Massacantus Gent

De meer studentikoze onderwerpen komen hier te staan.
Exhange students: Present yourself!

Moderator: Praesidium

User avatar
Sebbe
Ere-Hagar / Prosenior
Posts: 399
Contact:

Massacantus Gent

Post#1 » Tue Nov 24, 2009 11:40 am

Zijn er eigenlijk al mensen die zich bij WINA Gent hiervoor hebben ingeschreven? Blijkbaar is da al zelfs bijna te laat, maar ik wil precies toch nog wel eens gaan...
Per Mare Per Terras

User avatar
Nick
Prosenior
Posts: 1850
Contact:

Post#2 » Wed Nov 25, 2009 1:45 pm

ik zie nen hoop bekende namen in diene lijst staan :)

ik was nog aant twijfelen om ook te gaan, maar de kans dat ik donderdag vroeg op school moet zijn is te groot.
To Woef or not to Woef, that is the question!

WINAK Scriptor 2006-2007
WINAK Vice-Praeses 2007-2008
WINAK Praeses 2008-2009
WINAK Cantor 2009-2010
... en kortom: Eeuwig WINAKer 8)

User avatar
Sebbe
Ere-Hagar / Prosenior
Posts: 399
Contact:

Post#3 » Mon Nov 30, 2009 2:27 am

ik heb mijn kaart nog kunnen fixen, no prob!
Per Mare Per Terras

User avatar
slimmy
Prosenior
Posts: 3130
Contact:

Post#4 » Wed Dec 02, 2009 6:00 am

Omdat er te weinig ticketten zijn voor de massacantus in Gent heeft het massacantuscomité besloten dit jaar niet Gentse clubs te weigeren.
Penningmeester Massacantuscomité wrote: Yo,

Er is gisteren beslist dat alle clubs die er niet horen te zijn direct buitengesmeten gaan worden. Daarbovenop mag de club die ze binnenloodst volgend jaar niet binnen... Het lijkt mij dus het slimst om gewoon niet te komen.
De officiële mail naar WiNA (en de vraag van WiNA aan jullie) moet nog komen, maar bereidt jullie er maar al op voor dat je niet gaat kunnen komen, sorry.

Ivo
Praeses WiNA wrote: Beste,

mijn excuses voor het ongemak dat dit met zich meebrengt, maar ik denk dat jullie er dit jaar niet bij zullen zijn op de massacantus. De vraag om een lidkaart te kopen is logisch, maar ik zou liever geen risico's lopen. Mocht het toch aan het licht komen dat jullie zijn binnengeraakt, loopt wina het risico volgend jaar niet meer te mogen deelnemen. Nogmaals mijn excuses maar ik hoop dat je mijn beslissing begrijpt. Morgen vergaderen we nog een laatste keer over dit punt en laat ik je nog iets weten maar ik zou er niet teveel op rekenen...

mvg Stef Trenson
Praeses WiNA 2009-2010
Praeses WiNA wrote: Beste,

we hebben met het praesidium beslist dat we Winak dit jaar niet meenemen naar de massacantus. Ik hoop dat je onze beslissing begrijpt, we vinden het risico dat we volgend jaar zelf niet meer binnen mogen te groot.
No massacantus for us this year :x Mensen die al betaald hebben kunnen best hun geld terug vragen :)

User avatar
Pedro
Prosenior
Posts: 3251

Post#5 » Wed Dec 02, 2009 6:54 am

slimmy wrote:Omdat er te weinig ticketten zijn voor de massacantus in Gent heeft het massacantuscomité besloten dit jaar niet Gentse clubs te weigeren.
Penningmeester Massacantuscomité wrote: Yo,

Er is gisteren beslist dat alle clubs die er niet horen te zijn direct buitengesmeten gaan worden. Daarbovenop mag de club die ze binnenloodst volgend jaar niet binnen... Het lijkt mij dus het slimst om gewoon niet te komen.
De officiële mail naar WiNA (en de vraag van WiNA aan jullie) moet nog komen, maar bereidt jullie er maar al op voor dat je niet gaat kunnen komen, sorry.

Ivo
Praeses WiNA wrote: Beste,

mijn excuses voor het ongemak dat dit met zich meebrengt, maar ik denk dat jullie er dit jaar niet bij zullen zijn op de massacantus. De vraag om een lidkaart te kopen is logisch, maar ik zou liever geen risico's lopen. Mocht het toch aan het licht komen dat jullie zijn binnengeraakt, loopt wina het risico volgend jaar niet meer te mogen deelnemen. Nogmaals mijn excuses maar ik hoop dat je mijn beslissing begrijpt. Morgen vergaderen we nog een laatste keer over dit punt en laat ik je nog iets weten maar ik zou er niet teveel op rekenen...

mvg Stef Trenson
Praeses WiNA 2009-2010
Praeses WiNA wrote: Beste,

we hebben met het praesidium beslist dat we Winak dit jaar niet meenemen naar de massacantus. Ik hoop dat je onze beslissing begrijpt, we vinden het risico dat we volgend jaar zelf niet meer binnen mogen te groot.
No massacantus for us this year :x Mensen die al betaald hebben kunnen best hun geld terug vragen :)
zonde... Als we nu eens met z'n allen een aanvraag voor terugbetaling indienen, ook de mensen die niet betaald hebben :P
WINAK Scriptor 2010-2011
WINAK Zedenmeester 2010-2011
WINAK Vice-Praeses 2011-2012
WINAK Praeses 2012-2013
WINAK Praegustator 2013-2014

User avatar
Sebbe
Ere-Hagar / Prosenior
Posts: 399
Contact:

Post#6 » Wed Dec 02, 2009 11:57 pm

wa een gezever... Wanneer is da allemaal besproken geweest, want heb in ieder geval nog geen mail in mailbox gekregen?
Per Mare Per Terras

User avatar
slimmy
Prosenior
Posts: 3130
Contact:

Post#7 » Thu Dec 03, 2009 12:41 am

De praeses en iemand van massacantus comité heeft da gemailt naar mij.

User avatar
slimmy
Prosenior
Posts: 3130
Contact:

Post#8 » Thu Dec 10, 2009 11:27 am

Weer goe geweest... weer goe geweest... het was gisteren weer goe geweest!

User avatar
Karel
WOZ
Posts: 497

Post#9 » Thu Dec 10, 2009 11:56 am

Sfeer!

User avatar
Quitta
WOZ
Posts: 579

Post#10 » Fri Dec 11, 2009 4:20 pm

yes yes it waz
WINAK Schacht 2009-2010
WINAK V.U. 2010-2011
WINAK Scriptor 2011-2012
WINAK Zedenmeester 2011-2012
WINAK Ouwe Zak 2012-...

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 74 guests