ValentijnTD - Zwarte Eastpack verdwenen!

De meer studentikoze onderwerpen komen hier te staan.
Exhange students: Present yourself!

Moderator: Praesidium

aswin
Posts: 1

ValentijnTD - Zwarte Eastpack verdwenen!

Post#1 » Fri Feb 13, 2009 12:34 pm

Tis een wanhoopspoging, maar een wanhopige mens kan alleen maar proberen, dus bij deze:

Iemand heeft gisteren op de valentijnTD mijne rugzak mét geliefde inhoud meegepakt. Twas ne zwarte eastpack, met daarin een zwarte leren jas, een trui, handschoenen, fietssleutel,..

Ik hoop ergens nog dat een goede man/vrouw in zatte toestand mijn rugzak heeft aangezien voor de zijne, en deze een dezer dagen binnenbrengt, of dat hij de buzzypas in mijn jas spot..

Nuja moest jij diegene zijn die wakker is geworden met een vreemd zwart object in je kamer, of je weet meer, laat aub iets weten!

aswin

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Post#2 » Fri Feb 13, 2009 3:08 pm

danku om mijn mailbox ni te spammen ^^
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

User avatar
nasam
Posts: 233
Contact:

Post#3 » Fri Feb 13, 2009 3:19 pm

Robbe wrote:danku om mijn mailbox ni te spammen ^^
tis ook ni meer mogelijk... (allez toch ni dak weet).
http://www.nathansamson.be" onclick="window.open(this.href);return false; Flattr me!Image

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Post#4 » Fri Feb 13, 2009 3:53 pm

nasam wrote:
Robbe wrote:danku om mijn mailbox ni te spammen ^^
tis ook ni meer mogelijk... (allez toch ni dak weet).
The universe always produces bigger idiots...
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

Aythami
Posts: 1

Re: ValentijnTD - Zwarte Eastpack verdwenen!

Post#5 » Sat Feb 14, 2009 3:32 pm

aswin wrote:Tis een wanhoopspoging, maar een wanhopige mens kan alleen maar proberen, dus bij deze:

Iemand heeft gisteren op de valentijnTD mijne rugzak mét geliefde inhoud meegepakt. Twas ne zwarte eastpack, met daarin een zwarte leren jas, een trui, handschoenen, fietssleutel,..

Ik hoop ergens nog dat een goede man/vrouw in zatte toestand mijn rugzak heeft aangezien voor de zijne, en deze een dezer dagen binnenbrengt, of dat hij de buzzypas in mijn jas spot..

Nuja moest jij diegene zijn die wakker is geworden met een vreemd zwart object in je kamer, of je weet meer, laat aub iets weten!

aswin
Ey, Ik ben donderdag op het TD aangekomen met mn blauwe EastPack en blijkbaar vertrokke met een zwarte :P
Er zit inderdaad een leren jas in, maar ik heb niet gekeken in de zakken. Ik had vrijdag meegedeeld aan het KDA dat mn rugzak weg was en ik die nacht een andere had meegepakt.
Heb jij toevallig mijn rugzak mee?
Er zit mijn sportgerief (zwembroek, bril, handdoek enz), mijn Bluetooth Koptelefoon en andere spulle die ik wel terug wil...

Ik zend je wel een PM om het verder af te handelen. :)

User avatar
ben
Prosenior
Posts: 1356

Post#6 » Sun Feb 15, 2009 9:28 pm

Wow dit wordt nog een dating service en dat op valentijn :P

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests