[Do 16/10] De grote WINAK-D00p thread

De meer studentikoze onderwerpen komen hier te staan.
Exhange students: Present yourself!

Moderator: Praesidium

User avatar
Soo Mee
Posts: 251

Post#46 » Sat Oct 11, 2008 11:44 am

kzoek nog steeds een auto nr huis (a)

ik zal zelf wel rijden XD

User avatar
Dave
WOZ
Posts: 816

Post#47 » Sat Oct 11, 2008 11:45 am

Soo Mee wrote:kzoek nog steeds een auto nr huis (a)

ik zal zelf wel rijden XD
Dat vervoer is voor de mensen die gedoopt worden he Soo Mee. Maar als ge u nogmaals laten dopen kunnen we wel iets fixen :D

User avatar
Soo Mee
Posts: 251

Post#48 » Mon Oct 13, 2008 9:38 am

dat is zo ni fair.
waarom zouden zij _ die schachten _ wel vervoer krijgen en ik ni? wat hebben zij da ik ni heb???

User avatar
Dave
WOZ
Posts: 816

Post#49 » Mon Oct 13, 2008 10:45 am

Soo Mee wrote:dat is zo ni fair.
waarom zouden zij _ die schachten _ wel vervoer krijgen en ik ni? wat hebben zij da ik ni heb???
Die schachten gaan nogal heel vuil zijn en gigantisch hard stinken! We kunnen die moeilijk kletsnat naar huis laten fietsen! Als we iedereen naar huis gaan brengen kunnen we ineens voor td's ook nen taxi service beginnen he :roll:

User avatar
Scheder
Posts: 212

Post#50 » Mon Oct 13, 2008 11:53 am

Dave wrote:Als we iedereen naar huis gaan brengen kunnen we ineens voor td's ook nen taxi service beginnen he :roll:
Goei idee! Waarom ook niet?
Handig voor mensen die te ver wonen om anders te kunnen komen en da verdient dan ook weer wa extra ;)

User avatar
Norfolk
WOZ
Posts: 780
Contact:

Post#51 » Mon Oct 13, 2008 1:42 pm

als dat dan zo populair zou zijn, zouden de mensen dat nu ook al doen via de bestaande taxi services :P

User avatar
Scheder
Posts: 212

Post#52 » Mon Oct 13, 2008 3:07 pm

Norfolk wrote:als dat dan zo populair zou zijn, zouden de mensen dat nu ook al doen via de bestaande taxi services :P
nee, want die zijn echt veel te duur

User avatar
slimmy
Prosenior
Posts: 3130
Contact:

Post#53 » Mon Oct 13, 2008 4:23 pm

Sacrif wrote:hoi,
zou iemand mij na de d00p naar Sint-Niklaas kunnen brengen, of weet er misschien iemand een plaats om te overnachten? alvast bedankt, Philippe
St Niklaas is nogal ver :s maar ik stuur binnekort een mail naar alle schachten met meer info.

User avatar
Felix
Posts: 186

Post#54 » Mon Oct 13, 2008 6:38 pm

taxiservice na td en cantus ofzo zou echt wel mega sfeer zen :)
en enorm handig zen voor mij ;)

@slimmy, binnekort ist al d00p e en ni iedereen checkt zene mail elken dag vreesek :)

User avatar
Soo Mee
Posts: 251

Post#55 » Mon Oct 13, 2008 7:36 pm

Dave wrote:
Soo Mee wrote:dat is zo ni fair.
waarom zouden zij _ die schachten _ wel vervoer krijgen en ik ni? wat hebben zij da ik ni heb???
Die schachten gaan nogal heel vuil zijn en gigantisch hard stinken! We kunnen die moeilijk kletsnat naar huis laten fietsen! Als we iedereen naar huis gaan brengen kunnen we ineens voor td's ook nen taxi service beginnen he :roll:
Maar ik ben Soo Mee!!

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Post#56 » Mon Oct 13, 2008 7:47 pm

Soo Mee wrote:Maar ik ben Soo Mee!!
Gij kunt ook gewoon op tijd de bus pakken he ^^ (en ging Tom P zich niet laten dopen?)
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

User avatar
Evitje
WOZ
Posts: 640

Post#57 » Mon Oct 13, 2008 8:09 pm

Felix wrote:@ slimmy, binnekort ist al d00p e en ni iedereen checkt zene mail elken dag vreesek :)
Dat zouden ze moeten doen! Eerst moesten de doopformulieren binnen zijn he :)
En daarbij, als echte WINAKer moet je het forum elke dag checken en daar staat het al langer op :wink:
Men moet niet steeds dezelfde fout maken; er is keus genoeg

User avatar
slimmy
Prosenior
Posts: 3130
Contact:

Post#58 » Mon Oct 13, 2008 8:14 pm

Morgen!

DePhille
Posts: 1

Post#59 » Mon Oct 13, 2008 8:17 pm

Kheb mij online ingeschreven op den doop, ma kheb geen melding ofzo gekrege, is da nrml of ligget aan mijnen browser?

Ik gaan na den doop me de fiets terug naar reet, als er mense die richting uit moete kunt ge meerijde (groep is altijd fijner en zelfs veiliger :P). Ik rij de prins boudewijnlaan af richting kontich (St Rita), dan via pierstraat naar 'Het Countainerke' (frituur, waar den expresweg eindigt), en dan een klein zandweggeske in (als ge tot hier meerijdt, pakt dan zeker een fietslicht of pillamp mee). (Laat ma iet wete in dezen topic of in PM ofzo als ge mee wilt)

(andere Philippe)

User avatar
slimmy
Prosenior
Posts: 3130
Contact:

Post#60 » Mon Oct 13, 2008 8:28 pm

Dat is normaal. Ik heb je inschrijving ontvangen :)

Reet: dat de rest daar maar eens een voorbeeld aan neemt :wink:

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests

cron