Moet je elke keer inloggen?

De meer studentikoze onderwerpen komen hier te staan.
Exhange students: Present yourself!

Moderator: Praesidium

Poll: Moet je regelmatig inloggen ook al wordt je 'onthouden'?

Ja, ik gebruik internet explorer
2
2%
Ja, ik gebruik internet explorer
2
2%
Ja, ik gebruik Firefox
8
10%
Ja, ik gebruik Firefox
8
10%
Ja, ik gebruik safari
0
No votes
Ja, ik gebruik safari
0
No votes
Ja, ik gebruik ...... (aanvullen in je post aub)
1
1%
Ja, ik gebruik ...... (aanvullen in je post aub)
1
1%
Nee, ik ben altijd ingelogd met Internet Explorer
6
7%
Nee, ik ben altijd ingelogd met Internet Explorer
6
7%
Nee, ik ben altijd ingelogd met Firefox
21
25%
Nee, ik ben altijd ingelogd met Firefox
21
25%
Nee, ik ben altijd ingelogd met safari
1
1%
Nee, ik ben altijd ingelogd met safari
1
1%
Nee, ik ben altijd ingelogd met een andere browser (aanvullen aub)
1
1%
Nee, ik ben altijd ingelogd met een andere browser (aanvullen aub)
1
1%
je ne parle pas neerlandais
2
2%
je ne parle pas neerlandais
2
2%
Total votes: 84

User avatar
Jinx
WOZ
Posts: 403

Moet je elke keer inloggen?

Post#1 » Fri Jun 01, 2007 2:23 pm

Ik hoor van mensen dat ze elke keer (of toch heel regelmatig) terug moeten inloggen op het forum. Bij deze een klein onderzoekje!
If life's a [tex]Bitch[/tex], be it's [tex]Pimp[/tex]!

User avatar
slimmy
Prosenior
Posts: 3130
Contact:

Post#2 » Fri Jun 01, 2007 2:32 pm

Ja, ik gebruik Firefox, maar als ik het op IE doe, dan moet ik elke keer inloggen :P

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Post#3 » Sun Jun 03, 2007 2:19 pm

Ik heb nog een extra opmerking. Vroeger als ik wou inloggen, stond mijn naam (Math Wolf) en paswoord direct klaar en moest ik maar log in drukken. Nu moet ik minstens de eerste letter intypen (M of D naargelang welke account :wink:) en de op de naam klikken voor ik kan inloggen.

Over hoe regelmatig: bij mij: ik moet niet elke keer opnieuw inloggen ofzo, maar na een tijd (dat gaat gemakkelijk een half uur ofzo zijn) wordt ik toch automatisch uitgelogd.
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
Jinx
WOZ
Posts: 403

Post#4 » Sun Jun 03, 2007 2:25 pm

allemaal rare toestanden...

maar da van die M en D is normaal. Firefox moet weten me welk ge wilt inloggen he :)
If life's a [tex]Bitch[/tex], be it's [tex]Pimp[/tex]!

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Post#5 » Sun Jun 03, 2007 2:25 pm

Math Wolf wrote:Ik heb nog een extra opmerking. Vroeger als ik wou inloggen, stond mijn naam (Math Wolf) en paswoord direct klaar en moest ik maar log in drukken. Nu moet ik minstens de eerste letter intypen (M of D naargelang welke account :wink:) en de op de naam klikken voor ik kan inloggen.

Over hoe regelmatig: bij mij: ik moet niet elke keer opnieuw inloggen ofzo, maar na een tijd (dat gaat gemakkelijk een half uur ofzo zijn) wordt ik toch automatisch uitgelogd.
x2, maar bij mij is da R of z ;)
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Post#6 » Sun Jun 03, 2007 2:27 pm

Jinx wrote:allemaal rare toestanden...

maar da van die M en D is normaal. Firefox moet weten me welk ge wilt inloggen he :)
Ja en nee. In het begin stond Math Wolf altijd direct klaar. Als ik met de andere wou inloggen, moest ik dat eerst wissen en de andere intypen. Waarschijnlijk is dat veranderd op het moment dat ik die andere ook heb laten 'onthouden'.
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
Dave
WOZ
Posts: 816

Post#7 » Sun Jun 03, 2007 4:07 pm

af en toe moet ik mij terug inloggen met firefox ja, vreemd :)

User avatar
Ludo
Posts: 3

Post#8 » Mon Jun 04, 2007 11:45 am

Ik ben 2 dagen geregistreerd en ik heb al 2 keer moeten herinloggen; toch redelijk lastig hoor.

Velen hebben mij al aangeraden Firefox te gebruiken, maar dat is allemaal niets voor mij! :)
Last edited by Ludo on Mon Jun 04, 2007 3:11 pm, edited 1 time in total.

User avatar
HyperQuantum
Posts: 61
Contact:

Post#9 » Mon Jun 04, 2007 12:03 pm

Ludo wrote:Velen hebben mij al aangeraden Firefox te gebruiken, maar dat is allemaal niets voor mij!
Denkt ge dat Firefox te ingewikkeld is ofzo? :wink: Just try it, and you might like it.

Voor uw problemen met het onthouden van uw login kunt ge misschien eens proberen om een keer alle cookies afkomstig van het Winak forum te verwijderen. Dit heeft bij mij al eens geholpen bij een soortgelijk probleem op een andere website.
[url=http://hyperquantum.be/hyper/]The Hyper programming language[/url]

[i]It is 2009. Do you know what your operating system is doing? Do [b]you[/b] control it?[/i]

User avatar
Shinta
WOZ
Posts: 1122

Post#10 » Mon Jun 04, 2007 1:51 pm

Ludo wrote:Ik ben 2 dagen geregistreerd en ik heb al 2 keer moeten herinloggen; toch redelijk lastig hoor.

Velen hebben mij al aangeraden Firefox te gebruiken, maar dat is allemaal niets voor mij!
ff off-topic ma who the devil are you :p ?
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...

User avatar
Karel
WOZ
Posts: 497

Post#11 » Mon Jun 04, 2007 4:28 pm

Een fysicus uit de licenties die hier is komen aanfladderen naar't schijnt.

User avatar
Ludo
Posts: 3

Post#12 » Mon Jun 04, 2007 4:40 pm

Ik ben wel af en toe op een WINAK TD te zien hoor, als ik tijd heb natuurlijk... maar ik vertrek altijd redelijk vroeg, misschien dat gellie mij daarom niet kennen. Trouwens gedoopt in 2001 :)
Een fysicus uit de licenties die hier is komen aanfladderen naar't schijnt.
om exact te zijn, ben ik ook nog een wiskundige geweest in ver vervlogen tijden.

User avatar
Dave
WOZ
Posts: 816

Post#13 » Mon Jun 04, 2007 6:00 pm

Ludo wrote:Ik ben wel af en toe op een WINAK TD te zien hoor, als ik tijd heb natuurlijk... maar ik vertrek altijd redelijk vroeg, misschien dat gellie mij daarom niet kennen. Trouwens gedoopt in 2001 :)

om exact te zijn, ben ik ook nog een wiskundige geweest in ver vervlogen tijden.
oh bangelijk, dan zijt gij samen met mijn gedoopt geweest :D Dat was een goei jaar!

User avatar
Foundation
Posts: 622

Post#14 » Tue Jun 05, 2007 10:42 am

Ik moet altijd opnieuw inloggen, maar ik sla dan ook nooit paswoorden op op mn computer. Safety precaution.

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Post#15 » Sun Sep 09, 2007 10:53 am

vind het toch niet normaal dat ik 25 miljoen keer moet inloggen in een week tijd :(
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 47 guests

cron