Lol, das zo waar!
Moderator: Praesidium
das wel ownedNynek wrote:niet per se een auto
http://www.smh.com.au/articles/2007/08/ ... 12841.html
Zover ik weet, is dit een (legale?) achterpoort. Want de video's naarwaar ze linken zijn wel degelijk illegaal. Aangezien ze weten dat ze linken naar illegale content (wie is er dom genoeg om te denken dat het posten van (volledige?) south park episodes zonder toestemming legaal is) kan dit in principe niet getolereerd worden, al is het mogelijk wettelijk legaal.Alexander wrote:Edit: geen links aan illegale shit op het forum
Alexanders tegen-edit: der is helemaal niks illegaals aan die website
Ik heb geen flauw idee wat er juist legaal en wat illegaal is, maar het zou me niet verbazen dat de makers van south park geen enkel probleem hebben met gratis afleveringen op het internet te zetten. Als het echter toch een probleem is da die link hier staat, sorrie dan, edit nog maar is en ik zal hem der niet meer opzetten.Math Wolf wrote:Zover ik weet, is dit een (legale?) achterpoort. Want de video's naarwaar ze linken zijn wel degelijk illegaal. Aangezien ze weten dat ze linken naar illegale content (wie is er dom genoeg om te denken dat het posten van (volledige?) south park episodes zonder toestemming legaal is) kan dit in principe niet getolereerd worden, al is het mogelijk wettelijk legaal.Alexander wrote:Edit: geen links aan illegale shit op het forum
Alexanders tegen-edit: der is helemaal niks illegaals aan die website
Users browsing this forum: No registered users and 9 guests