Verkenningsdagen (2012)

De meer studentikoze onderwerpen komen hier te staan.
Exhange students: Present yourself!

Moderator: Praesidium

User avatar
Flipper
Posts: 193

Verkenningsdagen (2012)

Post#1 » Fri Sep 21, 2012 11:45 am

*geeuw* Oewaah, goedemorgen.. :facepalm:

Excuseer me even, ik ben nog wat moe na 4 dagen zotte VD's.. :highfive:

Soit, ik post dit maar even om de volgende generatie 1e-jaars WINAK'ers te aanraden om zeker mee te doen met de verkenningsdagen ofte VD's. Je gaat zo ontspannen naar het échte studentenleven toe, je leert enkele plezante WINAK'ers in spe kennen, maar je maakt ook evengoed vrienden uit andere richtingen: dit jaar zaten er in mijn groep biologen en bio-ingenieurs, met een kleine vertegenwoordiging informatici (nou ja, "klein", maar de informatici zijn toch wel mooi de plezantste mensen van heel den UA, al zeg ik het zelf :mrgreen: ).

Verder is er absoluut geen sociale druk, je kunt naar huis gaan wanneer het voor je uitkomt (we hebben het hier wel over activiteiten die niet in het officiële programma-boekje staat, zoals een pintje pakken @ Home of in 't Paters Vaetje of welke café dan ook, zolang ze maar van dat lekkere, gelige vloeistof serveren.. :D ) Je hoeft dus niet te zuipen omdat de anderen dat ook doen hoor. :lol: Ook bij TD's mag je gaan wanneer je wilt; ben je niet echt een TD-ganger, dan kun je desnoods 10 minuten proeven van de sfeer in de Konijnepijp (mooie locatie overigens!) en daarna met een al dan niet half-zatte kop naar huis fietsen..

Wat me persoonlijk bijblijft bij die VD's zijn de hele leuke café-avonden (ja, ik ben een café-ganger, geen feestbeest, sorry jongens :oops: ) en de leuke terugritten met de bus waar we met de volle borst (en half-zatte kop) zingen (overigens waren wij de enige groep die spontaan begonnen te zingen, het zal wel liggen aan de plezante WINAK'ers zeker... :P )

Kortom, verkenningsdagen, zeker doen! :D


Fristi, bedankt voor deze hele toffe introductie in het échte studentenleven! Ik kijk uit naar de officiële opening van het academiejaar. Ook voor Niels "Pintjes" een rondje van mij, omdat hij dit jaar een geslaagde editie van de VD heeft weten te maken!

:mrgreen:
They call him Flipper, Flipper, faster than lightning,
No-one you see, is smarter than he,
And we know Flipper, lives in a world full of wonder,
Flying there-under, under the sea!

User avatar
KristofDM
WOZ
Posts: 172

Re: Verkenningsdagen (2012)

Post#2 » Fri Sep 21, 2012 2:17 pm

Exactly. Zeker doen :D

Een onvergetelijke week!
WINAK schacht 2012-2013
WINAK Mentor Informatica 2013-2014
WINAK V.U. 2014-2015

User avatar
Cookie
WOZ
Posts: 405

Re: Verkenningsdagen (2012)

Post#3 » Sat Sep 22, 2012 5:16 pm

Groot gelijk :D We hebben een hele toffe week gehad en we kunnen met een zelfverzekerd en gerust hart aan het jaar beginnen!
Ik laat dees gewoon leeg.

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests

cron