WINAK en SM

De meer studentikoze onderwerpen komen hier te staan.
Exhange students: Present yourself!

Moderator: Praesidium

Poll: Bent u ook into SM

Ja, uiteraard!
9
11%
Ja, uiteraard!
9
11%
Nee, enkel gewelddadige seks
1
1%
Nee, enkel gewelddadige seks
1
1%
Nee, enkel kinky seks
2
3%
Nee, enkel kinky seks
2
3%
Nee, enkel wat bondage
4
5%
Nee, enkel wat bondage
4
5%
Nee, ik experimenteer maar wat
5
6%
Nee, ik experimenteer maar wat
5
6%
Nee, helemaal niet
1
1%
Nee, helemaal niet
1
1%
Wa is da?
0
No votes
Wa is da?
0
No votes
Poll Whore...
18
23%
Poll Whore...
18
23%
Total votes: 80

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

WINAK en SM

Post#1 » Fri Nov 28, 2008 5:07 pm

Het viel me recent op dat men bij WINAK nogal graag refereert naar SM. Toeval of niet? Zijn dit slechts individuele leden met fetishistische fantasieën of is er meer aan de hand? Een poll en een overzicht.
  • Praesidiumlid K.V.M. (Niet te verwarren met de voetbalploeg) maakt er geen geheim van dat hij graag mensen slaat. Een mede-praesidiumlid getuigde bovendien: "K. gaat ver, denk je dat je ver gaat, hij gaat nog verder." Er zijn reeds foto's met hem in compromitterende houdingen in de omloop. Wordt ongetwijfeld vervolgd.
  • Praesidiumlid K.W., beter bekend als F., zou, volgens IRC conversaties, een 'dungeon' hebben in zijn kelder. Hij is bovendien al meermaals gespot in rare houdingen met eerder vermelde K.V.M.
  • Ex praesidiumlid B.B., bij sommigen eerder bekend als N.R., heeft nooit ontkent dat hij houdt van pijnlijke seks, voor de vrouw dan toch. Ook een vinger in de **** is voor hem vaste kost. Hij heeft bovendien een alter ego dat luister naar de naam Timmy Tepelklem.
  • Ex praesidiumlid W.T, vooral bekend als R., is oprichter van een club waarin geweldadige seks vaak voorkomt. Hij is er zelf dan ook een uitgesproken voorstander van.
    Op IRC deed hij ooit de uitspraak: "ik weet iig da ik het ni erg vind van af en toe wa fysieke pijn te hebben"
  • Bij WOZ en ex vice praeses J.L.M. ligt het iets subtieler. Een vergelijking tussen LaTeX en office wordt al snel een massage versus SM. Hoewel ik dit intrinsiek wel kan begrijpen, is dit toch op zijn minst een vreemde vergelijking, zeker met het oog op bovenstaande!
  • Ook op neejberhood cantus waren er weer enkele indicaties. Toen een nummer werd ingezet door iedereen die 'regelmatig door een vrouw geslagen wordt', stond bijna de halve corona recht!
  • Tijdens een geanimeerd gesprek met een ex-praesidiumlid dat anoniem wil blijven, kwam de discussie op deze topic. Het betreffende praesidiumlid gaf impliciet toe dat het laatste woord hierover nog niet gezegd is.
  • WINAK lid B.J., bij de meeste eerder bekend als M.W., deed bij de schachtenkoning verkiezing een act waarbij een beulsmasker gebruikt werd. Tientallen WINAK leden gingen er onmiddellijk van uit dat het gebruikte attribuut een zogenaamde bondage hood/gimp masker was, terwijl dit eigenlijk gewoon een constructie bestaande uit duct tape en een plastic zak was.
  • Ex-presidiumlid M.N., bekend onder de codenaam M.@.W.@. beweert in het bezit te zijn van een zweepje en een echt bondage masker. Wie zijn wij om haar niet te geloven! Een grapje over de functie zedenmeesteres, met de nadruk op 'meesteres' was niet ver weg.
    Zou dit bovendien verband houden met het feit dat de halve corona op neejberhoodcantus door een vrouw geslagen wordt? M.N. is, volgens geruchten, een gerespecteerd neejberhood lid.
  • In een discussie over asserts en exceptions, gebruikte eerder vermeld praesidiumlid K.W., beter bekend als F. de quote: "The latter spanks the user. The former spanks the programmer."

    WINAK lid P.B. stelde daarna lid T.W., op IRC bekend als S. het volgende voor: "Vul latter en former in zoals gij denkt en we zien of het juist is. If not spanken we gewoon u"
  • Tijdens het nummer "Beat it" op TD was er enthousiasme van eerder vermelde K.W. en K.V.M. Een verzoeknummer misschien? Deze laatste maakte bovendien niet mis te verstane gebaren en bedreigde zelfs uw reporter ter plaatse! Hier is duidelijk meer aan de hand! Wij laten ons NIET afschrikken!
Recent was er een privéfeestje van enkele vooraanstaande WINAK leden en (ex-)bestuursleden. We weten allemaal dat privéfeestjes vaak dekmantels zijn voor minder mainstream activiteiten. En inderdaad, toen we vaststelden dat zowel K.V.M., K.W., B.B. en W.T. present waren, wisten dat het fout zou lopen... Een bloemlezing!
  • Dat we van K.V.M. het laatste nog niet gezien hebben, moge duidelijk zijn. Hij werd door een ex-praesidiumlid geroemd om zijn 'volledig gebrek aan morele waarden'.
  • B.B. waagde zich dit keer niet aan SM, maar obscene gebaren en bewegingen waren er in overvloed.
  • Tijdens de finale van wat een 'fancy dance contest' moest zijn, liep het helemaal anders dan verwacht. Nadat twee deelnemers (niet toevallig K.V.M. en W.T.) elkaar begonnen te slaan met hun broeksriemen, werd een derde deelnemer (N.V.E., beter bekend als W.), die een duizelingwekkend hoge functie binnen WINAK bekleed, in een beginnende vorm van bondage gedwongen, met diezelfde broeksriemen. Schokkend! K.V.M. was op dat moment bovendien al half uit de kleren gegaan...
  • Van eerder vermelde N.V.E., weten we dat hij wel van kruipen houdt. Diezelfde avond bewees hij dat toen hij achtervolgd werd door B.B. Willen we de details hiervan nog wel weten?
  • Tijdens de afwezigheid van onze reporter zouden er zich nog meer schokkende dingen hebben afgespeeld. Een getuige vertrouwde ons toe dat J.G., beter bekend als F., die ooit een erg hoge functie bekleedde binnen de studentenvertegenwoordiging, zijn sjaal gebruikte als zweep op praesidiumlid A.D.S. We hebben nog niet de kans gehad om A.D.S. hiermee te confronteren, maar we zullen dit zeker doen! Toen we J.G. hiermee confronteerden, wou hij ons stilzwijgen afkopen met een privésessie! Onze reporter ter plaatse was zo verrast door dit obscene voorstel dat hij er niet op inging. Een gemiste kans om undercover te gaan!
IRC, een oord van verderf! Lees mee!
  • De schachten werken mee aan dit onderzoek! Zo wist J.V.D.H., die uitdrukkelijk om anonimiteit vroeg, te vertellen dat eerder vermeld WINAK-lid P.B. een latex suite geïnstalleerd heeft. Sindsdien kan hij er niet over zwijgen! J.V.D.H. stelde ons enkele logs ter beschikking:
    [vr dec 26 2008] [22:28:33] <P.B.> wel
    [vr dec 26 2008] [22:28:35] <P.B.> you can try it yourself
    [vr dec 26 2008] [22:28:39] <P.B.> latex suite installeren
    Andere logs publiceren we niet wegens te schokkend!
  • Ex-praesidiumlid W.T., beter bekend als R., speelt het hard! Hij gaat zover dat hij onze reporter ervan beschuldigt zelf into SM te zijn! Een IRC log:
    <reporter> Het is niet omdat WINAK into SM is, dat ik het ook ben!
    <W.T.> wil je nu beweren dat je niet into SM bent?
    <W.T.> volgens mij hebt gij da ne keer tegen mij gezegd
    <reporter> Dat betwijfel ik ten zeerste.
    <W.T.> insinuaties iig
    <reporter> Insinueren die ik vaak, dat is om getuigenissen los te weken voor in de topic!
    <reporter> Ik probeer undercover te gaan om meer te weten te komen!
    <W.T.> da was een hele tijd voor da topic znn
    <reporter> Ik was toen al informatie aan het verzamelen!
  • De tongen komen los. Niemand minder dan K.V.M. zelf is nu al informant. Hij vestigde onze aandacht op de volgende ICR conversatie. Merk op dat onze reporter weer geviseerd wordt!
    <D.V.d.C.> SNU SNUUUUUU
    <A.S.> SNUUSNUUU
    <K.V.M.> mss moet daar een cantusstraf van gemaakt worden
    <D.V.d.C.> haha, wa zou da inhouden?
    <A.S.> DEATH BY SNUSNU
    <K.V.M.> geen idee
    <D.V.d.C.> pussy-fundum?
    <K.V.M.> maar mij zien ze nie bij Odinn
    <A.S.> snusnu bij S.H.
    <K.V.M.> de Math_Wolf zou het wel zien zitten!
    <K.V.M.> snu-snu op WINAK activiteiten
    <D.V.d.C.> haha, mijn fantasie slaat weer op hol... men only cantus behalve 1 ingehuurde madam... tettenfundum, asscrackfundum, swapfundum etc etc.... ocharme die griet wel :p
    <K.V.M.> maar ge moet er wel dood van gaan he

    Meer informatie over wat snu-snu juist is (wij wisten het zelf ook niet), vind je hier
  • De daaropvolgende conversatie ging echter nog meer de verkeerde kant uit.
    <K.V.M.> is het zo nie da ge strafvermindering krijgt voor informatie? :P
    <reporter> Ik dacht dat het in SM juist leuk was om 'straf' te krijgen?
    <K.V.M.> mwa,af en toe de riem wa loslaten zorgt ervoor da het zo nie went
    <reporter> Als gij het zegt...
    * reporter overweegt ook dat stuk in de topic te posten.
    <K.V.M.> grmbl
    <K.V.M.> persvrijheid
    <K.V.M.> 70 jaar geleden wisten ze wel beter!
    <W.T.> ze mogen schrijven wa ze willen!
    <W.T.> maar we mogen ze altijd bannen van irc natuurljik :)
    <reporter> Tja, ik weet dat ik wel een risico neem om over SM praktijken te schrijven.
    <reporter> Want als er ooit een wraakactie komt, dan weet je al op voorhand in welk vorm het zal zijn...
    <K.W.> smeer dat poepje al maar in ;)
    <K.W.> we laten M.N. op u los met een gigantische negeroide voorbindpenis

    <K.W.> iemand heeft bescherming nodig
    <K.W.> zo ne grote stevige vent die u bewaakt
    <K.W.> somigen vinden het geil om te kijken hoe nadere slaag krijgen
    <K.W.> zonder er zelf iets van te ondergaan
    <K.V.M.> of gewoon om zelf te slaan zonder geslagen te worden
  • Toen het kanaal #mawaisheet werd opgericht, wisten we onmiddellijk dat het de verkeerde kant op ging gaan. Een coversatie:
    * M.N. slaat K.V.M.
    <reporter> Maar M.N., K.V.M. heeft dat graag: geslagen worden!
    * M.N. ontslaat Nynek
    <M.N.> :p
    <K.V.M.> damn,that feels good :P
    <M.N.> K.V.M., zijde kincky?
    <M.N.> aja, met bierflessen in uw kont enzo ;)
    <K.V.M.> whut?
    <K.V.M.> i never had that
    <D.V.d.C.> hij doet leiver vanalles met kaarsvet, das al gebleken
    <K.V.M.> i did that :P
    <K.V.M.> dus de K.C. is kinky
    <K.V.M.> en ik mss een heel klein beetje
    <M.N.> K.C. didn't want it!
    <M.N.> je hebt hem verkracht
    <D.V.d.C.> gaat het over fleskes of kaarsvet?
    <M.N.> fleske
    <D.V.d.C.> ew...
    <D.V.d.C.> goe da ge da nooit hebt geprobeerd me mij....
    <K.V.M.> eigenlijk ben ik gewoon nen uberkinky zatlap

    <D.V.d.C.> M.N. was toen overtuigend met worsten aant zwieren :)
    <K.V.M.> i know
    <K.V.M.> ik heb die toen nog nen blowjob gegeven denk ik
    <K.V.M.> gedwongen
    <D.V.d.C.> haha
    <D.V.d.C.> gaggen!


Zeer verontrustend allemaal als je het mij vraagt en dit is slechts het topje van de ijsberg! Wat gebeurt er achter de schermen bij WINAK? Een diepgravend onderzoek. Iedereen die meer weet, contacteer mij, uw anonimiteit wordt gegarandeerd!



