Werken op tomorrowland

De meer studentikoze onderwerpen komen hier te staan.
Exhange students: Present yourself!

Moderator: Praesidium

User avatar
nasam
Posts: 233
Contact:

Werken op tomorrowland

Post#1 » Mon Jul 19, 2010 12:56 pm

Hi,

Zijn er hier mensen die goesting hebben om dit weekend (vrijdagavond tot en met maandagvoormiddag) te gaan werken op Tomorrowland.

Het voordeel: Gratis op het festival rondlopen (wanneer je niet moet werken = het grootste deel ga je meemaken, maar er zijn optredens die je moet missen) + nog een kleine financiële bonus.

Takenpakket
- Controle aan de toegang van de douches (je hebt een ticket nodig om te
douchen)
- Onderhoud van de douches (water aftrekken, naspoelen, ontsmetten)

Data: Vrijdag 23 juli 2010 t.e.m. maandag 26 juli 2010.
Voorlopig werkschema:
Vr: 18u-24u
Za: 7u-15u (uitloop mogelijk indien er vraag is)
Zo (=zaterdagnacht): 0u-2u
Zo: 7u-14u (uitloop mogelijk indien er vraag is)
Ma (=zondagnacht): 0u-2u
Ma: 7u-12u


Ik moet het wel voor vandaag (= maandag) 17uur weten
http://www.nathansamson.be" onclick="window.open(this.href);return false; Flattr me!Image

User avatar
djgl3nn
WOZ
Posts: 1938

Re: Werken op tomorrowland

Post#2 » Mon Jul 19, 2010 2:24 pm

nasam wrote:Hi,

Zijn er hier mensen die goesting hebben om dit weekend (vrijdagavond tot en met maandagvoormiddag) te gaan werken op Tomorrowland.

Het voordeel: Gratis op het festival rondlopen (wanneer je niet moet werken = het grootste deel ga je meemaken, maar er zijn optredens die je moet missen) + nog een kleine financiële bonus.

Takenpakket
- Controle aan de toegang van de douches (je hebt een ticket nodig om te
douchen)
- Onderhoud van de douches (water aftrekken, naspoelen, ontsmetten)

Data: Vrijdag 23 juli 2010 t.e.m. maandag 26 juli 2010.
Voorlopig werkschema:
Vr: 18u-24u
Za: 7u-15u (uitloop mogelijk indien er vraag is)
Zo (=zaterdagnacht): 0u-2u
Zo: 7u-14u (uitloop mogelijk indien er vraag is)
Ma (=zondagnacht): 0u-2u
Ma: 7u-12u


Ik moet het wel voor vandaag (= maandag) 17uur weten
en vermits de weinige slaapuren.. krijgt ge dan een deftige slaapplaats ? xD i assume not
WINAK Schacht 2009-2010
WINAK Sport 2010-2011
WINAK Mentor Informatica 2011-2012
WINAK Ouwe Zak 2012-...

UA Sportraad Webmaster 2012-...

User avatar
PowerToTheUsers
WOZ
Posts: 200

Re: Werken op tomorrowland

Post#3 » Mon Jul 19, 2010 3:04 pm

nasam wrote: + nog een kleine financiële bonus.
Hoe groot is die ongeveer? :) Of is de grootste verloning het feit dat ge gratis naar dat festival moogt?
WINAK Schacht 2001-2002
WINAK VU 2002-2003
WINAK Feest 2003-2004
WINAK Vice-praeses 2004-2005
WINAK Quaestor 2005-2006
WINAK Peter 2006-2008
WINAK liefhebber 2001-... ;)

User avatar
nasam
Posts: 233
Contact:

Post#4 » Mon Jul 19, 2010 3:36 pm

Om ff te antwoorden op de vragen:

Slaapplaats: is de camping, dus dit is geen topplaats, maar zo slecht zal het wel niet zijn.
Hoe groot is die ongeveer? Smile Of is de grootste verloning het feit dat ge gratis naar dat festival moogt?
Dit valt nog af te spreken, ik zou iets zeggen van rond de 80 euro als ge de 4dagen vol doet
(eten en drinken zijn trouwens ook inbegrepen)

