Examenroosters

De meer studentikoze onderwerpen komen hier te staan.
Exhange students: Present yourself!

Moderator: Praesidium

User avatar
Fristi
WOZ
Posts: 4565

Post#16 » Thu Dec 04, 2008 5:19 pm

Mondeling systemen moet ge u ni te veel zorgen om maken, das gewoon tijdens de theorie, af en toe komt dien is kijken of er iemand klaar is, indien ja neemt em die mee en overloopt em het schriftelijk, dan stelt em wa bijvraagskes.
(Tot vorig jaar sowieso of kabel of ADSL, weet ni hoe het zit me da architectuur er is bijgekomen).

Ook rekening houden da het d'haene is, em geeft wss nog altijd ne lijst me allemogelijke vragen, wel, daar gaan ze ook zo goe als zeker uitkomen, of toch ongeveer.

Maar als ge geneog volk meekrijgt dan kunt ge idd een voorstel indienen.
Fristi Ad Infinitum

WINAK WOZ 2013 - ...
WINAK Magister Fristi 2012-2013
WINAK Feest 2011-2012
WINAK Schachtentemmer 2010-2011
WINAK Scriptor 2008-2009 | 2009-2010

Glenn
Posts: 280

Post#17 » Thu Dec 04, 2008 5:28 pm

Fristi wrote:Mondeling systemen moet ge u ni te veel zorgen om maken, das gewoon tijdens de theorie, af en toe komt dien is kijken of er iemand klaar is, indien ja neemt em die mee en overloopt em het schriftelijk, dan stelt em wa bijvraagskes.
(Tot vorig jaar sowieso of kabel of ADSL, weet ni hoe het zit me da architectuur er is bijgekomen).

Ook rekening houden da het d'haene is, em geeft wss nog altijd ne lijst me allemogelijke vragen, wel, daar gaan ze ook zo goe als zeker uitkomen, of toch ongeveer.

Maar als ge geneog volk meekrijgt dan kunt ge idd een voorstel indienen.
Ja, volgens mij is dat examen wel goed te doen maar het lijkt toch wel heel erg krap op deze rooster. Het zou echt beter zijn moest het die week erna komen. Die computerarchitectuur die er is bijgekomen is volgens mij toch wel veel voor 3 punten (en het zijn net die 3 punten computerarchitectuur die het moeilijkste zijn van het vak).

Ik ga morgen sowieso al is horen bij zoveel mogelijk mensen om te horen wat zij ervan vinden.

Glenn

User avatar
Scheder
Posts: 212

Post#18 » Thu Dec 04, 2008 6:41 pm

Glenn wrote:Ja, volgens mij is dat examen wel goed te doen maar het lijkt toch wel heel erg krap op deze rooster. Het zou echt beter zijn moest het die week erna komen. Die computerarchitectuur die er is bijgekomen is volgens mij toch wel veel voor 3 punten (en het zijn net die 3 punten computerarchitectuur die het moeilijkste zijn van het vak).

Ik ga morgen sowieso al is horen bij zoveel mogelijk mensen om te horen wat zij ervan vinden.

Glenn
Ik zou hier wel snel mee zijn voor de examenroosters definitief vastliggen...
Wij gaan ons voorstel [dit van 3e bach] vrijdag doen, maar ik weet niet tot wanneer ge nog tijd hebt.
Stuur anders gewoon ne mail naar alle 1e jaars informatica?
Dit is mogelijk. Hoe da wetek nu ni precies.

User avatar
Fristi
WOZ
Posts: 4565

Post#19 » Thu Dec 04, 2008 6:58 pm

Mja, miss dat het nu ni meer mogelijk is gezien de mail die we gekregen hebben van den ICT dienst, het is niet langer mogelijk om naar grote gebruikersgroepen ne mail te sturen..
Fristi Ad Infinitum

WINAK WOZ 2013 - ...
WINAK Magister Fristi 2012-2013
WINAK Feest 2011-2012
WINAK Schachtentemmer 2010-2011
WINAK Scriptor 2008-2009 | 2009-2010

Glenn
Posts: 280

Post#20 » Thu Dec 04, 2008 7:02 pm

Fristi wrote:Mja, miss dat het nu ni meer mogelijk is gezien de mail die we gekregen hebben van den ICT dienst, het is niet langer mogelijk om naar grote gebruikersgroepen ne mail te sturen..
Dacht ik ook al aan. Maar ik kan altijd ne mail sturen naar die dienst om vriendelijk te vragen om dat terug te activeren voor de informatici. Want ik vind het wel jammer dat wij hiervoor moeten boeten. Het is het afgelopen semester al enkele keren gebruikt voor de bachelor informatica zoals jij ook wel weet :). Dus voor onze groep vind ik wel dat ze dat terug mogen activeren.

Glenn
Posts: 280

Post#21 » Thu Dec 04, 2008 7:14 pm

Scheder wrote:
Glenn wrote:Ja, volgens mij is dat examen wel goed te doen maar het lijkt toch wel heel erg krap op deze rooster. Het zou echt beter zijn moest het die week erna komen. Die computerarchitectuur die er is bijgekomen is volgens mij toch wel veel voor 3 punten (en het zijn net die 3 punten computerarchitectuur die het moeilijkste zijn van het vak).

Ik ga morgen sowieso al is horen bij zoveel mogelijk mensen om te horen wat zij ervan vinden.

Glenn
Ik zou hier wel snel mee zijn voor de examenroosters definitief vastliggen...
Wij gaan ons voorstel [dit van 3e bach] vrijdag doen, maar ik weet niet tot wanneer ge nog tijd hebt.
Stuur anders gewoon ne mail naar alle 1e jaars informatica?
Dit is mogelijk. Hoe da wetek nu ni precies.
Ik denk dat het voor prof. Dhaene zelf ook beter is dat het examen op maandag zou vallen. Hij moet die dag namelijk dat examen geven aan de wiskundigen (een groep van 5 mensen ofzo), dus het zou beter zijn moest hij die dag ineens dat examen ook kunnen geven aan de informatici zodat dat niet op twee verschillende dagen moet.

User avatar
Norfolk
WOZ
Posts: 780
Contact:

Post#22 » Thu Dec 04, 2008 7:51 pm

Ik weet niet of prof. Dhaene het ziet zitten om van smorgens tot savonds mondelinge examens af te nemen eigenlijk :P

User avatar
Scheder
Posts: 212

Post#23 » Thu Dec 04, 2008 7:58 pm

Robbe's post is verdwene?

Btw Glenn.
Ik weet ni of jullie me veel in de klas zitten. Probeer anders gewoon ne mail naar iedereen te sturen? Want in de les zit niet altijd iedereen.

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 22 guests

cron