Wat betreft de WINAK website

De meer studentikoze onderwerpen komen hier te staan.
Exhange students: Present yourself!

Moderator: Praesidium

User avatar
Bob
WOZ
Posts: 367

Wat betreft de WINAK website

Post#1 » Wed Sep 11, 2013 7:59 pm

Beste allen,

Als nieuw aangestelde webmaster valt het mij zwaar u te melden dat een aantal delen van de WINAK website tijdelijk onbereikbaar zullen zijn. De meer fervente WINAKkers onder jullie zullen dit natuurlijk allang gemerkt hebben.

Nog zwaarder valt het mij u te vertellen dat ik er absoluut niets mee te maken heb. Hoewel de nieuwe WINAK-site in de maak is zal die eerst een korte beta-test moeten doorstaan (eventueel onder jullie kritisch, ervaren, toeziend oog).
Ik niet, wie dan wel? Heeft Chrizzle eindelijk besloten met een lang gevreesde terreuraanslag WINAK plat te leggen? Nee hoor, het kwam van dieper. Onze geliefde host, Jelle, is aan het verhuizen. Op het gemakske. We hebben samen al een aantal dingen overlopen die misten maar een aantal dingen zullen later komen. Ik ben niet echt van plan jullie op de hoogte te houden, maar wie weet.

Dat gezegd zijnde, kijk uit naar de nieuwe WINAK site!

User avatar
Joachimvdh
Prosenior
Posts: 1092

Re: Wat betreft de WINAK website

Post#2 » Thu Sep 12, 2013 9:46 am

@ bob: wat mist ge juist? Files? I can provide, daarvoor dient nen backup :P

User avatar
Bob
WOZ
Posts: 367

Re: Wat betreft de WINAK website

Post#3 » Thu Sep 12, 2013 2:24 pm

Joachimvdh wrote:@ bob: wat mist ge juist? Files? I can provide, daarvoor dient nen backup :P
Qua files enkel images want daar had 'm niet genoeg disk space voor zogezegd.. En gewoon de DNS die nog niet volledig in orde is.

User avatar
Joachimvdh
Prosenior
Posts: 1092

Re: Wat betreft de WINAK website

Post#4 » Thu Sep 12, 2013 4:28 pm

ok ja, hebde al terug diskspace? :P anders ga copyen ni erg veel helpen natuurlijk

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests

cron