Onderzoek Alcohol- en Drugbeleid UA

De meer studentikoze onderwerpen komen hier te staan.
Exhange students: Present yourself!

Moderator: Praesidium

Bart Vriesacker
Posts: 3

Onderzoek Alcohol- en Drugbeleid UA

Post#1 » Wed Nov 04, 2009 2:11 pm

Beste studenten,

Mijn naam is Bart Vriesacker en ik ben onderzoeker aan het Universitair Wetenschappelijk Instituut voor Drugsproblemen (U.W.i.D.) van de Universiteit van Antwerpen. Graag had ik uw medewerking gevraagd voor een onderzoek dat ik uitvoer onder supervisie van professor Guido Van Hal.

Bij dit onderzoek willen we de visies van de studenten van de Associatie Universiteit en Hogescholen Antwerpen en van de Lessius
Hogeschool in kaart brengen met betrekking tot een alcohol- en drugbeleid op hun campus. Naast de praktische uitvoering hiervan, willen we weten hoe studenten staan tegenover een invoering van dergelijk beleid.

Door middel van groepsgesprekken (focusgroepdiscussies) willen we de mening van de student hieromtrent in kaart brengen. We zijn hiervoor zowel op zoek naar vrijwilligers die aangesloten zijn bij een studentenvereniging als naar zij die dit niet zijn. De deelnemers krijgen aan het einde van deze gesprekken een cadeaubon.
Deze gesprekken zullen doorgaan op de Stadscampus van de UA en gaan door op volgende data:

Voor studenten die lid zijn van een studentenvereniging
MAANDAG 09/11 om 16u
VRIJDAG 13/11 om 16u

Heb je interesse om hier jouw mening over te geven? Mail dan naar bart.vriesacker@ua.ac.be met in het onderwerp “deelname onderzoek” en geef de datum door wanneer je kan! Vragen en opmerkingen mogen ook naar dit adres gestuurd worden!
Alvast bedankt!

Bart Vriesacker

Onderzoeker UWiD
Epidemiologie en Sociale Geneeskunde
Universiteit Antwerpen
Bart.Vriesacker@ua.ac.be
03/265 28 55

Gratis alcoholtester? Ga naar www.eentjeteveel.be !
www.eentjeteveel.be

Sacrif
Posts: 206

Post#2 » Wed Nov 04, 2009 3:02 pm

als da nu op een andere campus dan tStad was geweest :?
[quote="Marijke Van Hauwaert"]Marijke Van Hauwaert ‎:o Ik wist iets dat Philippe niet wist! Dit moment ga ik voor altijd onthouden. ♥[/quote]

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Post#3 » Wed Nov 04, 2009 3:23 pm

Sacrif wrote:als da nu op een andere campus dan tStad was geweest :?
Tram7 en 15, Bus 21,17,31,32,500,501,502, Fiets
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 89 guests