examenroosterchinees

Examenroosters, algemene discussies, ...

Moderator: Praesidium

User avatar
wout
Posts: 21

examenroosterchinees

Post#1 » Thu Jan 07, 2010 5:49 pm

ik heb een voor-mij-niet-zo-voor-de-hand-liggende vraag over het examenrooster van 3de Bachelor fysica:
di -examenweek 2- heb ik een gezellig theekransje met prof Schreunders rond mijn examen veldentheorie.
Nu staat er wo -ook examenweek 2- eveneens een examen veldentheorie op het programma, maar dan de .../P/S - versie.

Wat willen die /P en /S eigenlijk zeggen?

(mijn woordenboek 'Antwerps dialect voor beginners' is vrij zwijgzaam over dat onderwerp en mijn Chinees is niet zo denderend, dus dan vraag ik het hier maar aan mijn alleswetende medestudenten..)

Pieter Belmans
Posts: 593
Contact:

Post#2 » Fri Jan 08, 2010 2:30 am

De P staat voor praktijk, S duidt schriftelijk aan. Onder voorbehoud.

Ik weet alleen niet op welke universiteit je professor Schreunders zal vinden. De man heet Scheunders. Bega geen flater bij de begroeting op uw mondeling ;).

User avatar
wout
Posts: 21

Post#3 » Fri Jan 08, 2010 4:50 am

ok, mercie
Scheunders, Schreunders,.. als ie daarover begint, dan confronteer ik hem met het aantal keer dat Fourier of Sturm-Liouville fout heeft geschreven..
maar toch bedankt voor de tip

Mornië
Posts: 190

Post#4 » Fri Jan 08, 2010 8:53 am

Ja Wout, het gaat inderdaad gewoon om een onderverdeling. De eerste dag heb je examen theorie, de dag erna examen oefeningen. Dat is dus alle werkbladen die je bij Rob Heylen hebt gezien, waarvan hij dan analoge dingen gaat vragen :)

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron