Sport

De meer studentikoze onderwerpen komen hier te staan.
Exhange students: Present yourself!

Moderator: Praesidium

User avatar
Wim`
Posts: 23

Post#16 » Thu Nov 09, 2006 10:10 am

Laat bij de volgende winak challenge een Electronic Stability Program schrijven.

Tis maar voor de Johan en zijn schouder. ;)

User avatar
Foundation
Posts: 622

Post#17 » Thu Nov 09, 2006 2:58 pm

Nick wrote:The Praeses has spoken, let's make plans ^.^
Shoppen:
Raketbrandstof
Raket
Gordels
...
Vooral die gordels! ik heb het nu al elk jaar klaargespeeld om in nen bocht gewoon van mijne stoel te glijden - klote gladde zetelkes zonder grip - en een paar meters meegesleurd te worden over de grond (must... hold... on...). Ene da weinig weegt, gelijk ik, is gevoelig voor middelpuntvliedende kracht blijkbaar.

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Post#18 » Thu Nov 09, 2006 5:03 pm

Foundation wrote:Ene da weinig weegt, gelijk ik, is gevoelig voor middelpuntvliedende kracht blijkbaar.
Ik denk eerder da da ligt aan het gebrek aan wrijvingskrachten.
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

User avatar
Sven
Posts: 145

Post#19 » Thu Nov 09, 2006 5:56 pm

Foundation wrote:
Nick wrote:The Praeses has spoken, let's make plans ^.^
Shoppen:
Raketbrandstof
Raket
Gordels
...
Vooral die gordels! ik heb het nu al elk jaar klaargespeeld om in nen bocht gewoon van mijne stoel te glijden - klote gladde zetelkes zonder grip - en een paar meters meegesleurd te worden over de grond (must... hold... on...). Ene da weinig weegt, gelijk ik, is gevoelig voor middelpuntvliedende kracht blijkbaar.
Volgens mij heb je meer last van de vluchtheuvels dan van de bochten... (bad memories...)

Valthonis
Posts: 100

Post#20 » Thu Nov 09, 2006 6:15 pm

Volgens mij zijn jullie allemaal watjes en vandaar dat jullie niet kunnen winnen!

Nee serieus, ge moet u bochten goed aansnijden dan hebde daar al ni zoveel last van, het lichtgewicht zet ge aan de kant zodat die de meeste keren aan den binnenbocht zit. Dan vegroot ge wel de kans op omkanteling maar die ligt dan toch stabieler op zen zadel.

Die bultjes zijn inderdaad een probleem maar dat is gewoon doorbijten. Gordels zouden idd handig zijn maar dan zit ge met het probleem van de pitstop. Hoe gaat ge een snel systeem vinden tenzij ge een systeem verzint met een of ander klikmechanisme en aparte gordels die de personen zelf aandoen. Dan hebde 4 gordels en aan elke stoel een kliksysteem.

ZOu eigelijk wel een heel goei voorstel zijn naar veiligheid maar wat doet ge dan als ge omkantelt ofzo, of u gocart vliegt in de fik met al die raketbrandstof ....
They claim we've purloined, I'm not the one...

User avatar
Sven
Posts: 145

Post#21 » Thu Nov 09, 2006 6:45 pm

Als het wat een goed systeem van gordel is, kan je het aan en uitdoen terwijl je aan het rijden bent en is er nauwelijks tijdsverlies, alhoewel het dan al heel goed moet zijn, dat je er ook niet op gaat zitten of zo...

User avatar
Jinx
WOZ
Posts: 403

Post#22 » Thu Nov 09, 2006 6:47 pm

gewoon kuipzeteltjes zijn al genoeg ze... plus... hou u ne keer vast he... een gewaarschuwd mens is er 2 waard.

plus die gordels zijn gevaarlijk als ge omkantelt
If life's a [tex]Bitch[/tex], be it's [tex]Pimp[/tex]!

User avatar
Verdyck
Posts: 368

Post#23 » Thu Nov 09, 2006 7:54 pm

Geen gordels en geen helmen bitte, die dingen zitten toch alleen maar in de weg. En die vluchtheuvels zijn helemaal niet zo erg als gezegd wordt, een beetje timing en coördinatie en dan is daar niet veel aan. Als ge den borduur van de straat oprijdt dan knalt ge daar toch ook niet boenk op. Misschien moet WINAK maar een Go-Kartracepiloten-opleidingscentrum beginnen, om beter bochtenwerk, bultenwerk en snellere wissels in te oefenen. Voor het wegschuif probleem is het misschien een idee om op de zetels een rubberen velletje aan te brengen dat zou dat probleem wel grotendeels kunnen oplossen, denk ik.
La pensée ne doit jamais se soumettre, ni à un dogme, ni à un parti, ni à une passion, ni à un intérêt, ni à une idée préconçue, ni à quoi que ce soit, si ce n'est aux faits eux-mêmes; parce que, pour elle se soumettre, ce serait cesser d'exister.

User avatar
Sven
Posts: 145

Post#24 » Thu Nov 09, 2006 8:08 pm

Verdyck wrote:Geen helmen bitte.
Verplicht, dus helaas.
Vorig jaar mocht zelfs een club die enkel voor de fun wou meedoen niet starten bij gebrek aan helmen.
An als de helmen u irriteren, breng uw eigen helm dan mee: een goed passende helm zit echt niet in de weg!

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests

cron