Sport

De meer studentikoze onderwerpen komen hier te staan.
Exhange students: Present yourself!

Moderator: Praesidium

User avatar
KiKiN
WOZ
Posts: 195

Post#31 » Thu Oct 02, 2008 12:44 am

Merci aan iedereen die mee is komen sporten op de openingsspelen, ik hoop da jullie het even leuk vonden als ik. En da jullie ook allemaal nog hebben kunnen genieten van de gratis vaten en curryworsten ..

Ik nodig jullie bij deze dan ook allemaal direct uit om nu maandag 6 oktober weer mee te komen doen, maar ditmaal floorball.
Ook weer om 19u aanwezig zijn, liever een beetje vroeger, zodat ze zo snel mogelijk kunnen beginnen, en de mensen die nog op tijd in hun bedje willen liggen er dan nog de kans toe krijgen, of de mensen die nog op een andere manier van hun avond willen kunnen genieten, er ook nog de kans toe zouden hebben.

Ik hoop er nog meer WINAKmensen te zien dan vandaag reeds het geval was. Breng met andere woorden gerust je vrienden en collega-studenten mee om er samen de sfeer in te houden ;)


Groetjes,
Kristof & Amy
Sport 2008-2009

User avatar
VFlicka
WOZ
Posts: 487

Post#32 » Fri Oct 03, 2008 4:04 pm

Ik zal er wederom bijzijn :D. Als er meerdere ploegen zijn zet ge mij maar in de sukki ploeg ;).

Tot maandag :)

User avatar
KiKiN
WOZ
Posts: 195

Post#33 » Fri Oct 03, 2008 10:40 pm

Extra info floorball

elke studentenclub = max 2 teams
een team = min 6 personen waarvan min 2 meisjes
ten allen tijde min 2 meisjes op het veld
zoveel wissels als dat je zelf wil

Extra info voor de mensen zonder sportsticker

sportstickers kunnen dan nog aangekocht worden, vanaf 18u40

jeroen
Posts: 5

Post#34 » Sat Oct 04, 2008 2:27 pm

ill be there

User avatar
racekakje
WOZ
Posts: 740

Post#35 » Sat Oct 04, 2008 4:09 pm

Ik ga er ook zijn. Maar ben niet goed in floorbal.

Mss handig om te weten als je een goeie en minder goeie ploeg wilt maken ofzo..

User avatar
Sebastiaan
Posts: 1184

Post#36 » Sat Oct 04, 2008 4:33 pm

Count me in as well :D

User avatar
Fristi
WOZ
Posts: 4565

Post#37 » Sat Oct 04, 2008 5:03 pm

waarom ook niet :D
Fristi Ad Infinitum

WINAK WOZ 2013 - ...
WINAK Magister Fristi 2012-2013
WINAK Feest 2011-2012
WINAK Schachtentemmer 2010-2011
WINAK Scriptor 2008-2009 | 2009-2010

User avatar
Nynek
WOZ
Posts: 1160
Contact:

Post#38 » Sat Oct 04, 2008 5:23 pm

zal voor de laatste keer moeten passen

amy
WOZ
Posts: 483

Post#39 » Sat Oct 04, 2008 7:37 pm

En normaal gaan er al een paar meisjes aan mee doen, maar toch nog even een oproep om zeker te zijn dat we minstens 4 meisjes hebben :).
Amy
Julie
Joke?
Jet
Joyce?
Anne?

User avatar
Gert J.
Posts: 664

Post#40 » Sat Oct 04, 2008 7:55 pm

Ik kan mee! Jay! Staking in onze sportschuur!
Is er nog plaats?

PS:
De bal mag met beide kanten van het stickblad en met de schacht worden gespeeld.
Ik wist ni da ge schachten mocht gebruiken in floorball :)
-I sunk your battleship!!
*We're playing Risk...
-Ok, i'm all-in.

amy
WOZ
Posts: 483

Post#41 » Sat Oct 04, 2008 8:25 pm

KLeine rechtzetting, in mijn haast en lompigheid ben ik vergeten om Evi als aanwezig te melde voor de floorball. Bij deze is dit rechtgezet en hoop ik dat Evi mij deze fout kan vergeten :).

En, iedereen die wilt meedoen mag komen!!!!

Sem
Posts: 92

Post#42 » Sun Oct 05, 2008 9:40 am

Das in ieder geval een plezant spelleke om te spelen. Maar int middelbaar noemden wij dat gewoon hockey :P ... dat kon je makkelijker uitspreken waarschijnlijk :D .

User avatar
Gert J.
Posts: 664

Post#43 » Sun Oct 05, 2008 8:10 pm

Nu kan ik al komen nu zit men school in de weg. Dus ik ben wsl veel te laat of misschien kan ik gewoon ni komen.
-I sunk your battleship!!
*We're playing Risk...
-Ok, i'm all-in.

User avatar
KiKiN
WOZ
Posts: 195

Post#44 » Sun Oct 05, 2008 9:08 pm

amy wrote:KLeine rechtzetting, in mijn haast en lompigheid ben ik vergeten om Evi als aanwezig te melde voor de floorball. Bij deze is dit rechtgezet en hoop ik dat Evi mij deze fout kan vergeten :).

En, iedereen die wilt meedoen mag komen!!!!
En Mawa??

User avatar
Joke
WOZ
Posts: 972

Post#45 » Sun Oct 05, 2008 9:56 pm

ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom ik kom
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests

cron