2de Zit

De meer studentikoze onderwerpen komen hier te staan.
Exhange students: Present yourself!

Moderator: Praesidium

User avatar
Sebastiaan
Posts: 1184

Post#16 » Thu Jul 10, 2008 7:54 pm

Fristi wrote:Weet iemand of ge daadwerkelijk bevestiging krijgt van u herinschrijving voor 2de zitvakken als ge da hebt gedaan via mail?

In den brief da we hadden gekrege nvan de UA stond dat ge die zou moeten krijgen marja..

Tis maar, ik heb die mail vorige week al verzonden, nog altijd geen bevestiging gekregen maar tis wel al bijna de 14de..
Ge moet zien dagge da met uwe UA mail stuurt. anders komt da in hunne spamfilter.

Ik heb net bevestiging gehad voor mijn inschrijving van 2e zit via Webmail

User avatar
Fristi
WOZ
Posts: 4565

Post#17 » Thu Jul 10, 2008 8:33 pm

no shit, da heb ik ook wel gedaan :P

edit: Maar kheb intussen men bevestiging ook gekregen
Fristi Ad Infinitum

WINAK WOZ 2013 - ...
WINAK Magister Fristi 2012-2013
WINAK Feest 2011-2012
WINAK Schachtentemmer 2010-2011
WINAK Scriptor 2008-2009 | 2009-2010

User avatar
Norfolk
WOZ
Posts: 780
Contact:

Post#18 » Sun Jul 13, 2008 7:41 pm

ge kunt ook uw vorige post wijzigen dan ;) :D

User avatar
Scheder
Posts: 212

Post#19 » Wed Jul 23, 2008 6:40 pm

mja -_-
Verzonden:maandag 14 juli 2008 10:58:16
Onze excuses voor enige vertraging van bevestiging, inschrijvingenworden pas vanaf vandaag verwerkt.
leuk da ze da pas de laatsten dag sture...
benk voor nix smorgens daar nog naartoe gerede om mij zeker nog in te schrijve... die administratie mocht wel beter vonnek [khad me donderdagavond ingeschreven]

tgo en pukkelpop ligt aan uzelf. als ge denkt de discipline te hebt alles te lere voor da pukkelpop begint en ge het dus dan al kent, dan kunt ge eve goe gaan. dan ist daarna maar kwestie van herhale, maar anders doen zoals ik. wachte tot de week ervoor en zien hoever da ge al sta. als de combitickets uitverkocht zijn ga dan desnoods 1 dag, die tickette zijn nooit uitverkocht. wel duurder en minder leuk, mr dan kunt ge nog wel gaan.


Peter

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests

cron