Dat noemt men bias. Daarom mogen in principe de resultaten niet bekeken worden voor er gestemd wordt.NecRock wrote:Tsk tsk, messing up the stats!zarry wrote:Ik heb wit gekozen om de resultaten in balans te brenge ;p
Moderator: Praesidium
Dat noemt men bias. Daarom mogen in principe de resultaten niet bekeken worden voor er gestemd wordt.NecRock wrote:Tsk tsk, messing up the stats!zarry wrote:Ik heb wit gekozen om de resultaten in balans te brenge ;p

Iedereen heeft ne Stratocaster omdat da nu eenmaal de meest veelzijdige gitaar isslimmy wrote:Tja laat er gewoon geen stof op komen he
Ik zou voor zwart gaan, maar ik vind het allebei niet zo'n sexy gitaartjes :s Die squier van Tom vind ik ook maar niets, da's zo een gitaartje da iedereen wel heeft staan... (kheb die ook, not bass though.. gekocht in een zotte bui toen ik 16 was en gitaar wou leren spelen, but never really did)
 . Drie single coils en ne goeie body, that implies everything (behalve dan metal, maar wie wilt dat nu
. Drie single coils en ne goeie body, that implies everything (behalve dan metal, maar wie wilt dat nu  ).
).Fender is duur ja, maar ook goedStanny wrote:degeen diek gepost heb zijn aangeraden door mijn toekomsige leraar
prijs-kwaliteit kei goed
Fender is gwn mega-veel duurder man xD
 . Gibson is duurder voor wat ge krijgt dan ze, en er zijn genoeg klonen van Fender om iedereen blij te maken, gewoon goed testen want der zitten enorme verschillen tussen goedkope gitaren.
. Gibson is duurder voor wat ge krijgt dan ze, en er zijn genoeg klonen van Fender om iedereen blij te maken, gewoon goed testen want der zitten enorme verschillen tussen goedkope gitaren. maar langs de andere kant, als ge voor weinig geld gewoon een rommelgitaar gekocht hebt gaat het leren spelen ook veel moeizamer gaan en zult ge ook rapper geneigd zijn te stoppen... dus: als ge ervoor naar de muziekwinkel gaat, neem dan gewoon iemand mee die er iets van kent en het verschil kan zien tussen kwaliteit en rommel
 maar langs de andere kant, als ge voor weinig geld gewoon een rommelgitaar gekocht hebt gaat het leren spelen ook veel moeizamer gaan en zult ge ook rapper geneigd zijn te stoppen... dus: als ge ervoor naar de muziekwinkel gaat, neem dan gewoon iemand mee die er iets van kent en het verschil kan zien tussen kwaliteit en rommel 

.
. . Het kan misschien nen tip zijn, laat u ni biassen door een prijskaartje, omdat ik slechtziend ben kan ik toch ni zien wat een gitaar kost als ik ze vastpak en dan zijt ge echt onbevooroordeeld kritisch, wat grappige situaties oplevert als ge een topmodel begint uit te kafferen
. Het kan misschien nen tip zijn, laat u ni biassen door een prijskaartje, omdat ik slechtziend ben kan ik toch ni zien wat een gitaar kost als ik ze vastpak en dan zijt ge echt onbevooroordeeld kritisch, wat grappige situaties oplevert als ge een topmodel begint uit te kafferen  .
. ).
).Users browsing this forum: No registered users and 12 guests