Uiteraard niet echt veel, zeker niet als je naar het aantal uren kijkt, maar als je kijkt naar de prijs van een combiticket - ik dacht 80 euro, dan valt het nog vrij goed mee


Het is trouwens ook niet zeker dat het doorgaat, ik moet eerst genoeg mensen vinden
http://www.nathansamson.be" onclick="window.open(this.href);return false; Flattr me!Image

User avatar
j0lle
WOZ
Posts: 396

Re: Werken op tomorrowland

Post#5 » Thu Aug 12, 2010 2:41 pm

Aloha Hel
By nathan @ Jul 26, 2010
Afgelopen weekend heb ik gewerkt op de camping van Tomorrowland een festival met 100000 bezoekers, waarvan er 25000 op de camping verbleven. Ik heb aan de lijven ondervonden dat zo een festival een echte hel voor ALOHA is.
qwertyuiop

Hanne DC
Posts: 1

Re: Werken op tomorrowland

Post#6 » Wed Jan 14, 2015 1:57 pm

Ik had eens gegoogled hoe je kan gaan werken op tomorrowland en kwam hierop uit, met welke vereniging zijn jullie daar gaan werken? :) Ik zou daar dit jaar ook graag gaan werken ;) En als wederdienst, als jullie daar in geïnterreseerd zijn, kan ik je aan een job helpen op rock werchter ;)

User avatar
Cookie
WOZ
Posts: 405

Re: Werken op tomorrowland

Post#7 » Wed Jan 14, 2015 2:39 pm

Hanne DC wrote:Ik had eens gegoogled hoe je kan gaan werken op tomorrowland en kwam hierop uit, met welke vereniging zijn jullie daar gaan werken? :) Ik zou daar dit jaar ook graag gaan werken ;) En als wederdienst, als jullie daar in geïnterreseerd zijn, kan ik je aan een job helpen op rock werchter ;)
Vorig jaar zijn er ook een aantal mensen gaan werken tijdens het festival, maar daar weet ik het fijne niet van. Wat je eventueel wel kan doen is de organisatie http://www.ultimateservices.be in de gaten houden. Zij zijn jaarlijks betrokken met de opbouw van Tomorrowland en zoeken ook over een periode van 3 maanden volk voor het festival (opbouw - afbraak - tijdens festival).
Ik laat dees gewoon leeg.

User avatar
Joachimvdh
Prosenior
Posts: 1092

Re: Werken op tomorrowland

Post#8 » Thu Jan 15, 2015 11:38 am

De Nasam doet afaik nog altijd van dit soort dingen, heb hem attent gemaakt op het feit dat zijn post uit 2010 terug boven is gekomen ;)

User avatar
Pappie
WOZ
Posts: 635

Re: Werken op tomorrowland

Post#9 » Thu Jan 15, 2015 2:32 pm

Wij hebben vorig jaar daar gewerkt via een basketbalclub uit Boom (Kangoeroes denk ik).
Onze shift was 13u lang en we werden voldoende eten en drank beloofd...

Wij hebben daar een hele nacht toegangscontrole gedaan aan de camping en hebben in ruil daarvoor een dagticket gekregen.
Veel eten en drank was er niet. We hebben elks 1 of 2 bonnetjes gekregen voor een bickyburger of iets in die aard (we hebben er zelfs nog meermaals achter moeten vragen, anders hadden we niets gekregen) en er was enkel water. Een blikje frisdrank kon er ook niet vanaf...

Als je dus wil werken op TML kan ik je alvast aanbevelen om een andere organisatie te zoeken :wink:
WINAK schacht 2008-2009
WINAK commilito 2009-2010
Fabiant P.R. 2010-2011
WINAK V.U. 2011-2012
WINAK Feest 2012-2013
WINAK Cantor 2013-2014
WINAK Praegustator 2014-2015

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests

cron