Mening? hier!

De meer studentikoze onderwerpen komen hier te staan.
Exhange students: Present yourself!

Moderator: Praesidium

User avatar
Joke
WOZ
Posts: 972

Re: Oberon en vrouwen

Post#31 » Sun Dec 17, 2006 8:18 pm

Math Wolf wrote:*probeert een discussie met die feministische ik te voorkomen* OK, ook daar heb je een punt.
YES !!! :D :D
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

User avatar
Verdyck
Posts: 368

Post#32 » Sun Dec 17, 2006 8:38 pm

Bart jong ge hebt de doos van Pandora geopend.
La pensée ne doit jamais se soumettre, ni à un dogme, ni à un parti, ni à une passion, ni à un intérêt, ni à une idée préconçue, ni à quoi que ce soit, si ce n'est aux faits eux-mêmes; parce que, pour elle se soumettre, ce serait cesser d'exister.

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Post#33 » Mon Dec 25, 2006 11:39 am

Verdyck wrote:Bart jong ge hebt de doos van Pandora geopend.
Waarom? En is dat noodzakelijk slecht? Vergeet niet, de doos van Pandora heeft de mensheid sterk gemaakt. De mens heeft erdoor geleerd te vechten tegen het kwade, behulpzaam en solidair te zijn. Hij heeft leed leren kennen, maar daardoor ook beter beseft wat echte vreugde is. Als ik die doos heb geopend, ben ik er trots op! :D
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
Verdyck
Posts: 368

Post#34 » Mon Dec 25, 2006 8:57 pm

Wat een dikke zever, de doos van Pandora heeft ons het kwade gebracht. Zonder die fucking doos zaten we keigelukkig te wezen in het paradijs non stop 24 uur op 24.

Feminisme voor gelijke rechten voor vrouwen das ok. Maar van die feministische organisaties(meestal vol met lesbo's) die oproepen voor een kruistocht tegen alles wat mannelijk is. Vergeet niet zij hebben ons ook Vijf-tv en Vitaya gebracht eh.

Ze beslissen alles, van de kleur van den behang tot den aftershave van morgen.

Hebben vrouwen in dit land geen gelijke of zelfs meer rechten dan de man? Wij hebben geen recht op abortus vergeet het maar...

Bij ons thuis zijn het de vrouwen die het 's avonds altijd op VTM laten zetten. Indien dat niet gebeurd roepen ze krijsend, "mogen wij nu nooit niet eens kijken naar iets dat WIJ graag zien". Mijn arme vader kijkt idd naar zijn keuze op tv tussen 12 en 2 uur.

De mannen liggen al zo genoeg onder de sloef, dus daar moet ge geen schepje daar boven op doen.

Besef het dan toch Bart, wij worden brutaal onderdrukt door de vrouwen in de maatschappij en leven ongelukkig bij hun genade. Is het nooit opgevallen dat vrouwen altijd "gelijk" hebben. Ze nemen onze laatste bastions langzaam en zeker in,
eens zal de dag komen dat de biljardclubs, sigarenclubs en zelfs snorrenclubs vrouwelijk leden bezitten.

P.S. Bij deze heb ik mijn eigen doodvonnis getekend.
La pensée ne doit jamais se soumettre, ni à un dogme, ni à un parti, ni à une passion, ni à un intérêt, ni à une idée préconçue, ni à quoi que ce soit, si ce n'est aux faits eux-mêmes; parce que, pour elle se soumettre, ce serait cesser d'exister.

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Post#35 » Tue Dec 26, 2006 12:06 am

Ik zal het aan een vrouw laten om u af te maken. 8)

Maar toch Yannick, de aarde was (volgens de Griekse mythologie toch) evenmin perfect voor de doos van Pandora. Kent ge het verhaal niet? Mensen waren speelballen van God, ze kregen geen vuur en moesten overleven op rauw vlees?
Prometheus stal het vuur uit de hemel en bracht het naar de mensen. Zeus wraak was zoek. Hij ketende Prometheus aan een rots en elke dag kwam een arend daar zijn lever uitpikken die dan telkens weer aangroeide, althans, tot op een dag Herakles/Hercules de arend doodde. Maar Zeus' wraak ging verder. Hij maakte een beeldschone onwetende vrouw (Pandora) en zond die naar Prometheus' domme broer met de boodschap de doos niet open te maken, wat uiteraard wel gebeurde.
Trouwens, waarom was Zeus zo wraakzuchtig? Hij was machtsgeil. Hij heeft zijn eigen vader, Kronos vermoord en met hem alle andere titanen verdreven (op een paar na, waaronder Prometheus) en de mensen als zijn speelgoed beschouwd. Ik vind dat we deje god moeten tonen dat we niet met ons laten spotten en alleen maar beter worden van zijn fameus doosken.

Over vrouwen: in praktijk verdienen ze bijvoorbeeld nog altijd een stuk minder. Maar, zoals bij alles, extremisme is nooit goed. Als Joke dus zegt: haar feministische ik, versta ik daaronder: een feministisch kantje. Ik vind dat elke vrouw zo'n kantje mag bezitten, een soort vrouwelijke trots, als zich dat niet vertaalt in mannenhaat zoals in vele feministische organisaties.
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
Verdyck
Posts: 368

Post#36 » Tue Dec 26, 2006 12:23 am

Vrouwelijke trots, verfijning, elegance, grace en eer is te vergelijken met mannelijke eer, fatsoen eh Bartje, die was er twee eeuwen geleden evengoed en heeft niets met feminisme te maken.

En dan over dat doosken, alle miserie van de wereld tegenover een groot bakkes opzetten tegen een toch al zowiezo oppergod Zeus. Lijkt mij redelijk dom.
La pensée ne doit jamais se soumettre, ni à un dogme, ni à un parti, ni à une passion, ni à un intérêt, ni à une idée préconçue, ni à quoi que ce soit, si ce n'est aux faits eux-mêmes; parce que, pour elle se soumettre, ce serait cesser d'exister.

User avatar
Joke
WOZ
Posts: 972

Post#37 » Mon Jan 01, 2007 7:52 pm

Eerst toen ik jou bericht zag dacht ik "nee, daar antwoord ik niet op, zo'n laag niveau... daar doe ik niet aan mee".
Maar met het nieuwe jaar heb ik me bedacht, en hoop ik dat ik met deze 15 puntjes je gedacht over vrouwen mischien een klein beetje zou kunnen evolueren : ik ben een optimist :wink:
1) is dat woord « fucking » voor doos nu echt nodig ?
2) definieer “kei gelukkig”. Nieuwschierig zijn is toch een van de eigenschappen van een goed wetenschapper, dus als wiskundige heb jij eigenlijk niets te zeggen tegen Pandora.
3) Feminisme voor gelijke rechten voor vrouwen is zo ongeveer nutteloos zonder die organisaties, dat gaat een beetje samen. Ik ben die “lesbo’s” allemaal heel dankbaar. Daarbij dat is alles bijhalve een kruistocht tegen alles wat mannelijk is, wij vrouwen beseffen dat mannen (hoe verbazend het ook mag klinken) enige nut hebben in deze wereld. Mischien zijn sommige vrouwen zo, maar bijlange niet alle feministen (mijn feministische ik bijvoorbeeld al niet)
4) Ik vind Vijf-TV en Vitaya goede zenders. Ok, daar zenden ze meer programma’s “voor vrouwen” uit, maar jullie hebben Eurosport etc. Er zijn evenveel mannen dat naar Vijf-TV kijken dan vrouwen dat naar Eurosport kijken. En niemand klaagt voor het bestaan van Eurosport. Dat is toch normaal dat er zenders zijn voor alle publiek, er zijn toch ook zenders voor kinderen ?!
5) Ze beslissen over alles want mannen kunnen dat gewoon niet. Of ze hebben helemaal geen smaak. Mannen beslissen over wat er in de wereld allemaal moet veranderen als ze eens goed gedronken hebben, en vrouwen zullen wel voor de rest beslissen : “achter elke grote man, staat en vrouw”.
6) Recht op abortus… ocharme yannick, ik zou het u direct geven ! Alhoewel ik het betwijfel dat je dat ooit nog zult nodig hebben. Allee, ik hoop het toch voor u, anders wil ik het NIET weten.
7) Mannen genieten al EEUWEN van meer rechten dan vrouwen, het mag toch dat vrouwen EINDELIJK zo ongeveer dezelfde rechten krijgen als mannen, zelfs meer zou mogen na die eeuwen onrechtvaardigheden. De wet van de sterkste geldt nu nog maar alleen bij dieren, laat het zo maar blijven. Vrouwen zouden zelfs meer rechten moeten krijgen aangezien ze het “zwakke” geslacht zijn (ik haat het om dat te zeggen, maar het is nu eenmaal zo)
8 ) Dat jij en je vader onder de sloef liggen daar kan ik nu eens niets aan doen. Maar naar wat kijken jullie graag ?
_ sport ? ooit al gehoord van heruitzendingen ? Daarbij, meeste voetbalmatchen kun je ook live op je radio horen. Dat vind ik nu juist een perfecte uitvinding, want dan moeten mannen hun mond houden tijdens de match om te weten wat er gebeurt, en dat is heel moeilijk voor hun ! Mischien leren jullie daarvan die lastige gewoonte af van altijd een match te commenteren terwijl er mensen bij zitten die er zich echt NIETS van aantrekken van wat jullie ervan denken.
_ actiefilms ? In plaats van te zeggen : ik wil naar “man on fire” kijken, zeg liever “ik wil naar die film met Denzel Washington in kijken”, dat kan soms leuke resultaten opleveren.
_de voortplanting bij de chimpanzees ? tja… dan is het maar best dat je mee naar VTM kijkt.
9) Mannen zullen nooit genoeg onder de sloef liggen, laten we het maar eens hebben over alle afgeslaagde vrouwen…
10) Juist ja, jullie zijn brutaal onderdrukt door de vrouwen… dan vind ik vrouwelijke charme iets minder brutaal dan de mannelijke vuist.
11) Jullie liggen bij ons in de genade…. Tja, dat is toch niet slecht ? In het geval het waar zou zijn, alhoewel ik dat ten zeerste betwijfel.
12) Regel 1 : de vrouw heeft gelijk
Regel 2 : Stel de vrouw heeft ongelijk, dan wordt regel 1 toegepast.
Regel 3 : moest de man gelijk hebben, dan is hij waarschijnlijk homo.
13) Vrouwen in biljardclubs… ik zie niet in waarom niet, trouwens als ik mij niet vergis is dat nu ook al het geval. Ik speel dat ook wel eens graag, ik zie echt niet waarom mannen (weer) denken dat het “niets is voor vrouwen”.Dat vind ik een heel kinderachtige opmerking.
14) Sigaren en snorrenclubs… ok, dat zou ik wel raar vinden dat daar vrouwen in zitten. Manwijven bestaan he ;)
15) Met je “P.S.” laat je toch zien dat je zelf heel goed beseft dat alles wat je zegt zo goed als nonsens zijn. Bravo.
rouw heeft gelijk
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

User avatar
Verdyck
Posts: 368

Post#38 » Mon Jan 01, 2007 8:46 pm

1)Heel dat onderwerp/verhaal is nonsens, dus waarom meer belang hechten aan de term "fucking"?
2)zelfde als 1)
3)Zijn we niet op het punt gekomen de mannen en vrouwen dezelfde rechten hebben?
Dat andere mannen zich als zwijnen gedragen tov van vrouwen, daar kan ik niets aan doen eh en daar zalk dus ook niet voor moeten "boeten".
4)Ik kijk quasi geen tv meer, ik kijk alleen maar naar de "koers" en gelukkig voor de rest van de mensheid wordt dat uitgezonden op tijdstippen dat er niets anders nuttig op tv verschijnt zodat ik niemand(en zeker geen vrouwen) hoef te storen.
5)De uitspraak van de vrouwen:"Ze beslissen over alles want mannen kunnen dat gewoon niet."

De redenering is exact dezelfde als die van de Saudische mannen die beweren dat vrouwen niet met nen auto kunnen rijden.
6)De pointe is dat op het gebied van reproductie door de natuur vrouwen meer vrijheid en rechten hebben dan de mannen. Waar ik geen problemen mee heb, maar het is wel een feit.

7)Dus ik moet boeten voor al de zonden die de mannen voor mij hebben begaan????

8)Misschien is dit een nieuw woord, maar de term gelijkwaardige inspraak is misschien aan te moedigen, zonder dat daar strafmaatregelen worden gekoppeld aan een zogezegde "verkeerde beslissing"
9)Ik zou nooit een vinger uitsteken naar een vrouw! Ten tweede, mij straffen gaat dien bruut niet stoppen. Gij zou een onschuldige straffen ter compensatie van een de zonden van een schuldige!

Geef mij dan maar motten!
10)Een oude boodschap van Bond Zonder Naam:"Eén woord kan veel meer kwetsen dan duizend slagen"
11)Voor jullie niet nee, maar voor ons springen de marteltuigen VTM, Vitaya en Vijf-Tv weer op.
12)Dit impliceert het volgende: Alle wiskundigen zijn waarschijnlijk homo's.
13)Blijkbaar hebt gij nog nooit een vrouw een queue zien vasthouden. Zoals ik geen verstand heb van tactvol zijn of koken.
14)Idd zolang de vrouwen blijven beweren dat het "dons" is, zitten we nog redelijk safe.
15)De wereld is niet eerlijk!

Resistance is futile, ik weet het wel.

Volgens mij is jullie strijd gestreden, maar als wij mannen dan toch moeten boeten voor de onrechten die onze collega's en voorouders(voor den helft ook uw voorouders) jullie hebben aangedaan.

Waarom moet dit allemaal? Waarom vecht ge niet voor de bevrijding van uw zielsverwanten andere vrouwen die nog altijd onder druk liggen van de mannen in andere delen van de wereld? In plaats van uw sadisme bot te vieren op onschuldigen.
La pensée ne doit jamais se soumettre, ni à un dogme, ni à un parti, ni à une passion, ni à un intérêt, ni à une idée préconçue, ni à quoi que ce soit, si ce n'est aux faits eux-mêmes; parce que, pour elle se soumettre, ce serait cesser d'exister.

User avatar
Joke
WOZ
Posts: 972

Post#39 » Mon Jan 08, 2007 2:20 pm

Ooit zal ik een uitgebreider antwoord geven, als ik een beetje meer tijd heb laten we zeggen.
Voorlopig moet je het maar doen met een :
je hebt ongelijk, vrouwen hebben al zoveel eeuwen afgezien. Eigenlijk zouden mannen elke dag moeten opstaan met het goede voornemen om vrouwen te helpen met de strijd tegen het onrecht.
En of jij het nu gedaan hebt of je overgrootvader... who cares ? gedaan is gedaan, maar je moet ervoor zorgen dat sommige onrechtvaardigheden niet doorgaan als de normaalste dingen die er zijn.
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Post#40 » Mon Jan 08, 2007 8:49 pm

Joke wrote:Eigenlijk zouden mannen elke dag moeten opstaan met het goede voornemen om vrouwen te helpen met de strijd tegen het onrecht.
Dat is misschien een beetje overdreven...
Joke wrote:je moet ervoor zorgen dat sommige onrechtvaardigheden niet doorgaan als de normaalste dingen die er zijn.
Maar hiermee stem ik volledig in!
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

Teun
Posts: 216

Post#41 » Tue Jan 09, 2007 12:24 am

Joke wrote:Ooit zal ik een uitgebreider antwoord geven, als ik een beetje meer tijd heb laten we zeggen.
Voorlopig moet je het maar doen met een :
je hebt ongelijk, vrouwen hebben al zoveel eeuwen afgezien. Eigenlijk zouden mannen elke dag moeten opstaan met het goede voornemen om vrouwen te helpen met de strijd tegen het onrecht.
En of jij het nu gedaan hebt of je overgrootvader... who cares ? gedaan is gedaan, maar je moet ervoor zorgen dat sommige onrechtvaardigheden niet doorgaan als de normaalste dingen die er zijn.
En wat hebben de vrouwen van nu met die van vroeger te maken? Door de huidigevrouwen goed te behandelen, helpen we de vorige generatie vrouwen niet.

Anyway, ingewikkelde wiskundige discussies hier zeg...

(Ja ik verveel me en ja ik weet dat ik beter in mijn bed zou kruipen)

User avatar
Adelbert
Posts: 34

Post#42 » Tue Jan 09, 2007 12:24 am

Dit doet mij denken aan de tijd dat Jana bij ons in de klas voor zichzelf wou opkomen, het was moedig, maar tevergeefs... ZE ware gewoon met te veel... ZE zaten echt overal... ZE hadden haar volledig omsingeld... ZE hadden allemaal hun brillekes op en hun laptopkes bij... Jana heeft onderspit moeten delven tegen deze absolute meerderheid...

Toch nog efkes replyen op joke:
- Vrouwen kunnen ook niet beslissen, ze beweren dan wel smaak te hebben, maar wie zit er constant met het dilemma 'wat moet ik aan'?
- Een paar jaar geleden had ge zo nog dien tv die dat ge kon splitsen, de linkerkant het ene kanaal en de rechterkant het andere... De reclame daarvoor ging over kinnekes (=kindjes voor de mensen die Antwerps nog niet zo goed verstaan...), wie maakt der ambras over wat er op mag staan?
- er worden evengoed mannen geslagen door hun vrouwen, daar zitten zelfs boksers tussen die met één mep hun vrouw morsdood slagen, maar ze willen dat niet want ze 'zien ze graag'... Wet van de sterkste geldt idd niet bij de mensen als 'sterk' letterlijk geïnterpreteerd wordt... (nog even een bijkomende opmerking: er bestaan dus wel degelijk zelfhulpgroepen enz voor deze mannen... en men begrijpt wel dat dit een nog veel grotere taboe is als de geslagen vrouwen, welke man wil toegeven dat hij geslagen wordt door zijn 40 kilogram minder wegende vrouw?)
- Ooit al gehoord van een DVD-recorder of een videorecorder ofzo? Kan ruzies op eenvoudige wijze vermijden...
- Vrouwelijk charme kan wel degelijk veel harder zijn dan eender welke slag, emotioneel afbreke kan zo veel pijnlijker zijn... Maar vrouwen zijn echt niet de enigen die zichzelf hier schuldig aanmaken...
- Ge hebt gelijk: waarom geen vrouwe in biljardclubs?
Als ze het kunnen, kunnen we er mss nog iets van bijleren, en als ze het ni kunnen, kunnen we toch nog is goed lachen, niet?
- Vrouwe met snorre, ja... Boerka's eh ("da's voor het verberge van het gelaat zodat ze geen andere mannen kan verleiden", jaja, zal wel mohammed... (tusse haakskes: da's mor om te lache eh)
- Vrouwen mogen idd wel dezelfde rechten krijgen, maar ze moeten dertegen kunnen als mannen in bepaalde beroepen dus wel degelijk beter zijn en dus ook meer verdienen in die beroepen, andersom natuurlijk...

Maar eigelijk zijn we over iets irrelevant aan het discussiëren, de HOLEBI's hebben dit al lang opgelost:

- de 'mannen' kunnen perfect zelf de 'juiste' gordijntjes kiezen die toch 'o zo eeeeenig zijn'...
- de mannen vinden kijken naar vitaya enz geen kwelling meer, ze (nu begrijp ik waarom het mannelijk meervoud in het nederlands hetzelfde is als het vrouwelijk meervoud...) zouden het zelfs fijn vinden...
- Als meer mensen holebi zouden worden, zou ik niet meer geïrriteerd worden door programma's zoals 'heren maken de man' aangezien nu homo's geen rariteit meer zijn en men dus ook geen nood meer heeft om deze stereotiepen over het beeldscherm uit te smeren...
- De paar heteromanne dat er nog zouden zijn, zullen zichzelf zeker beschikbaar willen stellen om het voortbestaan van de mensheid te verzekeren... (mor as het echt via klonen of kunstmatige toestanden moet, oké dan...)
- Als vrouwe geslage worden door hun partner (ook een vrouw dus), slagen ze toch gewoon terug... de wet van de sterkste wordt weer ingevoerd (en indien conflict tusse homo en lesbiënne, zal deze tweede categorie winnen, maar dit conflict zal zich raar of zelden voordoen, want dit conflict is reeds opgelost...

ik denk da'k nu toch wel genoeg categorieën mensen (al dan niet succesvol) aangevallen/beledigd en totaal vereenvoudigd heb, ik zal dus maar is stoppen en mijn inmenging in deze discussie terug naar nul doen convergeren (binair voorgesteld als: "0")...

P.s.: de twee informatici die zich nu hebben gemengd met deze discussie, hebben het niveau echt naar beneden geholpen nu... En ik ben er fier op...
Last edited by Adelbert on Tue Jan 09, 2007 12:39 am, edited 1 time in total.

Teun
Posts: 216

Post#43 » Tue Jan 09, 2007 12:29 am

Ik heb net DE oplossing voor het man-vrouwprobleem gevonden.

We creëeren gewoon een nieuw ras mensen dat maar uit een sexe bestaat. Voilá.

Waar kan ik mijn Nobelprijs in ontvangst nemen?

Teun
Posts: 216

Post#44 » Tue Jan 09, 2007 12:47 am

Joke wrote:Eerst toen ik jou bericht zag dacht ik "nee, daar antwoord ik niet op, zo'n laag niveau... daar doe ik niet aan mee".
Maar met het nieuwe jaar heb ik me bedacht, en hoop ik dat ik met deze 15 puntjes je gedacht over vrouwen mischien een klein beetje zou kunnen evolueren : ik ben een optimist :wink:
1) is dat woord « fucking » voor doos nu echt nodig ?
Dat geeft een extra dimentie aan het woord doos. Da's een literair iets, maar ach, wat begrijpt een wiskundige nu van literatuur....
2) definieer “kei gelukkig”. Nieuwschierig zijn is toch een van de eigenschappen van een goed wetenschapper, dus als wiskundige heb jij eigenlijk niets te zeggen tegen Pandora.
Geluk is per definitie niet de definiëren. Weer dat wiskundige brein dat alles in vakjes wil gieten?
3) Feminisme voor gelijke rechten voor vrouwen is zo ongeveer nutteloos zonder die organisaties, dat gaat een beetje samen. Ik ben die “lesbo’s” allemaal heel dankbaar. Daarbij dat is alles bijhalve een kruistocht tegen alles wat mannelijk is, wij vrouwen beseffen dat mannen (hoe verbazend het ook mag klinken) enige nut hebben in deze wereld. Mischien zijn sommige vrouwen zo, maar bijlange niet alle feministen (mijn feministische ik bijvoorbeeld al niet)
Enige reactie die serieus dient genomen te worden:
Ik denk dat de rol van de vrouw vroeger tegenwoordig erg onderschat wordt. Nu wordt het gezien als een schande als de vrouw thuisblijft om voor de kindjes te zorgen. Ik ken genoeg vrouwen (mijn mama inclusief) die niets liever doen dan dat. Vroeger werd daar ook helemaal niet op neergekeken. Tegenwoordig echter wel en is dat in onze huidige maatschappij financieel niet altijd mogelijk.

Begrijp mijn reactie ook zeker niet verkeerd. Uiteraard moet een vrouw ook zeker dezelfde kansen en rechten krijgen als een man. Als een vrouw gewoon wil gaan werken een een carriëre opbouwen moet dit zeker kunnen.
4) Ik vind Vijf-TV en Vitaya goede zenders. Ok, daar zenden ze meer programma’s “voor vrouwen” uit, maar jullie hebben Eurosport etc. Er zijn evenveel mannen dat naar Vijf-TV kijken dan vrouwen dat naar Eurosport kijken. En niemand klaagt voor het bestaan van Eurosport. Dat is toch normaal dat er zenders zijn voor alle publiek, er zijn toch ook zenders voor kinderen ?!
Eens, op vijftv komen soms toffe films. Vitaya vind ik slechter. naar eurosport kijk ik al helemaal niet
5) Ze beslissen over alles want mannen kunnen dat gewoon niet. Of ze hebben helemaal geen smaak. Mannen beslissen over wat er in de wereld allemaal moet veranderen als ze eens goed gedronken hebben, en vrouwen zullen wel voor de rest beslissen : “achter elke grote man, staat en vrouw”.
Ook nog argumenten of enkel stellingen?
6) Recht op abortus… ocharme yannick, ik zou het u direct geven ! Alhoewel ik het betwijfel dat je dat ooit nog zult nodig hebben. Allee, ik hoop het toch voor u, anders wil ik het NIET weten.
Ik vind dat de papa en mama daarover samen moeten kunnen beslissen.
7) Mannen genieten al EEUWEN van meer rechten dan vrouwen, het mag toch dat vrouwen EINDELIJK zo ongeveer dezelfde rechten krijgen als mannen, zelfs meer zou mogen na die eeuwen onrechtvaardigheden. De wet van de sterkste geldt nu nog maar alleen bij dieren, laat het zo maar blijven. Vrouwen zouden zelfs meer rechten moeten krijgen aangezien ze het “zwakke” geslacht zijn (ik haat het om dat te zeggen, maar het is nu eenmaal zo)
Zie puntje 2 of 3, 'k ben te lui om naar boven te scrollen. Maar grotendeels wel eens :)

8 ) Dat jij en je vader onder de sloef liggen daar kan ik nu eens niets aan doen. Maar naar wat kijken jullie graag ?
_ sport ? ooit al gehoord van heruitzendingen ? Daarbij, meeste voetbalmatchen kun je ook live op je radio horen. Dat vind ik nu juist een perfecte uitvinding, want dan moeten mannen hun mond houden tijdens de match om te weten wat er gebeurt, en dat is heel moeilijk voor hun ! Mischien leren jullie daarvan die lastige gewoonte af van altijd een match te commenteren terwijl er mensen bij zitten die er zich echt NIETS van aantrekken van wat jullie ervan denken.
_ actiefilms ? In plaats van te zeggen : ik wil naar “man on fire” kijken, zeg liever “ik wil naar die film met Denzel Washington in kijken”, dat kan soms leuke resultaten opleveren.
_de voortplanting bij de chimpanzees ? tja… dan is het maar best dat je mee naar VTM kijkt.
Ik heb zelf nogalm een 'vrouwelijke' smaak als het op films aankomt. Een actiefilm is enkel goed als hij zo vol clichés steekt dat het grappig wordt.
9) Mannen zullen nooit genoeg onder de sloef liggen, laten we het maar eens hebben over alle afgeslaagde vrouwen…
Moet in een relatie dan altijs iemand de aas zijn?
10) Juist ja, jullie zijn brutaal onderdrukt door de vrouwen… dan vind ik vrouwelijke charme iets minder brutaal dan de mannelijke vuist.
Hee, ik ben zwak :p Ik sla nooit. Niet te veel veralgemenen. En zoals hierboven al is gezegd: je hoeft niet sterk te zijn om een ander pijn te doen, zeker als je van elkaar houdt. (wat in een relatie toch wel het geval mag zijn, hoop ik).
11) Jullie liggen bij ons in de genade…. Tja, dat is toch niet slecht ? In het geval het waar zou zijn, alhoewel ik dat ten zeerste betwijfel.
12) Regel 1 : de vrouw heeft gelijk
Regel 2 : Stel de vrouw heeft ongelijk, dan wordt regel 1 toegepast.
Regel 3 : moest de man gelijk hebben, dan is hij waarschijnlijk homo.
Ik zal maar ja knikken...
13) Vrouwen in biljardclubs… ik zie niet in waarom niet, trouwens als ik mij niet vergis is dat nu ook al het geval. Ik speel dat ook wel eens graag, ik zie echt niet waarom mannen (weer) denken dat het “niets is voor vrouwen”.Dat vind ik een heel kinderachtige opmerking.
Al net zo belachelijk als vrouwen in de informatica :p
Nee serieus, ik denk dat et meer aan afwijkende interesses ligt dat er sommige ingen typisch mannelijk zijn en anderen dan weer typisch vrouwelijk.
14) Sigaren en snorrenclubs… ok, dat zou ik wel raar vinden dat daar vrouwen in zitten. Manwijven bestaan he ;)
Mannen die daarin zitten zijn meestal ook raar
15) Met je “P.S.” laat je toch zien dat je zelf heel goed beseft dat alles wat je zegt zo goed als nonsens zijn. Bravo.
rouw heeft gelijk
rouw? :p

Teun
Posts: 216

Post#45 » Tue Jan 09, 2007 12:55 am

Adelbert wrote:Dit doet mij denken aan de tijd dat Jana bij ons in de klas voor zichzelf wou opkomen, het was moedig, maar tevergeefs... ZE ware gewoon met te veel... ZE zaten echt overal... ZE hadden haar volledig omsingeld... ZE hadden allemaal hun brillekes op en hun laptopkes bij... Jana heeft onderspit moeten delven tegen deze absolute meerderheid...

Toch nog efkes replyen op joke:
- Vrouwen kunnen ook niet beslissen, ze beweren dan wel smaak te hebben, maar wie zit er constant met het dilemma 'wat moet ik aan'?
getuige het 'smaakgehalte' in onze klas moet ik toch toegeven dat vrouwen over het algemeen een betere smaak hebben dan mannen. Er zijn echter uitzonderingen (aan beide kanten). Ik hoop dat ik er daar een van ben :p
- Een paar jaar geleden had ge zo nog dien tv die dat ge kon splitsen, de linkerkant het ene kanaal en de rechterkant het andere... De reclame daarvoor ging over kinnekes (=kindjes voor de mensen die Antwerps nog niet zo goed verstaan...), wie maakt der ambras over wat er op mag staan?
- er worden evengoed mannen geslagen door hun vrouwen, daar zitten zelfs boksers tussen die met één mep hun vrouw morsdood slagen, maar ze willen dat niet want ze 'zien ze graag'... Wet van de sterkste geldt idd niet bij de mensen als 'sterk' letterlijk geïnterpreteerd wordt... (nog even een bijkomende opmerking: er bestaan dus wel degelijk zelfhulpgroepen enz voor deze mannen... en men begrijpt wel dat dit een nog veel grotere taboe is als de geslagen vrouwen, welke man wil toegeven dat hij geslagen wordt door zijn 40 kilogram minder wegende vrouw?)
- Ooit al gehoord van een DVD-recorder of een videorecorder ofzo? Kan ruzies op eenvoudige wijze vermijden...
Als je het daar nog niet ove eens raakt...

- Vrouwelijk charme kan wel degelijk veel harder zijn dan eender welke slag, emotioneel afbreke kan zo veel pijnlijker zijn... Maar vrouwen zijn echt niet de enigen die zichzelf hier schuldig aanmaken...
groot gelijk.
- Ge hebt gelijk: waarom geen vrouwe in biljardclubs?
Als ze het kunnen, kunnen we er mss nog iets van bijleren, en als ze het ni kunnen, kunnen we toch nog is goed lachen, niet?
- Vrouwe met snorre, ja... Boerka's eh ("da's voor het verberge van het gelaat zodat ze geen andere mannen kan verleiden", jaja, zal wel mohammed... (tusse haakskes: da's mor om te lache eh)
- Vrouwen mogen idd wel dezelfde rechten krijgen, maar ze moeten dertegen kunnen als mannen in bepaalde beroepen dus wel degelijk beter zijn en dus ook meer verdienen in die beroepen, andersom natuurlijk...

Maar eigelijk zijn we over iets irrelevant aan het discussiëren, de HOLEBI's hebben dit al lang opgelost:

- de 'mannen' kunnen perfect zelf de 'juiste' gordijntjes kiezen die toch 'o zo eeeeenig zijn'...
Moet je homo zijn om gezellig/modieus te willen wonen?
- de mannen vinden kijken naar vitaya enz geen kwelling meer, ze (nu begrijp ik waarom het mannelijk meervoud in het nederlands hetzelfde is als het vrouwelijk meervoud...) zouden het zelfs fijn vinden...
Moet je homo zijn om sommige programmas op 5tv goed te vinden?
- Als meer mensen holebi zouden worden, zou ik niet meer geïrriteerd worden door programma's zoals 'heren maken de man' aangezien nu homo's geen rariteit meer zijn en men dus ook geen nood meer heeft om deze stereotiepen over het beeldscherm uit te smeren...
Geweldig programma. 2 ultra uitersten met elkaar combineren. enerzijds huppeltrutjes en anderzijds mannen zonder enige vorm van smaak. Ik heb er toch enorm mee kunnen lachen
- De paar heteromanne dat er nog zouden zijn, zullen zichzelf zeker beschikbaar willen stellen om het voortbestaan van de mensheid te verzekeren... (mor as het echt via klonen of kunstmatige toestanden moet, oké dan...)
Vrouwen vallen nogal gemakkelijk voor homo's. Pech voor jou dan :p
- Als vrouwe geslage worden door hun partner (ook een vrouw dus), slagen ze toch gewoon terug... de wet van de sterkste wordt weer ingevoerd (en indien conflict tusse homo en lesbiënne, zal deze tweede categorie winnen, maar dit conflict zal zich raar of zelden voordoen, want dit conflict is reeds opgelost...
Als een vrouw slaat mag je terugslaan! Emancipatie voor iets!
ik denk da'k nu toch wel genoeg categorieën mensen (al dan niet succesvol) aangevallen/beledigd en totaal vereenvoudigd heb, ik zal dus maar is stoppen en mijn inmenging in deze discussie terug naar nul doen convergeren (binair voorgesteld als: "0")...

P.s.: de twee informatici die zich nu hebben gemengd met deze discussie, hebben het niveau echt naar beneden geholpen nu... En ik ben er fier op...
Applausje voor de informatici! (die bijna allemaal eenzaam en alleen zijn :( )

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 73 guests