D-Dance W/ Me(e)!

De meer studentikoze onderwerpen komen hier te staan.
Exhange students: Present yourself!

Moderator: Praesidium

User avatar
Soo Mee
Posts: 251

D-Dance W/ Me(e)!

Post#1 » Mon Mar 31, 2008 10:09 pm

Vond geen beter plaatske dan hier :)

Dus, even kort uitleggen:

Ik ga deze zaterdag 5 april naar 'n Workshop/Open Class ding van B.O.S.S. Team; en bedacht dat er misschien nog wel geinteresseerden zouden zijn (dit werd blijkbaar bevestigd bij de cheerleaders ^_^).

Wat? 3x een uur les van (naar mijn mening) coole kerels:
*) 14.00-15.00: Bruce Blanchard
*) 15.00-16.00: Azzedine (de coolste :p)
*) 16.00-17.00: Ahmed aka Tyles

Stijl is in't algemeen HipHop, Streetdance.
Je kan even kijken op youtube: vids van vorige workshop (waar ik toevallig OOK bij was XD)
Bruce Blanchard, Azzedine.

(en dit is gwn een van de coolere danskes van die dag: Reina Hidalgo


't is mss wel praktisch als je al danservaring hebt.
Vorige keer waren het wel 'Master Classes' en nu staat er niks van Master bij, dus mss is't makkelijker, mss niet. 'k vond't iig niet simpel. 't gaat soms snel en meestal wordt de show attitude bij mij een spastisch trekje; maar dat ligt wrs bij mij.

Iig, laat niets u tegenhouden. 't zijn open classes voor iedereen (hebben ze mij verteld) dusssss...

Waar? Op 2 minuten van Centraal station, 'k had een adres, maar 'k ben niet zeker dat't daar is. heb gemaild, maar nog geen antwoord gekregen

Prijs? Gratis (tenzij ze dat nog gaan veranderen, maar dat zou niet fair zijn XD)


Voor de rest weet ik niet wat ik nog allemaal moet vertellen :)
Hoooooooopelijk is er nog steeds enig enthousiasme, want vorige keer stond ik alleen in Gent en dat was wel een beetje zielig vond ik (zielig doen helpt??).

nee, zie maar. 'k zou het wel enorm cool vinden.
If not for the dancing, if not for me... redenen over om tekomen!!

There will be cake XD

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Re: D-Dance W/ Me(e)!

Post#2 » Mon Mar 31, 2008 11:07 pm

Soo Mee wrote:There will be cake XD
and coffee?
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

User avatar
Fristi
WOZ
Posts: 4565

Post#3 » Tue Apr 01, 2008 12:28 am

I can't dance but I do want cake! :x

User avatar
Karel
WOZ
Posts: 497

Post#4 » Tue Apr 01, 2008 10:23 am

Idd, kunnen we niet gewoon cake komen eten? ;)

User avatar
Nick
Prosenior
Posts: 1850
Contact:

Post#5 » Tue Apr 01, 2008 10:40 am

ik moet werken :(
To Woef or not to Woef, that is the question!

WINAK Scriptor 2006-2007
WINAK Vice-Praeses 2007-2008
WINAK Praeses 2008-2009
WINAK Cantor 2009-2010
... en kortom: Eeuwig WINAKer 8)

User avatar
Foundation
Posts: 622

Post#6 » Tue Apr 01, 2008 12:23 pm

Kvrees da ge aan mij ni veel zou hebben, vanaf da het ingewikkelder wordt dan een walske of zo moet ik helaas afhaken.

Have fun anyway!

User avatar
Tom
Posts: 602

Post#7 » Tue Apr 01, 2008 1:10 pm

The cake is a lie!

There will only be coffee, and a portal gun. :D

User avatar
Soo Mee
Posts: 251

Post#8 » Tue Apr 01, 2008 2:48 pm

Beste danserkezzz!

'k heb vandaag nog ff met Azz gebabbeld
en hij bevestigde dat:

- het gratis is
- het niveau niet al te hoog zal liggen
- we welkom zijn :wink:

alle (naar mijn mening niet volledige) informatie is te vinden op: Myspace it's Show Time

daar staat dat het adres Bisschopstraat 18 is, ale ja, 't staat er niet, dat denk ik, en Karen heeft nog niet geantwoord. kaartje


dus, wie wil, komt!
ale ja, hij zei dat't niet al te moeilijk zou zijn, maar dat zei hij vorige keer ok, en toen bedacht ik me dat het maar goed was dat mijn vriendin niet mee kon, want die zou niet gevolgd kunnen hebben - alle respect voor haar -. 'k wil jullie neit afschrikken, maar ...

Kissez!!

User avatar
Scheder
Posts: 212

Post#9 » Wed Apr 02, 2008 5:32 am

Soo Mee wrote:k wil jullie neit afschrikken, maar ...
... toch hebdet wel beetje gedaan ^^.

Ik heb geen enkele danservaring in da genre [op feesje na, maar da telt ni zeker ^^]. Kben wel nieuwsgierig en enthousiast, denkte da da genoeg ga zijn?

Groetjes,
Peter.

User avatar
Soo Mee
Posts: 251

Post#10 » Wed Apr 02, 2008 10:12 pm

de eerste keer dat'k daar naar toe ging was ik ook enkel nieuwsgierig en enthousiast. toegegeven, met danservaring, maar niet op dat niveau.
'k heb mij geweldig goed geamuseerd en enorm veel bijgeleerd. al schaamde ik mij soms dood. maar ik ben blij dat ik het gedaan heb.

dus, ik denk dat vooral het enthousiasme belangrijk is. als blijkt dat het u totaaaaal niet ligt en je compleet verloren zijt, kan je nog altijd blijven kijken of gaan lopen :wink:.

User avatar
Norfolk
WOZ
Posts: 780
Contact:

Post#11 » Wed Apr 02, 2008 10:48 pm

of cake gaan eten

User avatar
Scheder
Posts: 212

Post#12 » Wed Apr 02, 2008 11:46 pm

Soo Mee wrote:de eerste keer dat'k daar naar toe ging was ik ook enkel nieuwsgierig en enthousiast. toegegeven, met danservaring, maar niet op dat niveau.
'k heb mij geweldig goed geamuseerd en enorm veel bijgeleerd. al schaamde ik mij soms dood. maar ik ben blij dat ik het gedaan heb.

dus, ik denk dat vooral het enthousiasme belangrijk is. als blijkt dat het u totaaaaal niet ligt en je compleet verloren zijt, kan je nog altijd blijven kijken of gaan lopen :wink:.
Ik wil iig de stijl wel is lere dus count me in. Das weer is wa anders.
Alsk mij zou schame dan wetek dat da normaal is (:
Kheb u toegevoegd op msn om verder af te spreke waar da nu juist is en waar iederen afspreekt

xxPeter.

User avatar
Soo Mee
Posts: 251

Post#13 » Thu Apr 03, 2008 12:58 pm

yeay! ^^ 'k zal der blijkbaar al zeker niet alleen staan, feestjeuh!

als je in de sfeer wilt komen, kunt ge ook altijd Step Up 2 zien :P heb die gisteren gekeken (YouTube ftw!) en ja, totaly love it!

Voor gegadigden: er zijn Step Up 2 Masterclasses, ook van B.O.S.S. Team _ ongetwijfeld super cool!
't is wel in Gent, en 't kost ook 15 euro :D maar voor de rest...

voila, ik heb weer schoon gepromoot,
nu ga ik mij eens klaarmaken voor 'n etentje.

CU All!!

User avatar
Scheder
Posts: 212

Post#14 » Fri Apr 04, 2008 1:23 am

Soo Mee wrote:yeay! ^^ 'k zal der blijkbaar al zeker niet alleen staan, feestjeuh!

als je in de sfeer wilt komen, kunt ge ook altijd Step Up 2 zien :P heb die gisteren gekeken (YouTube ftw!) en ja, totaly love it!
Miss ook nog een vriendin van mij, die was ook meteen geintresseerd toenk zei dak ne hiphop workshop zou doen.

Kheb paar dage gelede net step up 1 gezien and i loved it (: 2 moet er nog van kome, maar nu de tijd nog vinde.

Waar is da nu btw? in de Bisschopstraat?

xxPeter.

User avatar
Soo Mee
Posts: 251

Post#15 » Fri Apr 04, 2008 11:19 am

Iedereen mag mee ze,
hoe meer zielen hoe meer vreugd
tot we met honderd op 'n vloer van 20 staan
dan ga ik mijn mening herzien :D

Dus, eerst
een paar vragen beantwoorden

voor morgen:

waar:
Karen heeft nog altijd niet geantwoord
maar ik ga er vanuit dat het in Bisschopstraat is,
en als we voor de deur staan, dan kunnen we ze nog altijd bellen, maar 'k ben er vrij zeker van :).

DMC STUDIO
Bisschopstraat 18
2060 Antwerpen

;-)... zie hier nogeens een [url=javascript:opener('map.php?a=Bisschopstraat+18&zip=2060&city=Antwerpen',400,400)]kaartje[/url]. echt vlakbij 't Astridplein.

Ik kan zelfs iets vertellen over die Studio :p ik denk dat die van Jobo dancers is, waar ook andere coole mensen hebben gedanst ;).

SOIT
dus

ik ben een hele dag in't stad, dus 't zal beetje van de bussen afhangen hoe laat ik precies waar zal zijn; maar ik zou er toch beetje op voorhand naar toe gaan. Zelf ga'k proberen om daar om half 2 te staan ongeveer. Diegene die meekomen, we kunnen ook op Roosevelt of aan't Centraal Station afspreken, dat is nu geen probleem, 't is daar toch vlakbij, maar dan liefst laten weten ;)

wat je moet meenemen:
drinken is altijd aangeraden, je kan er waarschijnlijk wel iets kopen enzo, maar 'k vind het altijd wel praktisch om u eigen water ofzo bij te hebben. moet je niet aanschuiven EN heb bespaart u tijd en geld...

voor de rest, ik kan alleen maar zeggen: ik ben ook altijd uitgerust met deo ;)

kledij:
dat moet/mag je zelf kiezen, hangt veel af van persoonlijke voorkeur.

Ik heb meestal een jogging-achtige broek, die ikzelf 'dansbroek' noem :lol:, die gewoonweg comfortable zit. maar er zijn er evengoed die in jeans dansen (hoewel ik dat toch nog niet goed snap, hoe zoiets gemakkelijk kan zijn), zo van die uberspannende broekskes (niet echt mijn ding), shorten, ... zolang je u er maar goed in kunt bewegen en iets waarmee ge op de grond wilt gaan zitten ;)



voor de rest denk ik dat ik alle vragen heb beantwoord, if not.. ik kom vandaag nog wel eens op't forum kijken OF je kan altijd smsn naar: 0476/25.85.63 ;-).

kizzez 4 ze dancerz!

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests