Verkiezingspropaganda!

De meer studentikoze onderwerpen komen hier te staan.
Exhange students: Present yourself!

Moderator: Praesidium

User avatar
Pedro
Prosenior
Posts: 3251

Verkiezingspropaganda!

Post#1 » Thu Apr 21, 2011 3:10 pm

Beste WINAKers,


Zoals jullie waarschijnlijk wel weten (of ondertussen vergeten zijn) is morgenavond (vrijdag 22 april, 23:59) de deadline voor het insturen van je kandidatuur als opkomende ploeg voor de WINAK verkiezingen. Zonder twijfel heeft elke opkomende praeses ondertussen al een mooie ploeg in elkaar geknutseld die volledig volgens de statuten in orde is etc.

De beste manier om potentiële stemmers te overtuigen om op jouw ploeg te stemmen is natuurlijk een hele boel propaganda voeren. DE locatie bij uitstek voor is zonder twijfel ons geliefde clubblad, en het toeval wil dat ik daarvoor verantwoordelijk ben. Bij deze dus mijn oproep aan alle opkomende ploegen om al hun propaganda voor DONDERDAG 28 april door te mailen naar scriptor@winak.be, natuurlijk met duidelijke vermelding van je ploegnaam etc. Ook verwacht ik van elke opkomende praeses een motivatietekst waarin je jezelf en je ploeg voorstelt, je toekomstplannen voor WINAK uit de doeken doet, wat je visies voor het komende jaar zijn, etc. Ook is er nog een klein interview aan verbonden met een aantal vragen die ik subtiel van vorig jaar heb gestolen :P

Andere (random) inzendingen zijn natuurlijk ook steeds welkom!
Ik wacht vol ongeduld,

Pedro.
WINAK Scriptor 2010-2011
WINAK Zedenmeester 2010-2011
WINAK Vice-Praeses 2011-2012
WINAK Praeses 2012-2013
WINAK Praegustator 2013-2014

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests

cron