Ingekorte clubliederen?

De meer studentikoze onderwerpen komen hier te staan.
Exhange students: Present yourself!

Moderator: Praesidium

Jeroen K.
Posts: 23

Ingekorte clubliederen?

Post#1 » Tue Oct 19, 2010 10:04 pm

Als op cantus andere clubliederen worden gezonden dan die van de organiserende club, zijn dat vaak ingekorte versies. Is er een standaard ingekorte versie van het WINAK-clublied? Of wordt dat altijd helemaal gezongen? Kwestie van mij morgen op Aescucantus een beetje te kunnen handhaven als ik de enige WINAK'ker zou zijn...

PS: Idem voor het Hagarlied, dat ik zeker ga aanvragen wanneer Oh! Susanna gezongen wordt.

User avatar
Nick
Prosenior
Posts: 1850
Contact:

Re: Ingekorte clubliederen?

Post#2 » Tue Oct 19, 2010 10:10 pm

ja, van WINAK is dat refrein, eerste strofe, refrein, 4de strofe, refrein

betreffende hagarlied in de spoed... in feite is't de bedoeling dat het hagarlied enkel in den hagar gezongen wordt (uitgez WINAK weekends/activiteiten/etc)

't kan soms wel eens voorkomen met nen hoop zatte WINAKers op een vreemde locatie dat het hagarlied gezongen wordt na oh susanna, maar als ge er alleen zit zouek da ni aanraden (kak of gene kak roepen wordt dan ook sowieso moeilijk, aangezien ge da in feite ni "moogt" ;) + wie gaat er antwoorden :D)

PS: in feite wordt een clublied enkel gezongen als er een praesidiumlid van die club aanwezig is op cantus, dus als gij den enige aanwezige zijt daar, dan zal het WINAK clublied normaal ni gezongen worden
To Woef or not to Woef, that is the question!

WINAK Scriptor 2006-2007
WINAK Vice-Praeses 2007-2008
WINAK Praeses 2008-2009
WINAK Cantor 2009-2010
... en kortom: Eeuwig WINAKer 8)

Jeroen K.
Posts: 23

Re: Ingekorte clubliederen?

Post#3 » Tue Oct 19, 2010 10:25 pm

Check. Geen problemen dus. Danku!

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 64 guests