WINAK Baloes!

De meer studentikoze onderwerpen komen hier te staan.
Exhange students: Present yourself!

Moderator: Praesidium

User avatar
Fristi
WOZ
Posts: 4565

WINAK Baloes!

Post#1 » Mon Oct 20, 2008 11:10 pm

Hallo hallo!

Tijd om is een beetje te spammen (vooral naar de eerstejaars gericht dan) wat betreft de baloe!

Heb je een grappig verhaal, weetjes, wat wist je datjes (al zijn het er maar 2, of zelfs maar 1), gelieve dit dan door te mailen naar mij :).

Maakt niet uit wanneer, gwn doen!
Ook als je op een activiteit rondloopt met een camera, of je hebt om een of andere reden een reeks fotos die wij niet hebbe, mail ze dan door naar me, zodat dit kan gebruikt worden in de baloe!

Als je bijvoorbeeld een foto ziet op de site, of eenderd waar, en je kent er een grappig verhaal bij laat het me weten :).

Voor de schrijvers onder ons:
Als je zin hebt om een tekstje te schrijven en je hebt een goed idee stel het me dan voor, extra dingen zijn altijd mooi meegenomen, als je een idee hebt voor eens een rubriek, dan mag je dit altijd zelf proberen te schrijven en dan mail je het maar door, dan probeer ik het zeker in de baloe in te passen.


Algemene suggesties en/of opmerkingen zijn ook altijd welkom (graag wel opbouwend, geen commentaar geven om commentaar te geven, daar ben ik niets mee :) )

Mailen mag naar:
fristi@winak.be
scriptor@winak.be

Jullie Scriptor
Fristi
Fristi Ad Infinitum

WINAK WOZ 2013 - ...
WINAK Magister Fristi 2012-2013
WINAK Feest 2011-2012
WINAK Schachtentemmer 2010-2011
WINAK Scriptor 2008-2009 | 2009-2010

User avatar
Felix
Posts: 186

Post#2 » Wed Oct 22, 2008 1:51 am

lol, om de hoeveel tijd verschijnt den baloe eigelijk?
om de maand?

User avatar
Fristi
WOZ
Posts: 4565

Post#3 » Wed Oct 22, 2008 4:03 am

Is ni veel lols aan, neem men job gwn serieus en tis leuk als ge kunt meewerken en da ge wa etra info weet, ne mens kan ni bij alles bij zijn ;)

Ni noodzakelijk om de maand, da varieert een beetje ,de volgende gaat ni al te lang meer duren :)
Fristi Ad Infinitum

WINAK WOZ 2013 - ...
WINAK Magister Fristi 2012-2013
WINAK Feest 2011-2012
WINAK Schachtentemmer 2010-2011
WINAK Scriptor 2008-2009 | 2009-2010

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests