Moderator: Praesidium
Fristi wrote:Sni zo moeilijk hoor
Dan krijgt de Nynek van u respect?!Timmy wrote:Respect aan den eerste die nen fiets bovenop het home krijgtdjgl3nn wrote:Zet een fiets opt home, en mensen gaan u rapper in huis neme :p![]()
...
Da verdient zoiezo respect xDManfr3d wrote:Dan krijgt de Nynek van u respect?!
Die mens is vorig jaar na de CP wakker geworden met zijn fiets op zijn kot, op slot en zonder idee waar het sleuteltje was, of hoe die fiets daar is geraakt. En da was opt derde verdiep...![]()
CheckManfr3d wrote:Edit: of ben ik nu den botmongool die ni doorhad da gij bedoelde "óp" het home, als in: bovenop het dak...
Dan moete meer kome he ! voila problem solved !Timmy wrote:Respect aan den eerste die nen fiets bovenop het home krijgtdjgl3nn wrote:Zet een fiets opt home, en mensen gaan u rapper in huis neme :p![]()
Onderhand toch ook eens nen fiets in Wilrijk zien te zette, want kan mij inbeelde da da handig kan zijnWel ne waste, gezien die 1x per maand ofzo gebruikt gaat worden, maaaaarja ^^
Geen idee wij gij zijt eigenlijk, hebt gij een fiets ? (in wilrijk)Lesley wrote:Moest er weer geen staking zijn de vrijdag, zou ik de 1e bus naar huis pakken, maar de kans dat er bussen rijden zal voor de zoveelste keer vrij klein zijn...
Dus heeft er iemand toevallig nog een slaapplaats ter beschikking na de Pirate TD morgen? (Met een stukske vloer ben ik al content.)
Bussen zullen wel rijden denk ik, gezien bij de laatste 3 "Ernstige verstoringen bij de lijn" de bussen relatief normaal reden (nuja, 3 bussen per uur ipv 6 ofzoLesley wrote:Moest er weer geen staking zijn de vrijdag, zou ik de 1e bus naar huis pakken, maar de kans dat er bussen rijden zal voor de zoveelste keer vrij klein zijn...
Dus heeft er iemand toevallig nog een slaapplaats ter beschikking na de Pirate TD morgen? (Met een stukske vloer ben ik al content.)
Da kan ik ook aan u vragen.djgl3nn wrote:Geen idee wij gij zijt eigenlijk, hebt gij een fiets ? (in wilrijk)
NMBS zou naar het schijnt normaal rijden.Timmy wrote:Bussen zullen wel rijden denk ik, gezien bij de laatste 3 "Ernstige verstoringen bij de lijn" de bussen relatief normaal reden (nuja, 3 bussen per uur ipv 6 ofzo) Heb meer schrik voor den NMBS :X
Users browsing this forum: No registered users and 7 guests