vorige keer werd het uitgesteld, maar dit weekend zal de WINAK site (eindelijk

Hierdoor kunnen er dus eventueel momenten zijn van downtime vanaf morgen t/m zondag (hangt af wanneer exact de switch plaatsneemt)
grtjs
Nick
Moderator: Praesidium
ik wel ^^Wam wrote:da doe mij der aan denke... hebbe wij internet daar?Q wrote:Wel mooi gepland met het W³
explainz0rz!Robbe wrote:ik wel ^^Wam wrote:da doe mij der aan denke... hebbe wij internet daar?Q wrote:Wel mooi gepland met het W³
mmm ma de robbe z'n internet... 'k weet ni, da zit zowizo vol me p0rn0w0rmen :/fieke wrote:Kdenk da de Robbe dichter bij woont ze !Wam wrote:explainz0rz!Robbe wrote:ik wel ^^Wam wrote:da doe mij der aan denke... hebbe wij internet daar?Q wrote:Wel mooi gepland met het W³
en anders woont Sfie daar vlakbij he
en van mijn internet blefde af
1) ik ga daar ni voor naar huis gaanWam wrote:mmm ma de robbe z'n internet... 'k weet ni, da zit zowizo vol me p0rn0w0rmen :/
En ik maar denken dat we het een beetje deftig gingen houdenMadsen wrote:Iedereen ga zo zat zijn op W3 da internet het laatste ga zijn wa ge wilt, dus wees blij da er geen is :p
Thx RobbeRobbe wrote:En ik maar denken dat we het een beetje deftig gingen houdenMadsen wrote:Iedereen ga zo zat zijn op W3 da internet het laatste ga zijn wa ge wilt, dus wees blij da er geen is :p
BTW: Wam, nice boobs
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests