Studentenvertegenwoordigers gezocht!

De meer studentikoze onderwerpen komen hier te staan.
Exhange students: Present yourself!

Moderator: Praesidium

User avatar
Foundation
Posts: 622

Studentenvertegenwoordigers gezocht!

Post#1 » Thu Oct 04, 2007 10:04 pm

Beste Winakkers en sympathisanten,


De faculteit Wetenschappen heeft de meeste mogelijkheden tot studenteninspraak van alle faculteiten van de UA, maar heeft ook de laagste invul-ratio. Ter vergelijking: de faculteit Geneeskunde is met 100% van studentenvertegenwoordiging in orde, en doet daarmee zelfs beter dan de Pol&Soc of Rechten. Men zou bijna 'lang leve Aescu' gaan roepen :twisted:

Zijnde trotse wetenschapper vind ik dat niet kunnen, daarom: het is nog steeds mogelijk om u kandidaat te stellen voor de open posities in studentenvertegenwoordiging. Voor de fac Wetenschappen zijn de volgende posities beschikbaar:

- Onderwijscommissies: voor elke richting (Wis, Inf, Fys, Chem, Bio, BIr)
-- 3 bachelorstudenten
-- 4 masterstudenten
-- 1 student uit de DOCOP opleiding
-- 1 student uit elke aanvullende opleiding

- Departementsraden: voor elke raad (Wis-Inf, Fys, Chem, Bio , BIr)
-- 2 masterstudenten

- Faculteitsraad:
-- 1 bachelorstudent
-- 1 masterstudent

- Faculteitsvergadering:
-- 5 bachelorstudenten
-- 6 masterstudenten

Ik zou zeggen, al wie ook maar in de verste verte geïnteresseerd is: laat het onbekende u niet afschrikken en stel u kandidaat. Ook eerstejaars zijn meer dan welkom (ik zou zelfs zeggen: broodnodig om te weten hoe de opleiding in het eerste jaar overkomt bij nieuwelingen). Ervaring is zeker niet vereist. Integendeel: je kan er zelf erg nuttige ervaring opdoen voor later.

Meer details, info over kandidaatstellen, etc, kan gevonden worden in de laatste editie van de Snelkrant, op Blackboard via de tab Organisaties -> Studentenraad UA -> Verkiezingen 07-08, of bij eender wie van ASK-Stuwer of via studentenvertegenwoordiging[at]vuas[dot]be .

Ik hoop velen van jullie volgend jaar dan eens tegen te komen als studentenvertegenwoordiger 8)


Foundation

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Post#2 » Fri Oct 05, 2007 7:55 am

Ze hebben de vertegenwoordigers zelfs zo nodig dat ik nog altijd uitgenodigd wordt voor de onderwijscommissie...
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
Sven
Posts: 145

Post#3 » Fri Oct 05, 2007 3:53 pm

Ik zetel in OC, en heb me nu kandidaat gesteld voor departementsraad fysica en faculteitsraad.

Het is gewoon veel te leuk om alles mee te beslissen!

User avatar
Nynek
WOZ
Posts: 1160
Contact:

Post#4 » Fri Oct 05, 2007 5:15 pm

is daar bier?

User avatar
Shinta
WOZ
Posts: 1122

Post#5 » Fri Oct 05, 2007 6:28 pm

Nynek wrote:is daar bier?
...
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...

User avatar
Nynek
WOZ
Posts: 1160
Contact:

Post#6 » Fri Oct 05, 2007 6:44 pm

i take that as a no :)
maare;iets serieuzer:

dat ze volk tekort hebben is duidelijk,da hangt en valt overal te lezen.Maar wanneer en waar doen die dingen,en wat moet d'r voor gebeuren (ik kan zelf ook wel raden wat,maar dat is eigenlijk nergens vermeld)

en ik ben lid van geen enkel organisatie op BB,zal wel met schacht-zijn te maken hebben.

Sem
Posts: 92

Post#7 » Fri Oct 05, 2007 7:14 pm

Shinta wrote:
...
Haha ! `Het` staat weer tussen de regels te lezen. :D

User avatar
Shinta
WOZ
Posts: 1122

Post#8 » Fri Oct 05, 2007 10:50 pm

Nynek wrote:i take that as a no :)
maare;iets serieuzer:

dat ze volk tekort hebben is duidelijk,da hangt en valt overal te lezen.Maar wanneer en waar doen die dingen,en wat moet d'r voor gebeuren (ik kan zelf ook wel raden wat,maar dat is eigenlijk nergens vermeld)

en ik ben lid van geen enkel organisatie op BB,zal wel met schacht-zijn te maken hebben.
Enkele vergaderingen per jaar gewoon, bij OC zijn dat er 4-5-tal.
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 48 guests

cron