Nieuw systeem?

De meer studentikoze onderwerpen komen hier te staan.
Exhange students: Present yourself!

Moderator: Praesidium

User avatar
Soo Mee
Posts: 251

Post#16 » Sat Sep 20, 2008 12:15 pm

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
lovely graph, are u thinking what i am thinkin XD

User avatar
Scheder
Posts: 212

Post#17 » Tue Sep 23, 2008 9:05 pm

Soo Mee wrote:om de een of andere reden gelooft mijn papa niet in mijn mogelijk slagen van mijn diploma derna.. (puh)!

dit is totaal buiten de kwestie, maar kijk, 't is 1u16 en ik verveel mij xd
Uw papa moet is meer vertrouwen hebben in u dan. Gij gaat da kunne!
En in nederland hebt ge geen credietsysteem. Dus maakt het zelfs ni eens uit of ge hier credits verliest ^^

Dat 81% het voor de anime doet is gewoon irrelevant :D
en puuur toeval da ik daar ook veel naar kijk :D

Ik ga toch voor 'de cultuur' dan. They have cute little tables xd. Everything must be so cute over there xd. Ja ik heb vooroordelen!

Tss en dan verschiet ge ervan da ge te moe zijt om te gaan danse op zaterdag!!

Vroeger gaan slape jij ;')

xx

[ik ken btw effectief iemand die in amerika woont. Zuid weliswaar en al in japan is gaan werken en daar wilt gaan wonen. Maar ok. Dat is dan ook weer 1 uit zovelen. So the graph is probably totally true. Me is bored with french and spanish too xd]

Beasty
Prosenior
Posts: 66
Contact:

Re: Nieuw systeem?

Post#18 » Wed Sep 24, 2008 10:14 am

Scheder wrote:'de punten in het 1e jaar kunnen dubbel trugverdient worden'
wat telt als '1e jaar'?
aangezien er [dachtek toch] ni meer gewerkt wordt met 1/2/3e bachelor, maar gewoon met bachelor
is het dan het eerste jaar da je doet in eender welke richting [dus kan meerdere keren voorkomen. tip voor extra punten: volg van iets het eerste jaar xd], eerste jaar in het hoger onderwijs, ...
De officiele regel zegt eerder: de eerste 60 stp waarvoor je bent geslaagd sinds de invoering van het systeem verdien je dubbel terug. Er bestaan geen trucken om dat te omzeilen. (en `gedelibereerd' voor een vak telt niet als `geslaagd' wat betreft het terugverdienen van de stp van dat vak)

Anderzijds betekent dit nieuwe systeem ook dat mensen die onlangs reeds zijn afgestudeerd (bv. Master), vanaf dit jaar ook gewoon met 140 stp beginnen, ongeacht hun voorgeschiedenis. De Vlaamse overheid heeft me dit expliciet bevestigd :) Die mensen kunnen dus nog gerust verder studeren zelfs als ze bv. vroeger redelijk wat vakken verscheidene keren hebben moeten afleggen. (in verschillende academiejaren)

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests

cron