Help dit koppel een spetterend huwelijksfeest winnen!

De meer studentikoze onderwerpen komen hier te staan.
Exhange students: Present yourself!

Moderator: Praesidium

Robbe
WOZ

Help dit koppel een spetterend huwelijksfeest winnen!

Post#1 » Wed Feb 14, 2007 10:24 pm

De vriendin van mijn neef stuurde van de week deze email
Debbie wrote:Mijn zusje Anja, die dit jaar in het huwelijk treedt, doet mee aan een wedstrijd om een mooi huwelijksfeest te winnen. Momenteel is ze bij de 4 laatst geselecteerden.

Gelieve daarom (massaal) te sms-en naar 3960 (0.75 per bericht) met vermelding “BELLO KOPPEL4”. De kandidaat met de meeste sms-jes wint de prijs.
Mijn vraag aan jullie - ja, je raadt het al - is om een of meerdere sms-en te sturen. Mijn (en haar) dank voor iedereen die dit doet, als je dit niet ziet zitten, there's no harm in trying eh? ;)

Het koppel in kwestie
Image
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

Foundation

Post#2 » Wed Feb 14, 2007 10:28 pm

Efkes op een rijke zetten:

da gaat hier dus over de zus van een vriendin van een neef van de VU van mijn studentenclub...

Da's een paar 'graden van verwantschap' te ver voor mij om daar geld in te pompen - i'm sorry!

Robbe
WOZ

Post#3 » Thu Feb 15, 2007 2:03 am

Foundation wrote:da gaat hier dus over de zus van een vriendin van een neef van de VU van mijn studentenclub...
't is een heel toffe en ze is van borgerhout, die vriendin van mijne neef :D

Helpt da? ;)
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

Dave
WOZ

Post#4 » Thu Feb 15, 2007 11:27 am

Ik ben principieel tegen sms spelletjes... En het verwantschap is mij ook net iets te ver.
Als het simpel stemmen was op een website ok, maar geld aan geven... no thx!

Verdyck

Post#5 » Thu Feb 15, 2007 6:41 pm

Kan goed zijn dat ze simpelweg zichzelf moeten inbellen(kopen), voor één kans op vier om een huwelijk in de wacht te slepen, kunnen ze er toch al een flink pakje geld tegenaan gooien zeker als ge beseft dat zo'n huwelijk toch al wel wat geld kost. Meer kans om te winnen dan met geld geven aan conventionele krasloten.
La pensée ne doit jamais se soumettre, ni à un dogme, ni à un parti, ni à une passion, ni à un intérêt, ni à une idée préconçue, ni à quoi que ce soit, si ce n'est aux faits eux-mêmes; parce que, pour elle se soumettre, ce serait cesser d'exister.

Return to “Algemeen”