Signature

De meer studentikoze onderwerpen komen hier te staan.
Exhange students: Present yourself!

Moderator: Praesidium

Poll: Kies voor jezelf wat het beste past: mijn signature

geeft mijn persoonlijkheid weer
3
5%
geeft mijn persoonlijkheid weer
3
5%
is het gevolg van een uitgebreid denkproces
4
7%
is het gevolg van een uitgebreid denkproces
4
7%
is een levenswijsheid
4
7%
is een levenswijsheid
4
7%
is gewoon wat woorden achter elkaar gezet
2
3%
is gewoon wat woorden achter elkaar gezet
2
3%
geeft de lezer interessante informatie
5
9%
geeft de lezer interessante informatie
5
9%
Geen van voorgaanden (leg uit!)
11
19%
Geen van voorgaanden (leg uit!)
11
19%
Total votes: 58

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Signature

Post#1 » Wed Nov 21, 2007 5:50 pm

Iedereen heeft wel een signature, maar waarom juist die bepaalde signature. Waar komt ze vandaan, ben je er trots op, wijzig je ze vaak, ...
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
HyperQuantum
Posts: 61
Contact:

Re: Signature

Post#2 » Wed Nov 21, 2007 9:18 pm

Math Wolf wrote:Iedereen heeft wel een signature, maar waarom juist die bepaalde signature. Waar komt ze vandaan, ben je er trots op, wijzig je ze vaak, ...
Misschien kunt ge zelf eens beginnen met die van u uit te leggen :lol:
[url=http://hyperquantum.be/hyper/]The Hyper programming language[/url]

[i]It is 2009. Do you know what your operating system is doing? Do [b]you[/b] control it?[/i]

User avatar
Yannick
Posts: 97

Post#3 » Wed Nov 21, 2007 9:35 pm

mijne = citaat uit de film hackers :')
vondk gewoonweg zalig toen ik dat hoorde, en paste bij mij in het middelbaar :P
What did you learn in school today?
-Revenge.

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Re: Signature

Post#4 » Wed Nov 21, 2007 9:37 pm

HyperQuantum wrote:
Math Wolf wrote:Iedereen heeft wel een signature, maar waarom juist die bepaalde signature. Waar komt ze vandaan, ben je er trots op, wijzig je ze vaak, ...
Misschien kunt ge zelf eens beginnen met die van u uit te leggen :lol:
Ik wijzig ze regelmatig en probeer elke keer iets origineel (in de zin: zelf gevonden) te kiezen.

Mijn vorige signature gaf 'nuttige' informatie, namelijk dat ik naar Leuven ben vertrokken.
Daarvoor had ik de eeuwig oneindige signature:
'mijn signature is gewijzigd, de nieuwe signature is: mijn signature is gewijzigd, de nieuwe signature is: mijn signature is gewijzigd, de nieuwe signature is: mijn signature is gewijzigd, de nieuwe signature is:
...'

Mijn eerste signature ging over wat fysici en informatici zijn in de ogen van een abstract wiskundige.

De huidige signature is een bedenking die ik mij maakte bij het denken aan het beroemde nummer van 'Right Said Fred'. Ik heb het antwoord op de vraag nog steeds niet gevonden.

Mijn volgende signature zal waarschijnlijk een levenswijsheid zijn, mogelijk die over de lama.
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
Fristi
WOZ
Posts: 4565

Post#5 » Wed Nov 21, 2007 9:56 pm

Uitleg komt later, samen met de signature zelf :)

User avatar
Stijnvdb
Posts: 160

Post#6 » Wed Nov 21, 2007 10:50 pm

Meestal probeer ik er iets humoristisch in te zetten, en anders een citaat dat ik ergens heb opgepikt... Zoals nu het geval is :)
What doesn't kill me...

better run pretty goddamn fast.
-
"Who controls the past, controls the future.
Who controls the present, controls the past."

User avatar
Gert J.
Posts: 664

Post#7 » Wed Nov 21, 2007 10:58 pm

tja, tweede cantus: sprookjescantus.
ik kom te laat aan en zet mijn pinnenmuts om naar binnen te gaan. ik ga binne en bijna niemand heeft iets gekleed in thema;
(buiten Fristi met een pan op zijn kop)
ik naar voor, ik mag een paar pintjes door mijn pinnemuts drinken en doe dit al op de grond liggend.
Het aantal pintjes is ombekend maar overstijgt 4 denk ik. Heel mijn rug nat dus.
Na dan nog een pintje over de voorkant van mijn T-shirt gekregen te hebben, kreeg ik het koud van mijn natte t-shirt en deed het dus uit.
-->stripperschacht
Dat werd dan natuurlijk op mij geschreven met de alcoolstiften die iedereen met een doopfrak bijhad en dat wist ik ni. Bijgevolg den helft die iets op mij wou schrijven.
-->wandelend schrijfbord
-I sunk your battleship!!
*We're playing Risk...
-Ok, i'm all-in.

