Vista-look op XP

De meer studentikoze onderwerpen komen hier te staan.
Exhange students: Present yourself!

Moderator: Praesidium

User avatar
Nick
Prosenior
Posts: 1850
Contact:

Vista-look op XP

Post#1 » Tue Jul 24, 2007 5:39 pm

Verruit de beste manier om de XP look te verfrissen naar een Vista-look.
Heel simpel, je moet het gewoon installeren, rebooten, en voila ;), done!

De mac-achtige balk zit er ook mee in, maar je kan die wel uitschakelen :)
Ook het logonscreen is nieuw, maar daar kan ik geen screenshot van nemen.

MegaUpload link (122 MB)

Screen:
Image
To Woef or not to Woef, that is the question!

WINAK Scriptor 2006-2007
WINAK Vice-Praeses 2007-2008
WINAK Praeses 2008-2009
WINAK Cantor 2009-2010
... en kortom: Eeuwig WINAKer 8)

User avatar
Lesly
Posts: 343

Post#2 » Tue Jul 24, 2007 8:51 pm

het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows... het blijft windows...

gesnapt???

neem liever linux of ne mac :P

User avatar
Daniel
WOZ
Posts: 179

Post#3 » Tue Jul 24, 2007 9:34 pm

hmm ik wil dat wel eens downloaden, lijkt me mooi, maar ik kan ni echt uit aan die site. Ik kan wel Beautiful Russian Brides bestellen (ook altijd handig natuurlijk), maar hoe ge da programmake downloadt zie ik niet zo direct...

User avatar
Daniel
WOZ
Posts: 179

Post#4 » Tue Jul 24, 2007 9:42 pm

How, ik heb het dan toch gevonden. Weer eens men grenzen verlegd :D Die lettertjes vanboven overtypen, dat had ik dernet niet gevonden. Djeezes ik moet stom lijken tussen die informatici.

User avatar
Nick
Prosenior
Posts: 1850
Contact:

Post#5 » Tue Jul 24, 2007 10:24 pm

Daniel wrote:How, ik heb het dan toch gevonden. Weer eens men grenzen verlegd :D Die lettertjes vanboven overtypen, dat had ik dernet niet gevonden. Djeezes ik moet stom lijken tussen die informatici.
Damn right, maar enkel al omdat ge 2 keer na mekaar post, ipv uw eerste post gewoon te editen :P
To Woef or not to Woef, that is the question!

WINAK Scriptor 2006-2007
WINAK Vice-Praeses 2007-2008
WINAK Praeses 2008-2009
WINAK Cantor 2009-2010
... en kortom: Eeuwig WINAKer 8)

User avatar
Nick
Prosenior
Posts: 1850
Contact:

Post#6 » Tue Jul 24, 2007 10:26 pm

Lesly wrote:<spam>
gesnapt???

neem liever linux of ne mac :P
tja, klaag zoveel ge wilt, windows is voor non-informatici nog steeds het meest gebruikte OS :)
kvind persoonlijk windows nu ook geen slecht OS ... maar mac vind ik wel beter
linux is gewoon te basic voor luie informatici ;), die geen uur wille googlen om hun wireless aan de gang te krijge :P
To Woef or not to Woef, that is the question!

WINAK Scriptor 2006-2007
WINAK Vice-Praeses 2007-2008
WINAK Praeses 2008-2009
WINAK Cantor 2009-2010
... en kortom: Eeuwig WINAKer 8)

User avatar
slimmy
Prosenior
Posts: 3130
Contact:

Post#7 » Tue Jul 24, 2007 10:36 pm

wie zegt hier iets over 2 keer posten!

User avatar
Daniel
WOZ
Posts: 179

Post#8 » Tue Jul 24, 2007 10:51 pm

haha, merci Slimmy :D Nick is owned ! :wink:

User avatar
Nick
Prosenior
Posts: 1850
Contact:

Post#9 » Tue Jul 24, 2007 10:56 pm

slimmy wrote:wie zegt hier iets over 2 keer posten!
dat gaat over 2 verschillende dinge! ;)
To Woef or not to Woef, that is the question!

WINAK Scriptor 2006-2007
WINAK Vice-Praeses 2007-2008
WINAK Praeses 2008-2009
WINAK Cantor 2009-2010
... en kortom: Eeuwig WINAKer 8)

User avatar
Evitje
WOZ
Posts: 640

Post#10 » Tue Jul 24, 2007 10:59 pm

tja, en twee verschillende dingen kan je niet in 1 post zetten. Slimmy,Daniel, hij heeft gelijk! :wink:
Men moet niet steeds dezelfde fout maken; er is keus genoeg

User avatar
slimmy
Prosenior
Posts: 3130
Contact:

Post#11 » Tue Jul 24, 2007 11:25 pm

Daniel wrote:How, ik heb het dan toch gevonden. Weer eens men grenzen verlegd :D Die lettertjes vanboven overtypen, dat had ik dernet niet gevonden. Djeezes ik moet stom lijken tussen die informatici.
Damn right, maar enkel al omdat ge 2 keer na mekaar post, ipv uw eerste post gewoon te editen :P
Lesly wrote:<spam>
gesnapt???

neem liever linux of ne mac :P
tja, klaag zoveel ge wilt, windows is voor non-informatici nog steeds het meest gebruikte OS :)
kvind persoonlijk windows nu ook geen slecht OS ... maar mac vind ik wel beter
linux is gewoon te basic voor luie informatici ;), die geen uur wille googlen om hun wireless aan de gang te krijge :P
Nick wrote:
slimmy wrote:wie zegt hier iets over 2 keer posten!
dat gaat over 2 verschillende dinge! ;)
zie da ga wel!

User avatar
Mr Gold
Posts: 18
Contact:

Post#12 » Mon Aug 06, 2007 2:43 pm

Ik ben geen informaticus... dus ik doe *aanbid* windows.
Draai nu al van windows 3.0 ofzo mijn pcs met windows, heb tot nu toe 1 crash van windows 2000 prof, 2 chrashes van windows xp prof en 1 (do you remember nick) van vista...
Als ik die tot nu toe al heb overleefd zonder zodanige schade aan pc te brenge denk ik dak toch bij ga blijven... en ik ben lui ^^
aKa Mr Gold

Yanatje
Posts: 11

vista-xp

Post#13 » Mon Oct 22, 2007 7:19 pm

Hey,
oberon en naar t schijnt maple werken nog niet optimaal op vista, dus ik ben op zoek een bereidwillig persoon die mij kan helpen met xp te installeren op m'n laptop. Ik heb ook zelf geen cd met xp op, maar miss kunnen jullie me helpen? :)
merci!

0g1op
Posts: 89

Post#14 » Mon Oct 22, 2007 7:54 pm

voor maple kunt ge altijd versie 11 nemen, werkt bij mij goed op vista

User avatar
Stijnvdb
Posts: 160

Re: vista-xp

Post#15 » Mon Oct 22, 2007 8:14 pm

Yanatje wrote:Hey,
oberon en naar t schijnt maple werken nog niet optimaal op vista, dus ik ben op zoek een bereidwillig persoon die mij kan helpen met xp te installeren op m'n laptop. Ik heb ook zelf geen cd met xp op, maar miss kunnen jullie me helpen? :)
merci!
Hoi,

je maakt misschien beter een nieuwe topic met deze vraag :) Heb je meer kans op antwoord + is het makkelijker terug te vinden.

Wat je vraag betreft kan ik niet (all the way) helpen, ik zit namelijk op HA, en da's toch een eindje :)
Ik heb het echter zelf al gedaan (vista -> xp), dus kan wel tips geven.

Veel hangt ook af van wat je juist wil doen, want dat heb je niet duidelijk aangegeven.

- XP over Vista installeren:
backup, xp drivers voor uw laptop zoeken & downloaden (op een andere schijf/partitie/ ... ;) ), format, xp install, done.

-XP naast Vista installeren:
Nieuwe partitie maken, xp op installeren, active partition verzetten naar Vista (het is onmogelijk te booten naar Vista met de bootloader van XP), programma genaamd 'VistaBoot Pro' of iets in die aard gebruiken om een bootloader te genereren waarmee je op XP kan booten.

Zo heb ik het alleszins gedaan :) Je zal wel iemand vinden die bereid is je hiermee te helpen, informatici genoeg ginder! ;)

Ik heb trouwens geen problemen gehad met Oberon - Vista, maar op HA gebruiken wij blijkbaar ook een compleet andere versie van Oberon...

Good luck! :)
What doesn't kill me...

better run pretty goddamn fast.
-
"Who controls the past, controls the future.
Who controls the present, controls the past."

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests

cron