weer iets da ik ooit heb gezegd... als er een middel is om niet meer te slapen, i'll take it.
nice!
Moderator: Praesidium
Ja vaak wordt gezegd dat als ge in uw REM slaap zit (diepe slaap) dat ge dan de dingen van de vorige dag verwerkt enzo. Sommige zeggen zelfs dat als ge uw REM slaap niet gehad hebt dat ge u de vorige dag niet kunt herinneren. Maar dat heb ik nog niet gemerktJoke wrote:Ik heb ooit ergens gelezen dat slaap heel belangrijk was om dingen te kunnen memoriseren. Ondanks wat veel mensen denken is slapen dus geen tijdverspilling tijdens de examenperiode. En wat je geheugen allemaal doet tijdens je slaap, dat kunnen die pilletjes spijtig genoeg niet vervangen
kheb u da ook gezegd over de danspasjes vant cheerleaden van vorig jaar ^^Joke wrote:Ik heb ooit ergens gelezen dat slaap heel belangrijk was om dingen te kunnen memoriseren. Ondanks wat veel mensen denken is slapen dus geen tijdverspilling tijdens de examenperiode. En wat je geheugen allemaal doet tijdens je slaap, dat kunnen die pilletjes spijtig genoeg niet vervangen
Users browsing this forum: No registered users and 9 guests