... ik elke procedure alles heb weggeschreven
... ik kei veel code redundancie heb
... ik dus hopelijk wel punten krijg voor weg te schrijven

... het hier kei hard aant onweren, bliksemen , hagelen is
Moderator: Praesidium
Als je dit implementeerd in de basislijst dan is dit inderdaad gemakkelijk. Of is het zo gemakkelijk als het object als byte-reeks op te slaan, als dat mogelijk is in Oberon... (Serialize, Unserialize wordt dit ook wel genoemd)Sebastiaan wrote:... dat wegschrijven eigenlijk gemakkelijk was.
...ik stiekem "extensies voor bekende bestandstypen verbergen" heb afgezetPieter Belmans wrote:...ik stiekem het toetsenbord op azerty heb gezet, en dat enkel problemen levert voor de groter-dan tekens?
Da was ni in basislijst geimplementeerd en volledig OO gedaan en ge kunt da toch easy als byte-reeks doen ? daar is toch diene Files.Mod voor.Tom wrote:Als je dit implementeerd in de basislijst dan is dit inderdaad gemakkelijk. Of is het zo gemakkelijk als het object als byte-reeks op te slaan, als dat mogelijk is in Oberon... (Serialize, Unserialize wordt dit ook wel genoemd)Sebastiaan wrote:... dat wegschrijven eigenlijk gemakkelijk was.
...ik denk dat je dit bedoelt:Sebastiaan wrote:Da was ni in basislijst geimplementeerd en volledig OO gedaan en ge kunt da toch easy als byte-reeks doen ? daar is toch diene Files.Mod voor.
Of bedoeld gij iets anders?
Users browsing this forum: No registered users and 11 guests