Mobiel internet

De meer studentikoze onderwerpen komen hier te staan.
Exhange students: Present yourself!

Moderator: Praesidium

kirk21
Posts: 1

Mobiel internet

Post#1 » Tue Dec 08, 2009 2:11 pm

Geachte mevrouw/meneer


In het kader van mij thesis voer ik momenteel een onderzoek. Indien u wenst deel te nemen, maakt u kans op 2 cinematickets. De antwoorden worden volledig anoniem verwerkt.



U bent waarschijnlijk vertrouwd met bellen en sms’en via uw gsm (dit is de tweede generatie mobiele telefonie). De bedoeling van dit onderzoek is om na te gaan in welke mate u geïnteresseerd bent in de derde generatie mobiele telefonie (3G).

Wat is dit? De derde generatie mobiele telefonie verwijst naar mobiel bellen en sms’en maar er zijn extra mogelijkheden bijgekomen. Het toestel is ontworpen om toegang tot het internet mogelijk te maken. Zo kunt u onder andere uw e-mails bekijken en versturen (vb. in plaats van te sms'en), op het internet surfen, online video’s en foto’s bekijken, chatten en facebook gebruiken via uw gsm. Verder is het ook mogelijk om kleine applicaties te gebruiken (gaande van spelletjes tot routebeschrijvingen). U moet dus wel een nieuw toestel kopen indien u van 3G wenst gebruik te maken (prijs: +/- 300 euro). Dergelijke toestellen hebben vaak een aanraakscherm (zoals bij een bankautomaat soms het geval is) en kunnen ook muziek en video afspelen , foto’s nemen en het is mogelijk om het toestel aan uw wensen aan te passen. Omdat het internet mobiel is kan u vb in een winkel iets opzoeken of ergens de dichtstbijzijnde bakkerij zoeken.


* Indien u geen 3G toestel heeft, kunt u via onderstaande link meedoen:

http://spreadsheets.google.com/viewform ... WHhMRUE6MA

* Indien u een 3G toestel heeft (meestal staat er rechtsboven op uw scherm dan een symbool of zie verpakking), kunt u via onderstaande link meedoen:

http://spreadsheets.google.com/viewform ... RFFvNnc6MA


Image

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Post#2 » Tue Dec 08, 2009 2:23 pm

Ik heb het verplaatst naar algemeen, al heb ik geen idee in welk subforum deze topic eigenlijk hoort...

Spam is het niet...
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
Shinta
WOZ
Posts: 1122

Post#3 » Thu Dec 10, 2009 10:03 am

Algemeen is wel goed denk ik :).
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 70 guests