ACM student chapter

De meer studentikoze onderwerpen komen hier te staan.
Exhange students: Present yourself!

Moderator: Praesidium

User avatar
Foundation
Posts: 622

Re: ACM student chapter

Post#16 » Wed Aug 04, 2010 6:40 pm

For the record, we're still up and running.

Ik heb eergisteren een mail gestuurd naar enkele van de proffen om eens te polsen naar hun commentaren, totnogtoe nog geen antwoord. Als ik niks hoor begin ik vrijdag rond te mailen. Iedereen met interesse zal gevraagd worden op een emaillist te subscriben, zo kan alleman zijn mail wat organiseren/filteren en kunnen we tegelijk de inbox van ongeïnteresseerden sparen.

De "oprichtings"-vergadering wordt dan gezet in de week van 16 augustus, maar mss eerder woensdag 18 of donderdag 19 dan maandag 16 al (kwestie van alleman wat tijd te geven). Da's de week voor het begin van de herexamens.

User avatar
Fristi
WOZ
Posts: 4565

Re: ACM student chapter

Post#17 » Thu Aug 05, 2010 10:37 am

Liefst den donderdag :P
Fristi Ad Infinitum

WINAK WOZ 2013 - ...
WINAK Magister Fristi 2012-2013
WINAK Feest 2011-2012
WINAK Schachtentemmer 2010-2011
WINAK Scriptor 2008-2009 | 2009-2010

User avatar
Foundation
Posts: 622

Re: ACM student chapter

Post#18 » Fri Aug 06, 2010 7:33 pm

Waarom donderdag? Sluit dat beter aan met iets anders? ('t is maar dat ik het ook ni plan tijdens ne cantus)

User avatar
Fristi
WOZ
Posts: 4565

Re: ACM student chapter

Post#19 » Sat Aug 07, 2010 1:34 pm

Bureau Studentenraad vergadering, maar ik ben den enige mens da naar ACM komt da daar ook moet zijn. Tis dus eerder in het genre, als het dan toch niet uitmaakt zou ik het fijn vinden dat het donderdag is, maar als woensdag beter blijkt te zijn, so be it :).
Fristi Ad Infinitum

WINAK WOZ 2013 - ...
WINAK Magister Fristi 2012-2013
WINAK Feest 2011-2012
WINAK Schachtentemmer 2010-2011
WINAK Scriptor 2008-2009 | 2009-2010

User avatar
Foundation
Posts: 622

Re: ACM student chapter

Post#20 » Mon Aug 16, 2010 9:38 pm

Bijeenkomst voor onbepaalde datum uitgesteld, vanwege nog steeds erg weinig respons van het dept wis-inf. Donderdag is al te dichtbij om het nog rap-rap dan te doen. MAAR:

Wie de voortgang wat wilt volgen, mee wilt discussiëren, op de hoogte wil blijven,... kan subscriben op de emaillist http://miniview.cde.ua.ac.be/wws/subscribe/acm-antwerp .

Eens daar wat volk is zullen we middels een doodle eens zien of we concreet een meeting kunnen organiseren

User avatar
Fristi
WOZ
Posts: 4565

Re: ACM student chapter

Post#21 » Mon Aug 16, 2010 9:56 pm

Moet ik anders vragen om het op de onderwijscommissie-agenda te zetten? Ev. kunt ge daar dan even nen uitleg komen doen? Miss dat ze, als ze het daar direct voor hun neus krijgen iets meer reageren.
Fristi Ad Infinitum

WINAK WOZ 2013 - ...
WINAK Magister Fristi 2012-2013
WINAK Feest 2011-2012
WINAK Schachtentemmer 2010-2011
WINAK Scriptor 2008-2009 | 2009-2010

User avatar
Foundation
Posts: 622

Re: ACM student chapter

Post#22 » Thu Aug 19, 2010 12:32 am

Dat mag altijd gebeuren. Wanneer is de eerste OC Inf? Ik zal ondertussen nog eens proberen op random momenten de G binnen te vallen en prof. Van Steen te corneren :p Ik wil absoluut eerst goedkeuring van de departementsraad voordat ik het adres van de G-blok ingeef als officieel adres.

Ondertussen heb ik ook een FB groep aangemaakt hiervoor: http://www.facebook.com/group.php?gid=152113004799704" onclick="window.open(this.href);return false; . Ik denk dat het Bart Goethals is die enkele Alumni-groepen op FB en LinkedIn onderhoudt, ik zal misschien ook eens met hem spreken.

Beperkte webspace en kalender tools zouden we moeten kunnen krijgen van ACM zelf, en het ACM chapter aan de UCL in Louvain-la-neuve heeft de domeinnaam acm-sc.be in beheer en wilt ons het subdomein antwerp.acm-sc.be geven.

Ik ben trouwens nog nooit in Louvain-La-Neuve geweest en wil wel eens proeven of de Jupiler daar anders smaakt dan hier - field trip? :p

User avatar
Fristi
WOZ
Posts: 4565

Re: ACM student chapter

Post#23 » Thu Aug 19, 2010 1:12 pm

De Goethals doet idd zo'n dingen ja.

Zal het eens laten vallen op de volgende OC, zien dak het op den agenda kan zetten, laat dan nog wel iets weten, want kheb nog geen idee wanneer die zal plaatsvinden. Departementsraad kan ik ni me helpen gezien ik daar nog niet binnen mag :( (enkel masters).

Field trips zijn altijd fijn :D
Fristi Ad Infinitum

WINAK WOZ 2013 - ...
WINAK Magister Fristi 2012-2013
WINAK Feest 2011-2012
WINAK Schachtentemmer 2010-2011
WINAK Scriptor 2008-2009 | 2009-2010

User avatar
Foundation
Posts: 622

Re: ACM student chapter

Post#24 » Wed Sep 15, 2010 7:26 pm

Wie nog niet op de mailing list is ingeschreven: subscribe op https://listserver.ua.ac.be/wws/info/acm-antwerp" onclick="window.open(this.href);return false;

Er is vooral nood aan een lijst met "officers", oftewel mensen die zich erachter willen scharen (dat impliceert niet dat er tijd in gestoken moet worden, die moeite is voor het overgrote deel voor de board members). Zie ook de volgende google doc:

* Call For Officers: we need people to make up the organization: a small "Board" and a larger group of "Officers". Write your name here: https://docs.google.com/document/edit?i ... y=COi81bED" onclick="window.open(this.href);return false;

Prof. Demeyer zal optreden als ondersteunend professor. De eerste contacten zijn al gelegd met IMBIT en met het chapter aan de UCL ga ik over een week of twee eens een pint pakken in Brussel om te zien of we iets samen kunnen doen. Er is al een aardige lijst met onderwerpen voor TechTalks, dus de eerste weken van het jaar krijgen we zeker al gevuld met korte presentaties over uiteenlopende onderwerpen.

J.

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 71 guests