Begin maar te oefenen jongens

Moderator: Praesidium
Kristoffen zijn er ook best wel al veel.. I shall call you De Middelaer.KristofDM wrote:Aangenaam, Flipper!
Plezant om een enthousiaste medestudent te zien, ier zit er nog zo ene![]()
Anyway, ik ben aanwezig op het overbruggingsonderwijs en de verkenningsdagen. Als ge ne krullenbol ziet is er een vrij grote kans da ik het ben
Dus: See you there, Flipper!
Middelaer, Medelaar, Bedelaar. Jah, "bedelaar". Now live up to it!djgl3nn wrote:Kristoffen zijn er ook best wel al veel.. I shall call you De Middelaer.KristofDM wrote:Aangenaam, Flipper!
...
Ook aangenaam!KristofDM wrote:Aangenaam, Flipper!
Anyway, ik ben aanwezig op het overbruggingsonderwijs en de verkenningsdagen. Als ge ne krullenbol ziet is er een vrij grote kans da ik het ben
O, en krullenbollen, zijn daar ook veel exemplaren van?djgl3nn wrote:Kristoffen zijn er ook best wel al veel.. I shall call you De Middelaer.KristofDM wrote:Aangenaam, Flipper!
Tot op de verkenningsdagen
Haha! Alsof er nog ni genoeg parasieten rondlopen op feesjesManfr3d wrote:Middelaer, Medelaar, Bedelaar. Jah, "bedelaar". Now live up to it!djgl3nn wrote:Kristoffen zijn er ook best wel al veel.. I shall call you De Middelaer.KristofDM wrote:Aangenaam, Flipper!
...
Zeker en vast! in ongeveer dezelfde maten als Kevins of KristoffenFlipper wrote:O, en krullenbollen, zijn daar ook veel exemplaren van?djgl3nn wrote:...KristofDM wrote:Aangenaam, Flipper!
...
AwesomeManfr3d wrote:Zeker en vast! in ongeveer dezelfde maten als Kevins of KristoffenFlipper wrote: O, en krullenbollen, zijn daar ook veel exemplaren van?
Ik doe the whole lot!Flipper wrote: -snip-
Ook aangenaam!Welke cursus volg je bij het overbrugging? Ik ga namelijk alleen de cursus Studievaardigheden volgen.
See ya tomorrow!
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests