Korfbal

De meer studentikoze onderwerpen komen hier te staan.
Exhange students: Present yourself!

Moderator: Praesidium

User avatar
Shinta
WOZ
Posts: 1122

Korfbal

Post#1 » Tue Nov 07, 2006 6:37 pm

Het Winak-Biomedica ploegje is dus wel eerste geëindigd op de sportactiviteit met leuke weetjes als het hebben afgemaakt van Aescu en Campinaria.

Wederom zonder hulp van het praesidium (dit kan beter he ..).

Proficiat aan alle speler en de biomedica speel(st)(d)ers.

User avatar
j0lle
WOZ
Posts: 396

Post#2 » Tue Nov 07, 2006 6:45 pm

ha ge bent me voor me't te posten :)
inderdaad wa meer meewerking van't praesidium zou welkom zijn... het gaat ni om de sportiviteit e mensen maar om het plezier.
jinx en mawa zijn tot nu toe de enigen die al eens mee komen doen zijn! dank daarvoor :)

anyway gisteren was best een succes... het was ni eens spannend meer omdat alles zo goed ging :)
qwertyuiop

User avatar
Verdyck
Posts: 368

Post#3 » Tue Nov 07, 2006 9:25 pm

Mijn complimenten over de prestaties, maar was er echt volk te weinig, dan zouk toch gekomen zijn geweest. Hoewel nu doenk eens een keer niet mee, dan winnen ze.
La pensée ne doit jamais se soumettre, ni à un dogme, ni à un parti, ni à une passion, ni à un intérêt, ni à une idée préconçue, ni à quoi que ce soit, si ce n'est aux faits eux-mêmes; parce que, pour elle se soumettre, ce serait cesser d'exister.

User avatar
slimmy
Prosenior
Posts: 3130
Contact:

Post#4 » Wed Nov 08, 2006 10:52 am

pfft :P mij wilde ni laten meedoen ;)

User avatar
j0lle
WOZ
Posts: 396

Post#5 » Wed Nov 08, 2006 10:54 am

Verdyck wrote:Mijn complimenten over de prestaties, maar was er echt volk te weinig, dan zouk toch gekomen zijn geweest. Hoewel nu doenk eens een keer niet mee, dan winnen ze.
gij komt elke keer, you're excused ;) zeker als ge een blessure hebt moete ni meedoen e.. tis ni de bedoeling da ge gekwetst raakt ginder
Slimmy wrote:pfft :P mij wilde ni laten meedoen ;)
kom naar daar en ge moogt meedoen :)
qwertyuiop

User avatar
Nick
Prosenior
Posts: 1850
Contact:

Re: Korfbal

Post#6 » Wed Nov 08, 2006 11:25 am

Shinta wrote:Wederom zonder hulp van het praesidium (dit kan beter he ..).
In tegenstelling tot de gewone leden, die hun vrije tijd kunnen besteden aan de leuke activiteiten waar WINAK aan meedoet, is het vaak zo dat de leden van het praesidium bezig zijn met enkel en alleen 2 dingen:
- WINAK-stuff: organisatie, planning, eigen functie goed uitvoeren, ...
- ALS er dan nog wat tijd overschiet kom ik zowizo wel eens kijken, maar meestal heb ik de resterende vrije tijd voor 100% nodig om aan mijn studies te besteden :)

Soit, denk nu ni da ik "kwaad" overkom ofzo, in tegendeel, ik vind het jammer dat ik niet present kan zijn. Ik wil enkel zeggen dat het niet is omdat ik niet "wil" ;-)

Grtz
To Woef or not to Woef, that is the question!

WINAK Scriptor 2006-2007
WINAK Vice-Praeses 2007-2008
WINAK Praeses 2008-2009
WINAK Cantor 2009-2010
... en kortom: Eeuwig WINAKer 8)

User avatar
Sebbe
Ere-Hagar / Prosenior
Posts: 399
Contact:

Post#7 » Wed Nov 08, 2006 2:08 pm

Dikke zever! Met uitzondering van vorig jaar (en dit jaar, want ik moet werken op maandag) ben ik vroeger naar zo goed als ELKE sportactiviteit geweest, int begin om mee te doen, op het einde eerder om te supporteren ! En dat ge geen tijd hebt, is een flauw excuus (en dat geldt voor het is eenders wie), want tijd moet ge maken :!:

User avatar
Nick
Prosenior
Posts: 1850
Contact:

Post#8 » Wed Nov 08, 2006 2:19 pm

tja .. met alle respect Sebbe, maar u studies zijn nu ook niet zo succesvol verlopen hé ... ;-)
Ik zou het liefste goede punten hebben dees jaar, dus maak ik veel tijd vrij voor de studies
To Woef or not to Woef, that is the question!

WINAK Scriptor 2006-2007
WINAK Vice-Praeses 2007-2008
WINAK Praeses 2008-2009
WINAK Cantor 2009-2010
... en kortom: Eeuwig WINAKer 8)

Joycie!
WOZ
Posts: 176

Post#9 » Wed Nov 08, 2006 2:29 pm

nick, gij weet even goe als ik da ni iedereen op maandagavond ofwel voor WINAK bezig is, ofwel voort school

User avatar
Nick
Prosenior
Posts: 1850
Contact:

Post#10 » Wed Nov 08, 2006 2:51 pm

Mja, ik spreek uiteraard alleen voor mezelf :)
To Woef or not to Woef, that is the question!

WINAK Scriptor 2006-2007
WINAK Vice-Praeses 2007-2008
WINAK Praeses 2008-2009
WINAK Cantor 2009-2010
... en kortom: Eeuwig WINAKer 8)

User avatar
Sebbe
Ere-Hagar / Prosenior
Posts: 399
Contact:

Post#11 » Wed Nov 08, 2006 4:01 pm

Joycie! wrote:nick, gij weet even goe als ik da ni iedereen op maandagavond ofwel voor WINAK bezig is, ofwel voort school
Da was eigenlijk mijn punt ;)

Joycie!
WOZ
Posts: 176

Post#12 » Wed Nov 08, 2006 6:45 pm

Sebbe wrote:
Joycie! wrote:nick, gij weet even goe als ik da ni iedereen op maandagavond ofwel voor WINAK bezig is, ofwel voort school
Da was eigenlijk mijn punt ;)
ja kweetet :)
maar moest mij ook ff late horen hé :wink:

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron