Het grote verloren / gevonden topic

De meer studentikoze onderwerpen komen hier te staan.
Exhange students: Present yourself!

Moderator: Praesidium

User avatar
Foundation
Posts: 622

Het grote verloren / gevonden topic

Post#1 » Fri Mar 06, 2009 5:18 am

... en ik bijt gelijk de spits af:

verloren op de supersized TD: mijn rode sjaal met gele en zwarte strepen, waar zowat iedereen die mij de laatste 5 jaar heeft gezien mij gegarandeerd mee heeft opgemerkt op eender welke activiteit. Ze stak in de mouw van mijn lange zwarte jas, maar toen ik vertrok vond ik mijn jas terug op de grond, zonder sjaal.

De eerlijke vinder wordt verzocht ze op een of andere manier aan het WINAK praesidium te overhandigen, zodat ze terug bij mij kan belanden. Ik heb ze bijna mijn volledige studieloopbaan bij me gedragen, ik ben er aan gehecht. Het kan me niet schelen hoe of via wie, ik zou ze gewoon graag terug hebben :)

Joachim.

User avatar
Tom
Posts: 602

Post#2 » Fri Mar 06, 2009 3:45 pm

Image

Op HalloweenTD verloren: Een vrij dikke zwarte jas van het merk Westbury, dit logo is als ik me niet vergis vooraan in de binnenkant te vinden. Verder had deze jas een binnenvest die je er uit kon halen en als een soort van dunne fleece kan aandoen, deze is met een ritssluiting aan de jas verbonden. Moest iemand deze jas toevallig in zijn bezit hebben en hem graag wil teruggeven dan zou ik het tof vinden moest deze aan het WINAK praesidium bezorgd worden een van de activiteiten en/of laat eventueel een berichtje achter hier.


Met vriendelijke groeten,

Tom


PS: Vind dit topic een goed idee, de kans is uiteraard klein (de persoon in kwestie gebruikt hem zelf, verkoopt het door of heeft hem weggegooit) maar toch is een plaats waar alle mensen die dingen vinden of verloren zijn terecht kunnen handig. Er zijn nog eerlijke mensen. :-)

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Post#3 » Sat Mar 07, 2009 3:26 pm

* Jas van merk Trainerspotter.

Grijs-zwart

Groot gat aan de binnenkant van de rug.
Meegepikt door iemand op Halloween TD.
Redelijke emotionele waarde (vrij vertaald: ik sla op uw gezicht als ik u er mee zie.)

Image


* Schoenen van merk Asics code HL714, 2007

Zwart-wit

Heb later hetzelfde paar opnieuw gekocht.
Zo goed als nieuw
Vergeten op 12-uren loop 2007

Image


Eventuele beloning voor wie mij 1 van beiden (of allebei) kan terugbezorgen.
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
Icterscrip
Posts: 551

Post#4 » Sat Mar 07, 2009 4:07 pm

Ben mn i-pod mini kwijt sinds kda vrienden en familiecantus van 6 maart (gister!)
Tis zo'n fraaie groene; mocht iemand 'm gezien hebben, laat het dan pleeeease weten *puppy oogjes*

User avatar
Gert J.
Posts: 664

Post#5 » Mon Mar 09, 2009 8:19 pm

Gertjie zoekt zijn WINAK-lidkaart(MOORD!)(BRAND!), verloren op een onbekend moment. Het zat in mijn doopfrak dus het zal ergens in den Hägar moeten zijn gevallen.
Teruggave kan aan mij persoonlijk of aan wie dan ook van WINAK. Er is niet direct haast bij, Joycie kent mij wel :)

edit: stemrecht zou wel leuk zijn tijdens de verkiezingsweek
-I sunk your battleship!!
*We're playing Risk...
-Ok, i'm all-in.

