Reportage NINA

De meer studentikoze onderwerpen komen hier te staan.
Exhange students: Present yourself!

Moderator: Praesidium

User avatar
Pappie
WOZ
Posts: 635

Re: Reportage NINA

Post#16 » Sat Oct 01, 2011 6:51 pm

Ah bizar... ik krijg altijd de vraag of ik eens naar hun computer wil kijken, maar volgens mij is dat een list om u in hun kamer te krijgen.... allemaal geile wijven zeg ik u!

ik ga voortaan gwn selectief zeggen dat ik voor gyneacoloog studeer :D
wat zou dat geven? :D
WINAK schacht 2008-2009
WINAK commilito 2009-2010
Fabiant P.R. 2010-2011
WINAK V.U. 2011-2012
WINAK Feest 2012-2013
WINAK Cantor 2013-2014
WINAK Praegustator 2014-2015

User avatar
Timmy
Posts: 844

Re: Reportage NINA

Post#17 » Sat Oct 01, 2011 7:20 pm

Timmeke wrote:Ah bizar... ik krijg altijd de vraag of ik eens naar hun computer wil kijken, maar volgens mij is dat een list om u in hun kamer te krijgen.... allemaal geile wijven zeg ik u!

ik ga voortaan gwn selectief zeggen dat ik voor gyneacoloog studeer :D
wat zou dat geven? :D
Ipv "Wilde gij eens naar mn internet kijken?" --> "Wilde gij eens naar mijn witverlies kijken?" :D

User avatar
Pedro
Prosenior
Posts: 3251

Re: Reportage NINA

Post#18 » Mon Oct 03, 2011 11:52 am

Timmy wrote:
Timmeke wrote:Ah bizar... ik krijg altijd de vraag of ik eens naar hun computer wil kijken, maar volgens mij is dat een list om u in hun kamer te krijgen.... allemaal geile wijven zeg ik u!

ik ga voortaan gwn selectief zeggen dat ik voor gyneacoloog studeer :D
wat zou dat geven? :D
Ipv "Wilde gij eens naar mn internet kijken?" --> "Wilde gij eens naar mijn witverlies kijken?" :D
"mijn foef stinkt naar vis, weet gij wa da kan zijn?"
WINAK Scriptor 2010-2011
WINAK Zedenmeester 2010-2011
WINAK Vice-Praeses 2011-2012
WINAK Praeses 2012-2013
WINAK Praegustator 2013-2014

User avatar
Pappie
WOZ
Posts: 635

Re: Reportage NINA

Post#19 » Sun Oct 09, 2011 9:38 pm

vetzakkkeeeuuuhh!
WINAK schacht 2008-2009
WINAK commilito 2009-2010
Fabiant P.R. 2010-2011
WINAK V.U. 2011-2012
WINAK Feest 2012-2013
WINAK Cantor 2013-2014
WINAK Praegustator 2014-2015

User avatar
djgl3nn
WOZ
Posts: 1938

Re: Reportage NINA

Post#20 » Sun Oct 09, 2011 9:45 pm

Pedro wrote: "mijn foef stinkt naar vis, weet gij wa da kan zijn?"
Too many fishsticks

Image
WINAK Schacht 2009-2010
WINAK Sport 2010-2011
WINAK Mentor Informatica 2011-2012
WINAK Ouwe Zak 2012-...

UA Sportraad Webmaster 2012-...

Glenn
Posts: 280

Re: Reportage NINA

Post#21 » Sun Oct 30, 2011 10:27 pm

Foundation wrote: De situatie is nu al dramatisch genoeg denk ik. Of toch alleszins voor mij. Ik ben namelijk de tel kwijt, het aantal meisjes waarmee ik in gesprek ben geraakt tot ze de vraag stellen wat ik doe in het dagelijks leven, ik "informatica" antwoord, en dan kunnen zelfs de meest sympathieke en verstandige exemplaren niet verbergen dat ze instinctief verschrikt terugdeinzen. Alsof ze "creepy internet predator" hebben gehoord. Zij die hypocriet zijn herpakken zich en veinzen interesse, zij die eerlijk zijn zoeken snel een excuus en bollen het af. Ik weet niet meer wat ik het ergst moet vinden.
Alle jong, zwanst gij er nu mee? Informatica is juist kei graaf! Wij zijn de pro's die alles weten over technologie. Wie wilt nu niet graag met iemand samen zijn die daar alles over weet? Wij zijn zelfs bevoordeeld, sowieso! En wette, zijt gewoon zelfzeker van u stuk. Dan vindt ge direct iemand! Niet twijfelen, doen! En wette, ge moogt da vooral ni onzeker zegge e, da ge informatica doet. Zegt da gewoon kei overtuigend, met veel kracht (en trekt ne kop gelijk de Jan van software engineering ofzo :P ). En sowieso, gewoon kei zelfzeker zijn he. Gij zijt wie ge bent, een zelfzeker persoon. En informatica das ne kei groten bonus.

Maar over dat artikel. Ik zou daar sowieso niet aan mee doen ze. Voor zo'n roddelblad. Die gaan daar weer iets van maken. Maar boeie, informatica is graaf en daarmee uit. :D

Onthoud 1 ding van het verhaal. Informatica is ne gigantische bonus en straal dat uit! Laat is zien dat gij er staat en dat ge er fier op bent gvd!

