Heel simpel, je moet het gewoon installeren, rebooten, en voila

De mac-achtige balk zit er ook mee in, maar je kan die wel uitschakelen

Ook het logonscreen is nieuw, maar daar kan ik geen screenshot van nemen.
MegaUpload link (122 MB)
Screen:
Moderator: Praesidium
Damn right, maar enkel al omdat ge 2 keer na mekaar post, ipv uw eerste post gewoon te editenDaniel wrote:How, ik heb het dan toch gevonden. Weer eens men grenzen verlegdDie lettertjes vanboven overtypen, dat had ik dernet niet gevonden. Djeezes ik moet stom lijken tussen die informatici.
tja, klaag zoveel ge wilt, windows is voor non-informatici nog steeds het meest gebruikte OSLesly wrote:<spam>
gesnapt???
neem liever linux of ne mac
Damn right, maar enkel al omdat ge 2 keer na mekaar post, ipv uw eerste post gewoon te editenDaniel wrote:How, ik heb het dan toch gevonden. Weer eens men grenzen verlegdDie lettertjes vanboven overtypen, dat had ik dernet niet gevonden. Djeezes ik moet stom lijken tussen die informatici.
tja, klaag zoveel ge wilt, windows is voor non-informatici nog steeds het meest gebruikte OSLesly wrote:<spam>
gesnapt???
neem liever linux of ne mac
zie da ga wel!Nick wrote:dat gaat over 2 verschillende dinge!slimmy wrote:wie zegt hier iets over 2 keer posten!
Hoi,Yanatje wrote:Hey,
oberon en naar t schijnt maple werken nog niet optimaal op vista, dus ik ben op zoek een bereidwillig persoon die mij kan helpen met xp te installeren op m'n laptop. Ik heb ook zelf geen cd met xp op, maar miss kunnen jullie me helpen?
merci!
Users browsing this forum: No registered users and 11 guests