User avatar
Gert J.
Posts: 664

Post#8 » Wed Nov 21, 2007 11:07 pm

ik zoek nog altijd foto's van die gebeurtenissen btw, kan er iemand die doorsturen?
-I sunk your battleship!!
*We're playing Risk...
-Ok, i'm all-in.

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Post#9 » Thu Nov 22, 2007 12:29 am

De mijne is een citaat van weetikveelwie, maar hij is zo passend voor mij :)

jammergenoeg
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

User avatar
HyperQuantum
Posts: 61
Contact:

Post#10 » Thu Nov 22, 2007 12:03 pm

Mijn sig is eerst en vooral een link naar de webpagina van de programmeertaal waar ik aan bezig ben. Kwestie van wat verkeer naar mijn website te lokken natuurlijk 8)

En verder heb ik ook nog een citaat staan afkomstig uit een lijst van citaten die hier ergens op 't forum al eens gepost is geweest. Voor degenen die 'em ni snappen: gcc heeft een optie genaamd -fomit-frame-pointer.

EDIT: heb mijn signature onlangs veranderd en blijkbaar heeft dat ook effect op de vorige posts :? Enfin, het tweede stuk hierboven is niet meer van toepassing dus.
Last edited by HyperQuantum on Mon Jan 21, 2008 1:57 pm, edited 1 time in total.
[url=http://hyperquantum.be/hyper/]The Hyper programming language[/url]

[i]It is 2009. Do you know what your operating system is doing? Do [b]you[/b] control it?[/i]

User avatar
racekakje
WOZ
Posts: 740

Post#11 » Thu Nov 22, 2007 7:38 pm

Gert J. wrote:tja, tweede cantus: sprookjescantus.
ik kom te laat aan en zet mijn pinnenmuts om naar binnen te gaan. ik ga binne en bijna niemand heeft iets gekleed in thema;
(buiten Fristi met een pan op zijn kop)
ik naar voor, ik mag een paar pintjes door mijn pinnemuts drinken en doe dit al op de grond liggend.
Het aantal pintjes is ombekend maar overstijgt 4 denk ik. Heel mijn rug nat dus.
Na dan nog een pintje over de voorkant van mijn T-shirt gekregen te hebben, kreeg ik het koud van mijn natte t-shirt en deed het dus uit.
-->stripperschacht
Dat werd dan natuurlijk op mij geschreven met de alcoolstiften die iedereen met een doopfrak bijhad en dat wist ik ni. Bijgevolg den helft die iets op mij wou schrijven.
-->wandelend schrijfbord

Pff, enkel u t-shirt uitdoen is de bijnaam stripperschacht niet waardig..

Dan komt die bij mij meer tot zn recht..

DeWiskundige
Posts: 92

Post#12 » Fri Nov 23, 2007 1:20 pm

Mijn signature betekent exact wat er staat. Wacht in angst op het moment dat ik over WINAK heers!
Vrees mij want op een dag zal ik je heerser zijn.

User avatar
Gert J.
Posts: 664

Post#13 » Sat Nov 24, 2007 7:08 pm

racekakje wrote:
Pff, enkel u t-shirt uitdoen is de bijnaam stripperschacht niet waardig..

Dan komt die bij mij meer tot zn recht..
ja, u acties waren inderdaad wel opvallender en memorabeler :)
-I sunk your battleship!!
*We're playing Risk...
-Ok, i'm all-in.

User avatar
Yannick
Posts: 97

Post#14 » Sun Nov 25, 2007 2:13 pm

DeWiskundige wrote:Mijn signature betekent exact wat er staat. Wacht in angst op het moment dat ik over WINAK heers!
?
What did you learn in school today?
-Revenge.

DeWiskundige
Posts: 92

Post#15 » Sun Nov 25, 2007 5:35 pm

Yannick wrote:
DeWiskundige wrote:Mijn signature betekent exact wat er staat. Wacht in angst op het moment dat ik over WINAK heers!
?
Misschien sneller dan je denkt! En dan zal terwijl waar
Vrees mij want op een dag zal ik je heerser zijn.

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 68 guests