Recente Updates:
  • W.T., beter bekend als R. en al meermaals in deze post vermeld, maakt het wel erg bont. Niet alleen valt hij WINAK'ers lastig met zijn fantasieën, ook mensen met een zeer hoge functie binnen bevriende clubs worden door hem onder druk gezet! Een log binnengebracht door een getuige:

    IRC-Log #Schizofrenia 2009/01/04:
    * W.T. stopt C.V. in een juten zak en verdoofd haar met chloroform
    <C.V.> ZEG!!!
    * W.T. neemt haar dan mee naar een kelder en bind ze vast aan een bed
    <C.V.> :O:O:O
    * W.T. gaat eerst nog wel examens doen
    <W.T.> C.V. can wait
    <W.T.> :P
    * C.V. heeft ook nog examens te doen!
    <W.T.> you'll be missing!
    <W.T.> you can do them later!
    <C.V.> no
    <W.T.> you'll earn a living in the basement!
    <W.T.> you'll be treated very good!
    <W.T.> maybe i'll let you out sometimes
    <C.V.> I've fucked up enough of my studies, let me have a shot at this one :)
    <W.T.> if you're good
    <R.> Hey dan krijg je wel met mij te maken!
    * R. is now known as J.
    <J.> of met mij!!
    <J.> Niemand die aan onze praeses komt@
    <J.> !
    <W.T.> allez, J. ik zal u mee in de kelder opsluiten, maar ge ga wel ni zo goe behandeld worden he
    <W.T.> ik zeg het nu al
    <J.> maar ik ben onzichtbaar, dus ik kan ongemerkt weer naar buiten sluipen ^^
    <W.T.> jama, als ge opgesloten zit in een kooi word da nogal moeilijk he

    Vervolg @ #DIEFKA 2009/01/04:
    <W.T.> dag C.V.
    <W.T.> tot in de kelder he
    <C.V.> of niet :O!
    <W.T.> someday, we'll be in the same basement together
    <W.T.> someday!P
    <C.V.> hahaha
    <C.V.> You wish!
    <W.T.> al denk ik dan wel eerder da gij mij in uwe kelder hebt zitten
    <C.V.> Haha
    <W.T.> maar da mag ook wel :P
    <C.V.> Of ik da wil is iet anders ;)
    <W.T.> wie heeft er iets gezegd over willen?
  • Wij wensen K.V.M. te danken, die steeds meer als spijtoptant voor ons werkt! Volgende IRC conversatie werd naar ons doorgestuurd. Merk op dat W.T. weeral present is, maar ook M.N., die het graag ziet gebeuren en A.S., die ooit een zeer hoge functie had bij onze geliefde club! De arme onschuldige E.D.S. die binnen kwam in deze conversatie zal nooit meer dezelfde zijn!
    <A.S.> erger ik u?
    <A.S.> ja he :(
    <A.S.> ik weet het
    <A.S.> sorry :(
    <W.T.> nee jong, da ben ik :(
    <W.T.> of nog erger, wij ergeren haar :_(
    <A.S.> idd
    <M.N.> idd
    <M.N.> het zijn jullie!
    <M.N.> :p
    <A.S.> laten we onszelf geselen
    <M.N.> nee
    <M.N.> leid me af
    <M.N.> da ik rustiger kan worden
    <M.N.> k ben een kut gesprek aan t voeren
    <M.N.> juist op de dag da ik rustig zou moeten zijn om te studeren
    * W.T. slaps A.S. with a whip
    <M.N.> joehoee
    <M.N.> kincky
    * W.T. gaat even de darmspoelset halen
    * E.D.S. has joined #channel
    <W.T.> hey smiley!
    * W.T. geeft smiley een knevel
    <E.D.S.> een knevel?
  • We vermelden eerder dat de schachten meewerken aan het onderzoek, maar er is meer aan de hand.
    Een WINAK schacht met de naam M. en een por van een bevriende club met de naam S. Wat geeft dat samen? Volgens onze getuige zou de ene vol overgave de andere gehoorzamen, of het een gerucht is de waarheid, wij vrezen het ergste!
    Tasten de uitwassen onze schachten aan? We volgen het op!
Last edited by Math Wolf on Wed Jan 07, 2009 9:17 pm, edited 20 times in total.
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Post#2 » Sun Nov 30, 2008 4:41 pm

Wat hier staat is niet volledig waar! Je bent ongetwijfeld nog wat vergeten!
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

