van 1ste Bachelor Fysica.

Moderator: Praesidium

User avatar
Skyggen
Posts: 15

exaams

Post#1 » Thu Dec 21, 2006 3:52 pm

aan allen alvast veel succes me tstudere e (en don't overdo it)

als ge vragen ofzo doormailt naar profs/assistente weet ik veel zou ge die vragen/antwoorden ier ook ffkes kunne posten aub? of doormaile ofzo mag ook altij mokt ni uit mor dan komk mss nog dinge te wete diek zelf toch nooit zou opgemerkt hebbe en sture we ook ni allemol dezelfde mails nor proffen enzo

swat, bij deze is er alleszinds toch nog eens gebruik gemokt vant forum :p

ciaowkes

User avatar
Sven
Posts: 145

Post#2 » Thu Dec 21, 2006 5:47 pm

Je kan uiterard ook eerst de vragen hier stellen: er is niets zo goed om iets te leren dan het zelf moeten uitleggen! En je kan hier rustig veel meer dingen vragen, die je misschien niet durft opsturen.

User avatar
Skyggen
Posts: 15

Post#3 » Thu Jan 11, 2007 8:26 pm

kweet ni waark dees best bij post dus dan maar hier

degene die de tuyeaux bijwerkt, krijgt die via-via de vragen van dit jaar te pakken, of is het nuttig da ge die van een van ons doorgespeeld krijgt?

ciao

User avatar
Jinx
WOZ
Posts: 403

Post#4 » Thu Jan 11, 2007 9:15 pm

Onze mentor fysica is sven (met naam en toenaam hierboven vermeld onder "mentor fysica" :))



het is uiteraard schitterend dat jullie ons wat vragen doorspelen!

Ik weet het niet zeker maar ik denk dat we zowel van via-via als van studenten als rechtstreeks van de bron de informatie voor de tuyaux krijgen (maar ik ben daar niet zeker van... ik heb dan ook nooit op unif gezeten ;))
If life's a [tex]Bitch[/tex], be it's [tex]Pimp[/tex]!

User avatar
Sven
Posts: 145

Post#5 » Thu Jan 11, 2007 9:55 pm

De meeste vragen komen idd van studenten. Sommigen wel van assistenten (bv van Werner Peeters). Maar niet iedereen werkt daar even goed mee mee. Dus hou je vragen zeker bij, en probeer ze me door te spelen!
bv via sven@winak.be

User avatar
Skyggen
Posts: 15

Post#6 » Fri Jan 12, 2007 4:52 pm

alright,

khad de theorievrage snel ff opgeschreve dus kheb ze al mar doorgemaild. Ask er tijd voor heb zalk de volgende exaams de vragen ook wel ff erges neerpennen en doormailen. De oefeningenvragen weet ik ook nog ongeveer, mar nie allemaal dus die hebk ni doorgestuurd kzal nog wel is checke ofdak er nog iet van terugvind.

ciaowkes

User avatar
Skyggen
Posts: 15

Post#7 » Fri Jan 12, 2007 4:59 pm

ah, nog iets, is het handiger alsk een poging doe om die vragen in LaTeX opt forum te zette ipv door te mailen(oefninge enzo)? of met een wordbestandje vergelijkingeditor gebruike? tvoordeel an forum is mss da anderen as ze goesting hebbe kunne aanvulle of oplossingen derbij zetten. swat lot mor wete wa et handegste is

ciaowkes

Return to “1ste Bachelor”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

cron