Studie Drinkcultuur van een Studentenvereniging

De meer studentikoze onderwerpen komen hier te staan.
Exhange students: Present yourself!

Moderator: Praesidium

User avatar
Q
Prosenior
Posts: 663

Studie Drinkcultuur van een Studentenvereniging

Post#1 » Thu Apr 22, 2010 2:18 pm

Heb onlangs volgende mail in mjin inbox gekregen en dacht dat dit wel eens toepasselijk zou kunnen zijn voor zat WINAKers:
Beste Praeses en leden van de studentenvereniging


als laatstejaarsstudent Handelswetenschappen doe ik een onderzoek naar de drinkcultuur binnen een studentenvereniging.

Ik hoop op zo veel mogelijk respons van mannelijke en vrouwelijke leden van een studentenvereniging. (elk een aparte vragenlijst)

Zou ik u mogen vragen om de link van de korte enquête (34 mc-vragen) via mail te verspreiden binnen uw studentenkring alsook zelf in te vullen?
dan helpt u mijn thesisverhaal af te sluiten.


MANNEN kunnen antwoorden via onderstaande link:
http://www.thesistools.com/?qid=100516&ln=ned

VROUWEN via deze link:
http://www.thesistools.com/?qid=100714&ln=ned


Met vriendelijke groeten en alvast bedankt,


Stef Bosmans
Misschien voor sommigen een reality check ;-)
Mazzel

User avatar
Karel
WOZ
Posts: 497

Post#2 » Sat Apr 24, 2010 6:54 am

Wat een kak enquete, ik kan op de helft van de vragen niet antwoorden omdat mijn situatie past bij geen elkel antwoord.

"Hoeveel jaar zetelt u reeds in het praesidium?"

Jama, ik ZAT in het praesidium, ik zetel niet meer!

User avatar
VFlicka
WOZ
Posts: 488

Post#3 » Sat Apr 24, 2010 7:24 am

Ik heb het gevoel dat elke vraag dezelfde was :s

User avatar
Tom
Posts: 602

Post#4 » Sat Apr 24, 2010 7:46 am

Image

User avatar
racekakje
WOZ
Posts: 740

Post#5 » Sat Apr 24, 2010 7:53 am

18. Van mijn vrienden binnen de studentenvereniging drinkt... tijdens de volgende maand minimaal 1 keer per week 6 alcoholische consumpties in minder dan 2 uur tijd

20. Hoeveel van uw vrienden van de studentenvereniging zouden minimaal 1 keer per week 6 alcoholische consumpties drinken in minder dan 2 uur tijd tijdens de volgende maand?

I fail to see te difference :(


En ik kan "..tijdens de volgende maand minimum 1 maal per week minstens 6 alcoholische consumpties drinken in minder dan 2 uur tijd.." niet meer horen!

Pieter Belmans
Posts: 593
Contact:

Post#6 » Sat Apr 24, 2010 8:08 am

Door vragen meerdere keren te stellen in een andere vorm kunt ge fouten eruit proberen te halen. Maar hier is het concept slechts matigjes doorgevoerd vrees ik :P.

User avatar
ben
Prosenior
Posts: 1356

Post#7 » Sat Apr 24, 2010 8:31 am

Hebben jullie nooit van die kak enquetes voor de focusgesprekken moeten invullen? Echt zever! Iedere keer dezelfde vraag :s

User avatar
Icterscrip
Posts: 551

Post#8 » Sat Apr 24, 2010 12:42 pm

Wij moeten ze van elk vak invullen :(

User avatar
Icterscrip
Posts: 551

Post#9 » Sat Apr 24, 2010 12:50 pm

"Ik voel me schuldig wanneer ik 5 alcoholische consumpties drink in minder dan 2 uur tijd"

--> dan meestal ni meer :P

User avatar
Timmy
Posts: 844

Post#10 » Sat Apr 24, 2010 1:29 pm

Die enquete was een hel, elke vraag in 5 voud :s Soms op zo'n manier geformuleerd dak een totaal ander antwoord heb gegeven (denk ik) omdattek die vragen steeds anders bekeek. Ach ja, ingevuld, maar das ook de laatste keer dak zo'n rare enquete invul :D

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 59 guests