Smoelenboekje !

De meer studentikoze onderwerpen komen hier te staan.
Exhange students: Present yourself!

Moderator: Praesidium

Soo Mee

Post#31 » Mon Oct 22, 2007 11:00 pm

joy joy!
BBBB

Fristi
WOZ

Post#32 » Mon Oct 22, 2007 11:10 pm

tgoh, zot zijn doet gene zeer zekerst :D

Soo Mee

Post#33 » Wed Oct 24, 2007 3:04 pm

Fristi wrote:tgoh, zot zijn doet gene zeer zekerst :D
dat snap ik niet :p

Fristi
WOZ

Post#34 » Wed Oct 24, 2007 5:13 pm

Foundation wrote:Goed dat ge dit opmerkt eigenlijk... ben daarstrak nog eens gaan checken. In tegenstelling tot wat de ICT dienst mij had wijsgemaakt, kunnen een goeie 4000 studenten (van de 15000) nog altijd het hoekje van de studentenraad op Blackboard niet zien. Voornamelijk eerstejaars.

Ben ze er dan maar handmatig aan het toevoegen, ik heb zonet een goei tweeduizend checkboxkes aangeklikt en ingeschreven. Morgen doen ik de rest, want ne mens krijgt van minder RSI (why oh why geven ze mij niet de mogelijkheid batch opdrachtjes te doen...)

Afijn, tzou gefikst moeten zijn voor alleman met achternamen in het alfabet van A tot en met O. De rest moet nog een dag of zo geduld oefenen :)
was daarop, zoveel keer op een knoppeke duwe terwijl da het merendeel van de studente daar nooit ga naar kijken

Pieter Belmans

Post#35 » Wed Oct 24, 2007 8:14 pm

Of vraagt een doordeweekse informaticus om een stukje JavaScript te schrijven, dat faveletgewijs alle checkboxes in een bepaalde form checkt. En volgens mij zijn er zelfs webdeveloper toolbars voor Firefox die zoiets kunnen, dan hoef je zelfs geen informaticus aan het werk te zetten :).

Foundation

Post#36 » Wed Oct 24, 2007 8:54 pm

Ik ben afgestudeerd in de informatica, mensen. Believe me, I've tried every firefox plugin I could find. Maar die pagina's worden dynamisch gegenereerd en de source ervan is bovendien deftig verborgen (Blackboard is stevig gepatenteerd trouwens ook).

Na een uur vruchteloos zoeken naar een auto-checkbox-aanvinker die deftig in samenwerking met BB kon werken, heb ik mij dan maar neergelegd bij 2 uur aan een stuk zelf checkboxjes aanvinken. Op een bepaald moment moet ge durven beslissen dat het uitzichtloos is en ge maar beter ineens de 'moeilijke' maar zekere weg kunt afleggen, in plaats van te riskeren nog een paar dagen verder te zoeken. Maar dat zult ge zelf ook nog wel ondervinden, vanaf dat de eerste deadlines eraan komen :)

Return to “Algemeen”