User avatar
slimmy
Prosenior
Posts: 3130
Contact:

Post#6 » Mon Mar 09, 2009 8:48 pm

Gert J. wrote:Gertjie zoekt zijn WINAK-lidkaart(MOORD!)(BRAND!), verloren op een onbekend moment. Het zat in mijn doopfrak dus het zal ergens in den Hägar moeten zijn gevallen.
Teruggave kan aan mij persoonlijk of aan wie dan ook van WINAK. Er is niet direct haast bij, Joycie kent mij wel :)

edit: stemrecht zou wel leuk zijn tijdens de verkiezingsweek
verloren lidkaarten kunnen terug aangemaakt worden met toestemming van de quaestor.

User avatar
Gert J.
Posts: 664

Post#7 » Mon Mar 09, 2009 9:48 pm

Kzal morgen dan wel eens horen, mercikes :)
-I sunk your battleship!!
*We're playing Risk...
-Ok, i'm all-in.

User avatar
racekakje
WOZ
Posts: 740

Post#8 » Tue Mar 10, 2009 2:17 pm

Gertjie, Ik heb uw WINAK lidkaart..

Geen enkel idee hoe ik daaraan kom.

User avatar
Gert J.
Posts: 664

Post#9 » Tue Mar 10, 2009 3:50 pm

racekakje wrote:Gertjie, Ik heb uw WINAK lidkaart..

Geen enkel idee hoe ik daaraan kom.
Mijn doopfrak geplunderd ofzo? The hell? :D
-I sunk your battleship!!
*We're playing Risk...
-Ok, i'm all-in.

User avatar
racekakje
WOZ
Posts: 740

Post#10 » Tue Mar 10, 2009 5:48 pm

I know, ik weet echt totaaaal ni waarom die ineens in mijne portefeuille steken. Beter in het oog houden !!

User avatar
Icterscrip
Posts: 551

Post#11 » Thu Mar 26, 2009 4:24 pm

Icterscrip wrote:Ben mn i-pod mini kwijt sinds kda vrienden en familiecantus van 6 maart (gister!)
Tis zo'n fraaie groene; mocht iemand 'm gezien hebben, laat het dan pleeeease weten *puppy oogjes*
Ik ben weer compleet met dank aan Jelle!

User avatar
PowerToTheUsers
WOZ
Posts: 200

Post#12 » Thu Mar 26, 2009 8:07 pm

Icterscrip wrote:
Icterscrip wrote:Ben mn i-pod mini kwijt sinds kda vrienden en familiecantus van 6 maart (gister!)
Tis zo'n fraaie groene; mocht iemand 'm gezien hebben, laat het dan pleeeease weten *puppy oogjes*
Ik ben weer compleet met dank aan Jelle!
Of ge mankeert terug evenveel als ervoor :P
WINAK Schacht 2001-2002
WINAK VU 2002-2003
WINAK Feest 2003-2004
WINAK Vice-praeses 2004-2005
WINAK Quaestor 2005-2006
WINAK Peter 2006-2008
WINAK liefhebber 2001-... ;)

User avatar
Karel
WOZ
Posts: 497

Post#13 » Sun May 03, 2009 5:15 pm

Ik ben het omhulsel voor mijn slaapzak kwijtgespeeld op het WINAK weekend. Ik gok dat iemand hem per ongeluk heeft meegepakt in zijn zak... Als iemand dus per ongeluk een zwart omhulsel meeheeft van merk "AS Adventure" model Fire2, zou ik die wel graag terug hebben :).

Bedankt!

User avatar
Fie
Posts: 4

Post#14 » Sun May 03, 2009 9:46 pm

En ik ben op 1 of andere manier op het weekend mijn roze short kwijtgespeeld, dus als iemand die zou vinden, dan mag die ze mij altijd teruggeven...

Thx!

User avatar
racekakje
WOZ
Posts: 740

Post#15 » Mon May 04, 2009 5:49 pm

Ik ben tijdens het ontbijt me spek en eieren en Wodka-oranje mijn trui en t-shirt vergeten. Heeft iemand deze toevallig meegenomen?

Het was een zwarte t-shirt met lange mouwen en een zwarte WINAK flees.
Ze lagen bij alle andere rugzakken/kleren/tassen/...

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests

cron