User avatar
Stanny
WOZ
Posts: 2220
Contact:

Post#3 » Sun Nov 30, 2008 4:53 pm

SM = Soo Mee ? xD

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Post#4 » Sun Nov 30, 2008 4:59 pm

Stanny wrote:SM = Soo Mee ? xD
Ja, iedereen heeft iets met Soo Mee! Waarom denk je dat ze zo populair is?
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

User avatar
Stanny
WOZ
Posts: 2220
Contact:

Post#5 » Sun Nov 30, 2008 5:41 pm

Robbe wrote:
Stanny wrote:SM = Soo Mee ? xD
Ja, iedereen heeft iets met Soo Mee! Waarom denk je dat ze zo populair is?
ghehe :P
is dan ook zo ongvr et enige vrouwelijke WINAK-lid da single is zeker ...

User avatar
Fristi
WOZ
Posts: 4565

Post#6 » Sun Nov 30, 2008 5:43 pm

lol, nee :P
Fristi Ad Infinitum

WINAK WOZ 2013 - ...
WINAK Magister Fristi 2012-2013
WINAK Feest 2011-2012
WINAK Schachtentemmer 2010-2011
WINAK Scriptor 2008-2009 | 2009-2010

User avatar
Joke
WOZ
Posts: 972

Post#7 » Sun Nov 30, 2008 8:27 pm

Stanny wrote:
Robbe wrote:
Stanny wrote:SM = Soo Mee ? xD
Ja, iedereen heeft iets met Soo Mee! Waarom denk je dat ze zo populair is?
ghehe :P
is dan ook zo ongvr et enige vrouwelijke WINAK-lid da single is zeker ...
domme schacht! :lol:
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

User avatar
Stanny
WOZ
Posts: 2220
Contact:

Post#8 » Mon Dec 01, 2008 6:00 pm

Joke wrote:
Stanny wrote:
Robbe wrote:
Stanny wrote:SM = Soo Mee ? xD
Ja, iedereen heeft iets met Soo Mee! Waarom denk je dat ze zo populair is?
ghehe :P
is dan ook zo ongvr et enige vrouwelijke WINAK-lid da single is zeker ...
domme schacht! :lol:
srry :-(
was Joke uit het oog verloren ;-) still don't know how that could have happened ;-)
en da was voor dak wist dat gedaan was tusse Sara en Lorenz ...

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Post#9 » Mon Dec 01, 2008 6:01 pm

Is Joke tegenwoordig weer/nog single? Ik ken een alter ego dat dat graag zal horen!
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
Stanny
WOZ
Posts: 2220
Contact:

Post#10 » Mon Dec 01, 2008 6:20 pm

am i wrong?

User avatar
Scheder
Posts: 212

Post#11 » Mon Dec 01, 2008 6:51 pm

"Bent u ook into SM"
-> Ja, uiteraard!

Ge hebt de mogelijkheid om een vrouw/man vast te binden en ge moogt daarop al uw mogelijke fantasieen/frustraties loslaten. Wie zou dit nu niet eens willen gedaan hebben [you should try it ;)]. Ik denk dat dat niet alleen in winak zo is, maar dat mensen daarbuiten ook kinda into sm zijn.

User avatar
Stanny
WOZ
Posts: 2220
Contact:

Post#12 » Mon Dec 01, 2008 7:01 pm

Scheder wrote:"Bent u ook into SM"
-> Ja, uiteraard!

Ge hebt de mogelijkheid om een vrouw/man vast te binden en ge moogt daarop al uw mogelijke fantasieen/frustraties loslaten. Wie zou dit nu niet eens willen gedaan hebben [you should try it ;)]. Ik denk dat dat niet alleen in winak zo is, maar dat mensen daarbuiten ook kinda into sm zijn.
you did it already? xD

User avatar
Scheder
Posts: 212

Post#13 » Mon Dec 01, 2008 7:04 pm

Stanny wrote:you did it already? xD
Of ik ooit sm gedaan heb?
Dat is nogal vrij prive om over te praten op een forum vind je ni?

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Post#14 » Mon Dec 01, 2008 7:51 pm

Stanny wrote:am i wrong?
is Mawa ook ni single?
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

User avatar
Stanny
WOZ
Posts: 2220
Contact:

Post#15 » Mon Dec 01, 2008 7:59 pm

je ne sais pas ...

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests

cron