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Re: Reportage NINA

Post#22 » Mon Oct 31, 2011 1:34 am

Glenn wrote: Alle jong, zwanst gij er nu mee? Informatica is juist kei graaf! Wij zijn de pro's die alles weten over technologie. Wie wilt nu niet graag met iemand samen zijn die daar alles over weet? Wij zijn zelfs bevoordeeld, sowieso! En wette, zijt gewoon zelfzeker van u stuk. Dan vindt ge direct iemand! Niet twijfelen, doen! En wette, ge moogt da vooral ni onzeker zegge e, da ge informatica doet. Zegt da gewoon kei overtuigend, met veel kracht (en trekt ne kop gelijk de Jan van software engineering ofzo :P ). En sowieso, gewoon kei zelfzeker zijn he. Gij zijt wie ge bent, een zelfzeker persoon. En informatica das ne kei groten bonus.

...
Onthoud 1 ding van het verhaal. Informatica is ne gigantische bonus en straal dat uit! Laat is zien dat gij er staat en dat ge er fier op bent gvd!
Waarom wil ik u slagen?
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

User avatar
Pedro
Prosenior
Posts: 3251

Re: Reportage NINA

Post#23 » Mon Oct 31, 2011 10:06 am

Robbe wrote:
Glenn wrote: Alle jong, zwanst gij er nu mee? Informatica is juist kei graaf! Wij zijn de pro's die alles weten over technologie. Wie wilt nu niet graag met iemand samen zijn die daar alles over weet? Wij zijn zelfs bevoordeeld, sowieso! En wette, zijt gewoon zelfzeker van u stuk. Dan vindt ge direct iemand! Niet twijfelen, doen! En wette, ge moogt da vooral ni onzeker zegge e, da ge informatica doet. Zegt da gewoon kei overtuigend, met veel kracht (en trekt ne kop gelijk de Jan van software engineering ofzo :P ). En sowieso, gewoon kei zelfzeker zijn he. Gij zijt wie ge bent, een zelfzeker persoon. En informatica das ne kei groten bonus.

...
Onthoud 1 ding van het verhaal. Informatica is ne gigantische bonus en straal dat uit! Laat is zien dat gij er staat en dat ge er fier op bent gvd!
Waarom wil ik u slagen?
Het werkt! De Robbe wordt assertiever! :D
WINAK Scriptor 2010-2011
WINAK Zedenmeester 2010-2011
WINAK Vice-Praeses 2011-2012
WINAK Praeses 2012-2013
WINAK Praegustator 2013-2014

Glenn
Posts: 280

Re: Reportage NINA

Post#24 » Mon Oct 31, 2011 10:15 am

haha :D

User avatar
Foundation
Posts: 622

Re: Reportage NINA

Post#25 » Mon Oct 31, 2011 2:52 pm

Robbe wrote:
Glenn wrote: Alle jong, zwanst gij er nu mee? Informatica is juist kei graaf! Wij zijn de pro's die alles weten over technologie. Wie wilt nu niet graag met iemand samen zijn die daar alles over weet? Wij zijn zelfs bevoordeeld, sowieso! En wette, zijt gewoon zelfzeker van u stuk. Dan vindt ge direct iemand! Niet twijfelen, doen! En wette, ge moogt da vooral ni onzeker zegge e, da ge informatica doet. Zegt da gewoon kei overtuigend, met veel kracht (en trekt ne kop gelijk de Jan van software engineering ofzo :P ). En sowieso, gewoon kei zelfzeker zijn he. Gij zijt wie ge bent, een zelfzeker persoon. En informatica das ne kei groten bonus.

...
Onthoud 1 ding van het verhaal. Informatica is ne gigantische bonus en straal dat uit! Laat is zien dat gij er staat en dat ge er fier op bent gvd!
Waarom wil ik u slagen?
Laat nog wa over voor mij.

User avatar
Manfr3d
Posts: 1997
Contact:

Re: Reportage NINA

Post#26 » Mon Oct 31, 2011 4:54 pm

Foundation wrote:
Robbe wrote:
Glenn wrote: Alle jong, zwanst gij er nu mee? Informatica is juist kei graaf! Wij zijn de pro's die alles weten over technologie. Wie wilt nu niet graag met iemand samen zijn die daar alles over weet? Wij zijn zelfs bevoordeeld, sowieso! En wette, zijt gewoon zelfzeker van u stuk. Dan vindt ge direct iemand! Niet twijfelen, doen! En wette, ge moogt da vooral ni onzeker zegge e, da ge informatica doet. Zegt da gewoon kei overtuigend, met veel kracht (en trekt ne kop gelijk de Jan van software engineering ofzo :P ). En sowieso, gewoon kei zelfzeker zijn he. Gij zijt wie ge bent, een zelfzeker persoon. En informatica das ne kei groten bonus.

...
Onthoud 1 ding van het verhaal. Informatica is ne gigantische bonus en straal dat uit! Laat is zien dat gij er staat en dat ge er fier op bent gvd!
Waarom wil ik u slagen?
Laat nog wa over voor mij.
+1
I would love to change the world, but they won't give me the source code

WINAK Schacht 2009-2010
ASK-Stuwer Snelkrant 2010-2011
KdG-Student 2011-2014
Castrum Cantor 2012-2013
Castrum Schachtenmeester 2013-2014
Castrum Quaestor 2014-2015
Castrum Praeses 2015-2016

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests

cron