Verjaardagen

De meer studentikoze onderwerpen komen hier te staan.
Exhange students: Present yourself!

Moderator: Praesidium

User avatar
Scheder
Posts: 212

Post#31 » Sat Dec 20, 2008 3:00 am

Stanny wrote:
Fristi wrote: Ge moogt u ni te hard laten doen door wa anderen zeggen. Kunt er ook proberen motivatie uit te halen, show em they are wrong! :)
mr as ge dan toch effectief failt ist wel dubbelen afgang vr u, en dubbele winst vr dn andere e ...
Ik denk dat als ge faalt dat ge u eerder aant afvragen zijt wat ge gaat doen. gaat ge 2e zit doen, gaat ge iets anders doen? ik denk da ge u ni ga bezig houde me wa mensen daarover denken. Moesten er dan ook effectief mensen zijn die zich zouden bezig houden met uw niet-slagen en daar dan 'winst' uit denken te halen dan zijn die toch maar een beetje zielig, dus waarom u daar dan ook maar iets van aantrekken?
Of ge slaagt of niet doet ge voor uzelf, niet voor anderen.
Soo Mee wrote:moet ik u een examenplanning maken XDD :twisted:
U niet laten vangen stanny!
Ze heeft de mijn ook gemaakt en nu hang ik eraan vast...
ik moet elke dag studeren :(
Stiekem ben ik haar daar wel dankbaar voor... Nu het nog zien vol te houden

User avatar
Stanny
WOZ
Posts: 2220
Contact:

Post#32 » Sat Dec 20, 2008 10:55 am

Soo Mee wrote:
Norfolk wrote:
Stanny wrote:
Fristi wrote: Ge moogt u ni te hard laten doen door wa anderen zeggen. Kunt er ook proberen motivatie uit te halen, show em they are wrong! :)
mr as ge dan toch effectief failt ist wel dubbelen afgang vr u, en dubbele winst vr dn andere e ...
ge studeert voor uzelf, niet om wat andere denken. Zie gewoon da ge zelf uw best doet en trekt van de rest niks aan.
nu ja, dat is relatief vind ik.
nuja ik ben dan ook ne wiskundige -_-"
ik ook ze xD

User avatar
Stanny
WOZ
Posts: 2220
Contact:

Post#33 » Sat Dec 20, 2008 10:56 am

Scheder wrote:
Soo Mee wrote:moet ik u een examenplanning maken XDD :twisted:
U niet laten vangen stanny!
Ze heeft de mijn ook gemaakt en nu hang ik eraan vast...
ik moet elke dag studeren :(
Stiekem ben ik haar daar wel dankbaar voor... Nu het nog zien vol te houden
kheb er al 1 vr mezelf gemaakt, don't worry ;-)

User avatar
Joke
WOZ
Posts: 972

Post#34 » Sat Dec 20, 2008 11:53 am

Stanny wrote:
Scheder wrote:
Soo Mee wrote:moet ik u een examenplanning maken XDD :twisted:
U niet laten vangen stanny!
Ze heeft de mijn ook gemaakt en nu hang ik eraan vast...
ik moet elke dag studeren :(
Stiekem ben ik haar daar wel dankbaar voor... Nu het nog zien vol te houden
kheb er al 1 vr mezelf gemaakt, don't worry ;-)
zeg, als ge nog altijd bij uw planning blijft waar ge 5 vakantiedagen in hebt gerekent... dan zijt ge in mijn nederig opinie niet heel consequent.
Als ge denkt dat ge gaat falen dan moet ge elken dag werken. Zo kunt ge u na deze examenperiode niets verwijten. Doe gewoon uw best.
Vragen stellen en zo of ge goed bezig bent, of ge te veel gefeest hebt, of ge de goede richting doet, etc. da's nu niet het moment. Da's voor na de examens.

Sta me toe ook even op te merken dat er ook een Wiskunde gedeelte is op het forum waar ge altijd vragen op moogt zetten :wink:
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Post#35 » Sat Dec 20, 2008 3:27 pm

Joke wrote:Sta me toe ook even op te merken dat er ook een Wiskunde gedeelte is op het forum waar ge altijd vragen op moogt zetten :wink:
En in tegenstelling tot vroeger zijn er meer dan genoeg wiskundigen en ex-wiskundigen die kunnen antwoorden, zeker als het over 1e bac vragen gaat! :D
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
VFlicka
WOZ
Posts: 488

Post#36 » Tue Dec 23, 2008 11:29 am

Gelukkige verjaardag dan maar Stanny en Gert :wink:

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Post#37 » Tue Dec 23, 2008 11:58 am

VFlicka wrote:Gelukkige verjaardag dan maar Stanny en Gert :wink:
Dito

User avatar
Gert J.
Posts: 664

Post#38 » Tue Dec 23, 2008 12:35 pm

NecRock wrote:
VFlicka wrote:Gelukkige verjaardag dan maar Stanny en Gert :wink:
Dito
Dito min dito min "en Gert"
-I sunk your battleship!!
*We're playing Risk...
-Ok, i'm all-in.

User avatar
Felix
Posts: 186

Post#39 » Tue Dec 23, 2008 2:52 pm

party!!!!!!
"Reality is an illusion that occurs due to the lack of alcohol"

User avatar
Fristi
WOZ
Posts: 4565

Post#40 » Tue Dec 23, 2008 3:17 pm

Eeeen vat een vat een vat!
Fristi Ad Infinitum

WINAK WOZ 2013 - ...
WINAK Magister Fristi 2012-2013
WINAK Feest 2011-2012
WINAK Schachtentemmer 2010-2011
WINAK Scriptor 2008-2009 | 2009-2010

amy
WOZ
Posts: 483

Post#41 » Tue Dec 23, 2008 3:30 pm

Joke wrote:
Stanny wrote:
Scheder wrote:
Soo Mee wrote:moet ik u een examenplanning maken XDD :twisted:
U niet laten vangen stanny!
Ze heeft de mijn ook gemaakt en nu hang ik eraan vast...
ik moet elke dag studeren :(
Stiekem ben ik haar daar wel dankbaar voor... Nu het nog zien vol te houden
kheb er al 1 vr mezelf gemaakt, don't worry ;-)
zeg, als ge nog altijd bij uw planning blijft waar ge 5 vakantiedagen in hebt gerekent... dan zijt ge in mijn nederig opinie niet heel consequent.
Als ge denkt dat ge gaat falen dan moet ge elken dag werken. Zo kunt ge u na deze examenperiode niets verwijten. Doe gewoon uw best.
Vragen stellen en zo of ge goed bezig bent, of ge te veel gefeest hebt, of ge de goede richting doet, etc. da's nu niet het moment. Da's voor na de examens.

Sta me toe ook even op te merken dat er ook een Wiskunde gedeelte is op het forum waar ge altijd vragen op moogt zetten :wink:
dd, kbennet helemaal eens me Joke. Ma zelfs direct na de examens moogt ge nie zomaar beslissen om me uw studie te stoppen (tenzij ge het echt nie leuk meer vindt natuurlijk). Ik was voor 2 van de 5 vakken gebuisd in januari en ik wou toen ook stoppen. Kben toch blijven verder doen en ik had uiteindelijk 4 2de zits. Ik heb heel hard gestudeerd in augustus en ik was er voor alles door :). Ik ben echt blij dak toen in januari nie ben gestopt...

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests

cron