Examenroosters

De meer studentikoze onderwerpen komen hier te staan.
Exhange students: Present yourself!

Moderator: Praesidium

User avatar
Scheder
Posts: 212

Examenroosters

Post#1 » Tue Nov 25, 2008 3:48 pm

Wanneer gaan die beschikbaar zijn?

xx

Anne
WOZ
Posts: 192

Post#2 » Tue Nov 25, 2008 10:22 pm

Ik had van iemand 10 december gehoord, maar geen idee of dat betrouwbaar is :) Wij hebben zelf al een voorstel ingediend, nu nog hopen dat dat aanvaard wordt door alle proffen!

User avatar
Norfolk
WOZ
Posts: 780
Contact:

Post#3 » Tue Nov 25, 2008 10:36 pm


User avatar
Scheder
Posts: 212

Post#4 » Wed Nov 26, 2008 1:07 am

hmm da is nog lang
och ja, dan wachten we maar

amy
WOZ
Posts: 483

Post#5 » Wed Nov 26, 2008 8:45 pm

hihi, fysica is rebels... wij hebben voor 2de BACH ook zelf een voorstel ingediend :D

User avatar
Felix
Posts: 186

Post#6 » Wed Nov 26, 2008 10:55 pm

Wij hebben ook al voorlopige rooster gekregen, maar is dus nog niet definitief nart schijnt :)

User avatar
ben
Prosenior
Posts: 1356

Post#7 » Wed Nov 26, 2008 11:35 pm

Ja zo rebels kunnen jullie ook zijn trouwens! Hoor bij de proffen of het gaat en het is praktisch geregeld! (behalve als amy mij tegenspreekt)

User avatar
Scheder
Posts: 212

Post#8 » Thu Nov 27, 2008 8:12 pm

Het examerooster is binne.
het mocht wat gespreider ... XD
5 exames in de eerste week waarvan 2 op dezelfde moment,
4 exames in de laatste week waarvan ook 2 tesamen
en dan nog een evaluatie van een project tussenin. dus niet echt gespreid XD] wel veel tijd om te studere ^^
*stomme gt*

amy
WOZ
Posts: 483

Post#9 » Fri Nov 28, 2008 11:59 am

heb al lang een studentenvertegenwoordiger gezocht en die naam doorgegeven aan Tobias. Hij heeft samen deze studentenvertegenwoordiger een roostervoorstel gemaakt. :)

User avatar
Stanny
WOZ
Posts: 2220
Contact:

Post#10 » Fri Nov 28, 2008 4:20 pm

Scheder wrote:5 exames in de eerste week waarvan 2 op dezelfde moment
dus dan moete kieze welk exame ge ga doen en welk ni fwa? ^^

User avatar
nasam
Posts: 233
Contact:

Post#11 » Fri Nov 28, 2008 5:24 pm

Wij (BAC 1 informatica) hebben examen van een vak dat we niet hebben gehad (computernetwerken)...

User avatar
slimmy
Prosenior
Posts: 3130
Contact:

Post#12 » Sat Nov 29, 2008 11:13 am

da's gewoon de rooster van vorig jaar ge copy pasted :P

Pieter Belmans
Posts: 593
Contact:

Post#13 » Sat Nov 29, 2008 12:42 pm

Nee, want Talen en Automaten was toen nog 2e semester. Ze hebben gewoon weeral 's vaag gedaan :P.

User avatar
Scheder
Posts: 212

Post#14 » Mon Dec 01, 2008 6:36 pm

Stanny wrote:
Scheder wrote:5 exames in de eerste week waarvan 2 op dezelfde moment
dus dan moete kieze welk exame ge ga doen en welk ni fwa? ^^
ik moet dan eerst naar al die proffe maile en vrage of ze da voor mij apart willen verzetten. anders kiezen en ander vak in 2e zit ja;)

Glenn
Posts: 280

Post#15 » Thu Dec 04, 2008 5:17 pm

Ondertussen hebben ze onze examenrooster aangepast. De nieuwe rooster lijkt zeer sterk op de oude rooster en volgens mij hebben ze gewoon computernetwerken geschrapt.

De huidige examenrooster vind ik niet zo ideaal. We hebben in deze examenrooster niet zo erg veel tijd om het vak computersystemen voor te bereiden wat tenslotte een vak is van 9 studiepunten. De volledige cursus wordt dan ook nog eens afgenomen op 1 dag waardoor we volgens mij wel eens in tijdsnood kunnen geraken (hiermee bedoel ik, het mondeling examen (theorie computersystemen + architectuur) + theoretischeoefeningen (oefening computersystemen + assembler) + het praktisch examen UNIX).

Is het mogelijk om een voorstel in te dienen om computersystemen naar de vierde week te verplaatsen (indien de andere informatica hier mee akkoord gaan)? De wiskundigen hebben dit vak namelijk ook in de vierde week en ik denk dat het voor ons ook veel beter is dat we het in de 4de week hebben want anders wordt het wel erg zwaar.

Glenn

ps: ik wil eventueel het voorstel wel indienen maar dan moet ik eerst weten van genoeg informatici dat zij hier ook mee akkoord gaan. Maar als ik het voorstel zou indienen dan ga ik dat uiteraard eerst goed kenbaar maken bij alle informatici (mail aan alle bachelors informatica 1ste jaar, proberen de meesten mondeling te contacteren, ...) zodat ik zeker weet dat dit voor iedereen goed is.

(voor de examenrooster zie http://webh01.ua.ac.be/roosters/examenr ... XAINF1.pdf )
Last edited by Glenn on Thu Dec 04, 2008 5:34 pm, edited 1 time in total.

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests

cron