Skireis: The Aftermath

De meer studentikoze onderwerpen komen hier te staan.
Exhange students: Present yourself!

Moderator: Praesidium

slimmy
Prosenior

Skireis: The Aftermath

Post#1 » Sun Feb 11, 2007 8:57 am

Jaja, het is weer op skireis bewezen dat de mafia nog bestaat. Zoals velen wel al weten waren mijn skien gestolen, en zelfs ik een verzekering had genomen (die blijkbaar achteraf enkel schade verzekerede) moest ik 235 euro betalen (die ik natuurlijk niet had). 1 Uur voor het vertrek van de bussen werd ik geconfronteerd door de bandieten van SPORTURA met de beslissing: "nu betalen, of niet de bus op". Het was close maar toch heb ik maar besloten een lening aan te gaan met het ua sportraad en met de bus mee te gaan.

Ach wel, het was wel allemaal leuk, maar ik raad toch ALLE WINAKkers af om nog ooit met Sportura op reis te gaan, want wie weet ben jij het volgend jaar (gelukkig waren het dit jaar maar 2 WINAKkers die int zak zijn gezet). En als je gaat, neem je ski's ergens anders met een FATSOENLIJKE verzekering.

Dus als je mij op TD zie zal ik IETS minder drinken, sinds ik nog honderde euros schuld heb :(

SPORTURA... MAFFIA!

Nick
Prosenior

Post#2 » Sun Feb 11, 2007 9:29 am

De Maarten van SPORTURA is ne janet ;)

Mja tsuckt wel voor die 9 personen waarvan hun ski's / snowboards gepikt waren ...
To Woef or not to Woef, that is the question!

WINAK Scriptor 2006-2007
WINAK Vice-Praeses 2007-2008
WINAK Praeses 2008-2009
WINAK Cantor 2009-2010
... en kortom: Eeuwig WINAKer 8)

slimmy
Prosenior

Post#3 » Sun Feb 11, 2007 9:43 am

Tja... 100-tal mensen die goedkope skis hebben, 9 mensen die de dupe zijn van hun corrupt systeem... eerlijk gezegd had ik liever gezien dat het van den borg af ging... dan had iedereen msch 4 euro van hun borg kwijt geweest zijn, da's 1 spauwvlek meer of minder in de kamer :P

khoop persoonlijk dat de organisatoren is GOED gaan nadenken over met een andere organisatie mee te gaan, of in ieder geval iedereen beter te waarschuwen over de gevaren.

Foundation

Post#4 » Sun Feb 11, 2007 4:21 pm

Amai, stevig onprofessioneel van die mannen... Zeker en vast alle documenten bijhouden en de klein letterkes nog is nalezen.

Diefstal wordt soms gedekt door de brandverzekering of de familiale verzekering. Voor dat bedrag is het mss nuttig om na te gaan of da ook geldt bij diefstal van 'roerende goederen' die onder een huurcontract in uw bezit waren.

Jinx
WOZ

Post#5 » Sun Feb 11, 2007 6:03 pm

ni als het gaat over diefstal bij nalatigheid. dan komt familiale nooit tussen.
If life's a [tex]Bitch[/tex], be it's [tex]Pimp[/tex]!

Return to “Algemeen”